Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

surkein saamasi lahja

Vierailija
30.09.2022 |

Anoppi oli paketoinut joululahjaksi parsittuja villasukkia, kaiken huippuna oli vuonna keppi ja nappi virkatut tossut, jotka mureni jalkaan laittaessa. Oli oikein silittänyt kaikki. Eikä ole köyhä vaan prkln pihi!

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs läheiseni sai 50 v lahjaksi viikoksi ulkomailla sijaitsevan mökin käyttöön. Ei tietenkään ilmaiseksi, vaan alennetulla hinnalla (vuokrasivat muillekin). Arvatkaa käyttikö tuon "ainutlaatuisen tilaisuuden"?

Vierailija
42/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex anoppi ei onnistunut koskaan lahjoissaan. Tosin olen sitä mieltä että hänen lahjansa minulle olivat pelkkää vittuilua, mutta en tiedä miksi. Olen ihan normaali ja akateeminen, työssäkäyvä ja nuhteeton ihminen.

Ja ex anoppi oli silloin kun olin hänen poikansa kanssa naimisissa ihan työssäkäyvä ja muuten normaali eikä mikään dementikko.

Sain häneltä kerran joululahjaksi kenkienlankkaussienen. Hän kehui kovaan ääneen, että maksoi vain 3 euroa. Okei, olihan sille käyttöä mutta kai sitä nyt ihan normaalipalkkainen olisi voinut miniän joululahjaan hiukan enemmän panostaa. Joulukukkakin olisi ollut fiksumpi lahja.

Jossain vaiheessa ex anoppi alkoi tyhjentää kaappejaan ja teki tarpeettomista tavaroista joululahjoja. Hän askarteli niihin pahvisen ns tuotelapun ja laittoi nitojalla kiinni tavaraan, ikään kuin se olisi uusi. Ja kääri sitten lahjapaperiin.

Ei naurattanut yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varakkalta tädiltä rippilahjaksi rautaisen sormuksen, jossa oli muovinen "helmi"

Vierailija
44/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se suvun ainoa Tosiuskovainen täti, joka jakoi kaikille suvun lapsille ja nuorille lahjoina hengellistä kirjallisuutta ja raamattuja. Synttärit, joulu, rippijuhlat, aina joku hengellinen kirja mihin oli kirjoiteltu sivuille lainauksia raamatusta, virsien sanoja, elämän ohjeita. 

Vierailija
45/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotislahjaksi pikkulapsille tarkoitettu "käsilaukku". Se oli samaa pörrökangasta, mistä pehmolelut tehdään, väreinä pinkki ja neonvihreä. Laukun läppään oli ommeltu pehmolehmä ja sen turpaa painamalla lehmä rupesi ammumaan.

"On niin söpö laukku!" kehui lahjanantaja.

Mä sain joskus n. 16-vuotiaana kaveriltani lahjaksi potan, ihan vaan vitsinä.

Vierailija
46/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

18-vuotislahjaksi pikkulapsille tarkoitettu "käsilaukku". Se oli samaa pörrökangasta, mistä pehmolelut tehdään, väreinä pinkki ja neonvihreä. Laukun läppään oli ommeltu pehmolehmä ja sen turpaa painamalla lehmä rupesi ammumaan.

"On niin söpö laukku!" kehui lahjanantaja.

Toihan on hieno!445

Niinpä. Täähän on ihan klassikko, testataan lahjan saajan huumorintaju.

No mulla ei ainakaan huumori riitä siihen että saan jonkun täysin turhan lahjan. Enemmänkin ahdistuisin, maailmassa on niin paljon turhaa krääsää jota kukaan ei tarvitse yhtään mihinkään. Luonto tuhoutuu kun valmistetaan typeriä muovihärpäkkeitä, joiden ainoa funktio on testata lahjan saajan huumorintajua.

Mitä tälläkin laukulla oli tarkoitus tehdä? Todeta että jaa, sainpa tällaisen, ja viskata kaapin pohjalle. Tai kierrättää saman tien jonkun lapsen leluksi.

Vierailija
47/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli sovittu, että aikuisia ei lahjota. Anoppivainaa antoi minulle aina syntymäpäivänä kuitenkin jonkun ihanan taidelasiesineen. Ne ovat kyllä aarteitani. Ihmettelin aina mielessäni, että tavallinen 1910 syntynyt mummo osasi valita niin upeita lahjoja.

Vierailija
48/48 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä eron jälkeisenä jouluna ex-mies kävi tunkemassa postiluukusta pätkän mustaa makkaraa, jossa mukana lappu "via oral"!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi