Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Etäisä räyhää

Vierailija
30.09.2022 |

Olen siis etäisän vaimo ja asumme toki yhdessä. Olen nyt puhunut miehelle lapsen omatoimisuuden tukemisesta ja siitä, että lapsenkin tulisi osallistua siivoukseen. Mies hermostuu ihan täysin ja haukkuu noita-akaksi. Olenko mielestänne kohtuuton?
- toiveena, että 11v. siivoaisi oman huoneensa kerran kuukaudessa, eikä se unohdu
- toiveena, että 11v. voisi harjoitella kotona itsekseen olemista, tällä hetkellä 2v aikana ollut yksin kotona yhden kerran 30min ja toisen kerran 15min
- syy sille ettei ole ollut yksin, on se että mies kuljettaa lasta aamusta iltaan mukana ja keksii ohjelmaa - toiveena, että lapsi alkaisi pienesti keksiä jotain itsekin, esim.katselisi mielekästä tc-sarjaa yksin, urheilisi tai tapaisi kaverin

Miehen mielestä olen noita-akka, joka ei hyväksy hänen lastaan. Itse taas näen, että vuosia olen katsonut sitä että lasta palvellaan. Ovatko nuo toiveet epärealistisia?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis pitäisi hyväksyä, että lapset erilaisia ja hänen lapsi kasvaa omalla käyrällään eikä lasta saa ahdistaa näistä asioista. Ap

Vierailija
2/2 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna isän päättää lapsensa asioista. Ja valitse haluatko itse olla puolisosi kanssa parisuhteessa ja saman katon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla