Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

surkein saamasi lahja

Vierailija
30.09.2022 |

Anoppi oli paketoinut joululahjaksi parsittuja villasukkia, kaiken huippuna oli vuonna keppi ja nappi virkatut tossut, jotka mureni jalkaan laittaessa. Oli oikein silittänyt kaikki. Eikä ole köyhä vaan prkln pihi!

Kommentit (48)

1/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasinen koriste-esine, ehkä kirsikka, näytti kyllä ihan kiveksiltä.

Vierailija
2/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki entisten anopin antamat "lahjat" Kaupanpäälliset(hajustetut voiteet, hajuvedet yms), puoliksi käytetyt haisevat kosmetiikkatuotteet...

Olin sellainen roskis hänelle. Lopuksi aloin vaan kippaamaan ne suoraan roskiin. Yleensä haisi jo lahjapaketin läpi niin paljon, että tuli paha olo. Ja joo, sanoin monta kertaa, että en halua lahjoja ollenkaan ja en käytä hajustettuja tuotteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti oikein miettimällä miettiä että keksin minkä voisi laskea surkeimmaksi lahjaksi.

Lapsena sain tädiltäni synttärilahjaksi vauvanuken, sinällään ei ole surkea lahja, mutta lasken sen tähän nyt siksi että minua ei ikinä, ikinä, lapsena kiinnostanut nuket. Leikin mieluummin eläinleluilla jo ihan pienestä asti.

Vierailija
4/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain siskoltani joululahjaksi nipun kaljatuopin alusia.

T: raitistuva alkoholisti

Vierailija
5/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

emälän lahja

Vierailija
6/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne lahjat mitä en exältäni saanut. Oli hienoa viettää esim. joulua, jonka olin laittanut, mukana hänen sisaruksensa ja vanhempansa ja todeta, että ainoa ketä ei ollut muistettu, olin minä. Toki anoppi osti jotain pientä mutta kyllä se harmitti, että miestä ei kiinnostanut laittaa mitään

Vierailija
7/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotislahjaksi pikkulapsille tarkoitettu "käsilaukku". Se oli samaa pörrökangasta, mistä pehmolelut tehdään, väreinä pinkki ja neonvihreä. Laukun läppään oli ommeltu pehmolehmä ja sen turpaa painamalla lehmä rupesi ammumaan.

"On niin söpö laukku!" kehui lahjanantaja.

Vierailija
8/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ne lahjat mitä en exältäni saanut. Oli hienoa viettää esim. joulua, jonka olin laittanut, mukana hänen sisaruksensa ja vanhempansa ja todeta, että ainoa ketä ei ollut muistettu, olin minä. Toki anoppi osti jotain pientä mutta kyllä se harmitti, että miestä ei kiinnostanut laittaa mitään

Voihan vattu. Annat jotain niin saat haukut ja jos et niin siitäpä vasta parku nousee.

Vierailija
9/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

18-vuotislahjaksi pikkulapsille tarkoitettu "käsilaukku". Se oli samaa pörrökangasta, mistä pehmolelut tehdään, väreinä pinkki ja neonvihreä. Laukun läppään oli ommeltu pehmolehmä ja sen turpaa painamalla lehmä rupesi ammumaan.

Toihan on hieno!445

Vierailija
10/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tosi harvoin lahjoja. Kaikki olleet ihan kivoja .  Viimeksi taisin saada äitienpäivälahjaksi pojalta ja silloiselta asuinkumppaniltaan joskus 4 vuotta sitten kauniin kukan koristeruukussa. Ruukku tallessa vieläkin

Vierailija
11/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eksältä lahjaksi hollanninkielisen ristisanatehtävän. En osaa hollantia.

Vierailija
12/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toihan on hieno!445

Niinpä. Täähän on ihan klassikko, testataan lahjan saajan huumorintaju.

Vierailija
13/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voihan vattu. Annat jotain niin saat haukut ja jos et niin siitäpä vasta parku nousee.

No mulle kyllä olisi kelvannut vaikka suklaarasia mutta ilmeisesti sekin oli liikaa pyydetty. Lahjoista purnaamista en harrasta

Vierailija
14/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain jouluna äidiltäni, muovirasian jossa oli porkkanan tarat, veljeni sanoi kun antoi

sen minulle, että puristettiin mehut ennen lähtöä ja juotiin.

Viskasin sen roskiin, mummo ei ollut köyhä,  mies ja pojat ihmetteli tätä "lahjaa"

Itse ostin äidille kunnon lahjat yöpukua ym. ja veljelle myös. Tämä meni kyllä

yli hilseen, olis tuonu vaikka ne porkkanat kokonaisina. Sentään viettivät joulut

meillä ja passasin kinkut ruuat ym. 27 vuotta heille kunnes äiti kuoli, sen jälkeen veljeni 17v.

En ole vielä joulua viettänyt että mulle olis ruokapöytä valmiina herkkuineen.

Vierailija
15/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihi isäni antoi lahjaksi Virosta jostain torilta ostetun, selvästi lapsille tarkoitetun villapaidan joka ei todellakaan mahdu aikuisen ylle. Eikä kukaan sen näköistä olisi edes pitänyt, oikein jonkun neuvostomumon neuloma. 

Vierailija
16/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä ap nyt tuntuu kun olet taas toiminut niinkuin tyypillinen palstaminiä ja haukkunut anoppiasi?

Hyvältä, kun en ikinä ole sitä saanut sanottua päin naamaa. Joka vuosi kyllä sanoin ei lahjoja, mutta kun vängellä halus antaa olisi edes jotain muuta keksinyt. Loukkaannuin ihan oikeasti.

Vierailija
17/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä ap nyt tuntuu kun olet taas toiminut niinkuin tyypillinen palstaminiä ja haukkunut anoppiasi?

Hyvältä, kun en ikinä ole sitä saanut sanottua päin naamaa. Joka vuosi kyllä sanoin ei lahjoja, mutta kun vängellä halus antaa olisi edes jotain muuta keksinyt. Loukkaannuin ihan oikeasti.

Eikä sitäpaitsi ollut kyseessä, että on anoppi.Kertoo jotain ihmisestä, muutenkin arvostelee onko joku lihava, laiha. sopiiko paremmin pitkä- vai lyhyt tukka, minkälaiset vaatteet. No, kaikkea ei rahalla saa, esim. sydämen sivistystä.

Vierailija
18/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raamattu. Samalta antajalta. Joka tilaisuudessa. Ripillepääsy. YO-juhlat. Synttärit.

Vierailija
19/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrmyr kirjoitti:

Lasinen koriste-esine, ehkä kirsikka, näytti kyllä ihan kiveksiltä.

🤣

Vierailija
20/48 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapuntari lämpö-kosteus mittarilla ylioppilaslahjaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän