15 kilon ylipaino naisella, onko miten paha miesten mielestä?
Olisiko täysi mahdottomuus tutustua sellaiseen naiseen, jos nainen haluaa laihtua? Olettaen tietysti, että muut seikat ovat ok ja luonne ok jne.
Toivon vastauksia miehiltä
Kommentit (95)
Ei se ole mahdoton ajatus lainkaan, jos muuten kaunis ja muodot ns kohdillaan, ja kiva luonne ja elämä hallinnassa eikä hulluja exiä.
Kyllähän sen 15 kg jo huomaa, mutta jos oikeasti on motivaatio pudottaa, eikä ole luonteeltaan täysin sohvaperuna herkkujen ahmija, niin mikäpäs siinä sitten!
Vierailija kirjoitti:
En tierä mutta huomenna deitti naisen kanssa joka on 164/55 että ei ylipainosta huolta. Pitäkäähän ittenne kunnossa ja hyvissä mitoissa.
Ja huomenna tulet tänne kertomaan miten deittisi olikin livenä paljon lihavampi kuin mitä kuvissa ja kirjoitetussa tekstissä :D
Vierailija kirjoitti:
En tierä mutta huomenna deitti naisen kanssa joka on 164/55 että ei ylipainosta huolta. Pitäkäähän ittenne kunnossa ja hyvissä mitoissa.
Mieluummin tosiaan näissä mitoissa. Nuo pullukat edes jaksa harrastaa mitään, kun voivat niin huonosti että töiden jälkeen vaa makaavat sohvalla mussuttamassa. Syyttävät kilpirauhasta ja ferritiiniä. Syy on oma laiskuus. Itse en pullukkaa huolisi puolisoksi eikä kannata kenenkään aktiivisen miehen huolia. Ja eipä seksikään noide kanssa oo hääviä. Terkuin lääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei tunnista naisten ylipainoa, saati sitä, että sitä on jokin tarkka kilomäärä, joten kysymyksesi ei ole relevantti.
Suurin osa miehistä on itse ylipainoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja huomenna tulet tänne kertomaan miten deittisi olikin livenä paljon lihavampi kuin mitä kuvissa ja kirjoitetussa tekstissä :D
Niin joku catfish tulee tai sitten ottanu kuvar vuosia sitten ennen nu räjähtäny. Pidetään sormet ristissä.
Olen 165 cm/75 kg tissitön mutta muuten läski nainen. Mulla on 70 kiloinen fwb ja hänelle kelpaan ainakin, olen kelvannut jo vuosia. Mun pitäisi painaa max 50 kg että näyttäisin hyvältä.
Riippuu siitä, minkä kokoinen olet muuten ja roikkuuko paikat, onko alleja jne... Mutta moni isokin on yllättävän kiinteä ja terhakka. Tiedän 2 naista jotka painavat saman verran mutta ovat iiihan eri näköisiä molemmat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa miehistä ei tunnista naisten ylipainoa, saati sitä, että sitä on jokin tarkka kilomäärä, joten kysymyksesi ei ole relevantti.
168 cm ja 85 kg. Avaako asiaa yhtään paremmin?
Ap
Ei noissa luvuissa ole vikaa.
-eri
Ei vikaa? Tuohan on 180-senttisen raavaan miehen normaalipaino.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin tosiaan näissä mitoissa. Nuo pullukat edes jaksa harrastaa mitään, kun voivat niin huonosti että töiden jälkeen vaa makaavat sohvalla mussuttamassa. Syyttävät kilpirauhasta ja ferritiiniä. Syy on oma laiskuus. Itse en pullukkaa huolisi puolisoksi eikä kannata kenenkään aktiivisen miehen huolia. Ja eipä seksikään noide kanssa oo hääviä. Terkuin lääkäri.
Oisko aika pureutua vähän moderniin lääketieteeseen, tiäks, ettet khan silkkaa paskaa sentään puhuis? Terkuin geenitutkija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihan kunnon terve leidi hakusissa joka lähtee lenkeille ja muuta.
Naisen pitää olla mahdollisimman laiha ja lyhyt, esim. 150cm pitkä ja paino noin 30 kiloa.
Tuota.
Palstalla on joitain miehiäkin, mutta vähemmistönä.
Toiseksi miksi moni nainen perustaa oman kehonkuvansa miesten näkemysten mukaiseksi?
Eikö motivaatio elintapoihin tule muuten kuin miesten miellyttämiseen?
Miehiä ja naisia on hyvin erilaisia ja meillä kaikilla on omat mieltymyksemme parisuhde asioissa. Jos viihdyt isona hanki mies joka on myös iso tai feederi tai joka ei ole pinnallinen.
Jos pariudut toisen ylipainoisen kanssa voitte yhdessä parantaa elintapoja Jos se on tavoite.
Ei miehillä ole mitään käsitystä, miltä näyttää 15 kiloa ylipainoinen. Niille kaikki yli 65 kokoiset ovat läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen pitää olla mahdollisimman laiha ja lyhyt, esim. 150cm pitkä ja paino noin 30 kiloa.
Semmosta tyttöähän on helppo kannella isona miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastan enemmän kuin sinä. Minulla ei ole sohvaa enkä mussuta.
Valmistuin juuri ulkomaalaisen huippuopettajan johdolla liikuntalajini ohjaajaksi, arvosanalla A+. Opettaja kehui vuolaasti ja kysyi saako hän laittaa minusta esimerkin koulutukseensa.
Ylipaino tosiaan tullut kilpparin vajiksesta ja tamofenistä parissa vuodessa, sitä ennen olin hoikka.
Sinä et ole lääkäri, taidat olla vain perjantaipullon äärellä ajassa 14:00. Päiväkänni, mitäs on lasissa?
Vierailija kirjoitti:
Olen 165 cm/75 kg tissitön mutta muuten läski nainen. Mulla on 70 kiloinen fwb ja hänelle kelpaan ainakin, olen kelvannut jo vuosia. Mun pitäisi painaa max 50 kg että näyttäisin hyvältä.
Minkä ikäinen olet? Jos aika nuori, niin sitten ok. Mutta mitä vanhemmaksi ihminen tulee, sitä vanhemmalta laiha ihminen näyttää naamastaan verrattuna pyöreisiin tai ihan vaan normaalipainoisiin. Kannattaa pitää se mielessä, jos meinaa laihduttaa noin paljon. Se voi muuttaa jopa vanhemman näköiseksi kasvoista, tosin tämä koskee vain vähän vanhempia ihmisiä, ei se nuoremman kohdalla niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
168 cm ja 85 kg. Avaako asiaa yhtään paremmin?
Ap
Ota 10 - 12 kg pois. Ei oo paha homma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmistuin juuri ulkomaalaisen huippuopettajan johdolla liikuntalajini ohjaajaksi, arvosanalla A+. Opettaja kehui vuolaasti ja kysyi saako hän laittaa minusta esimerkin koulutukseensa.
Ylipaino tosiaan tullut kilpparin vajiksesta ja tamofenistä parissa vuodessa, sitä ennen olin hoikka.
Sinä et ole lääkäri, taidat olla vain perjantaipullon äärellä ajassa 14:00. Päiväkänni, mitäs on lasissa?
Unohtui paino mainita, 100 kg/169 cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyyh nyyh. Kirjallisiin töihin jotka jo tehty varattua aikaa ja täällä itseäni hauskuutan ennen viikonlopun aloitusta 😂 Ota lisää Thyroxinia subkliiniseen hypptyreoosiisi, jospa se vähentää pizzan himoa.
Ylipainosta syttyminen taas on fat fetissiä, haaveilee siitä että pääsee lykkimään sinne poimujen väliin.