Ostaako joku oikeasti ruokaa Tokmannilta???
Koko kauppa haisee muoville, kumille ja pesuaineille. Ei tulisi mieleenikään ostaa muuta syötävää kuin joku karkki.
Kommentit (51)
K-supermarketissa haisee kalatiskille
Vierailija kirjoitti:
Maalaisille tiedoksi että pääkaupunkiseudulla Tokmanni on kuin entinen Anttila paitsi huonompi. Ei todellakaan ole ruokakauppa.
Minkä helvetin takia kuvittelet maalaisten tarviivan tuota tietoa jos kysymys oli toisin päin?
Hyvin sillä Tokmannilla menee, joten eiköhän sitä ruokaakin sieltä osteta. Itse olen ostanut Tokmannilta mehuja, vehnäjauhoa, kaurahiutaleita, näkkileipää, keksejä, ketsuppia, sinappia, hedelmäsäilykkeitä, hirvenlihasäilykkettä, hernekeittoa, sokeria, limpparia, karkkia, sipsejä, suklaata, suolakurkkuja, mausteita, leivinjauhetta jne. Ihan hyvä kauppa siis myös elintarvikkeiden puolesta.
Miksi ei ostaisi? Ihan samat kananmunat ja juhlamokat siellä on kuin Prismassakin
No samaa pullaa ja leipää siellä on kun ruokakaupoissakin? Kaurahiutaleet ja kananmunat ihan samalla lailla tuottajalta tulleet kuin prismaankin päätyvät.
AP käy Tokmannilla ja huomaa Kantolan Marie-keksit ja Saarioisten makaronilaatikon. Tuumaa: "En osta täältä, koska Tokmanni" ja siirtyy Citymarketiin, josta ostaa Kantolan Marie-keksejä ja Saarioisten makaronilaatikon.
Mitä hel**etin väliä sillä on, MISTÄ sen ruoan ostaa? Oleellista on se, MITÄ se ruoka on.
Vierailija kirjoitti:
AP käy Tokmannilla ja huomaa Kantolan Marie-keksit ja Saarioisten makaronilaatikon. Tuumaa: "En osta täältä, koska Tokmanni" ja siirtyy Citymarketiin, josta ostaa Kantolan Marie-keksejä ja Saarioisten makaronilaatikon.
Mitä hel**etin väliä sillä on, MISTÄ sen ruoan ostaa? Oleellista on se, MITÄ se ruoka on.
Eikös Tokmannilla ole ollut veronkiertojupakoita? Jotkut boikotoivat sen takia.
Ihan samoja elintarvikkeita siellä myydään kuin k-marketeissakin.
Vai huonontuuko ne heti jos myydään tokmannissa?😆
Spakettia ja energiajuomia olen ostanut. Ja karkkia.
Ei ne pakkauksessa olevat ruoat muovinhajusta ole moksiskaan.