Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapsiperheiden pitää kutsua suku lasten syntymäpäiville

30.09.2022 |

Ja pyytää lapsille monenkympin lahjoja. Samat ihmiset ei kuitenkaan muista samoilla summilla lapsettomia sukulaisiaan näiden merkkipäivinä.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää palsta on sitten negatiivisuuden huipentuma. Täällä käy vain tietynlaista porukkaa, jolla kaikki on huonosti. Niinkin iloisesta asiasta kuin siitä, että on saatu kutsu juhliin jaksetaan valittaa. Okei jos sulla ei ole varaa useamman kympin lahjaan niin voithan sinä sanoa sen suoraan, he ovat kuitenkin sukulaisiasi. Uskoisin, että lapselle on tärkeintä että vieraat tulevat paikalle.

Vierailija
142/144 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne sukulaiset ihan itse alkaa kysellä että milloin on juhlat ja mitä lahjaksi, jos ei olla ajoissa laitettu kutsuja ja lahjatoiveita. Lahjojen hinnalla ei ole väliä, annetaan eri hintaisia vaihtoehtoja ja jotkut haluaa tuoda kalliimpaa ja jotkut halvempaa.

Yksi lapseton kaverini pitää marraskuun kohokohtana kahden sukulaislapsen synttäreitä ja matkustaa niitten takia toiselle puolelle suomea. Kaikki ei vihaa sukuaan eikä lapsia, vaan ihan haluaa ilahduttaa muita.

No mutta minä vihaan 

No se nyt on sinun oma ongelmasi sitten, muitten syy. Älä mene jos ei kiinnosta.

Korjaus: ei muitten syy

On se muiden syy. Miksi niitä synninhedelmiä pitää tuoda joka paikkaan lapsettomien tielle pyörimään. 

synninhedelmä?

seksi on sinulle syntiä?

mutta kuitenkin miehesi kanssa teette sitä?

AP sä oot niin tekopyhä

Kyllä seksi on syntiä? 

Makuuhuoneessammeko luulet asuvan kun voit väittää että mieheni ja mieheni teemme sitä?

LOL.. Mä en luule yhtään mitään. Jos aviopari ei suorita aviollisia velvollisuuksiaan, niin se on minulle yks hailee. Yritän vaan saada kunnon käsityksen sun naurettavuudesta. Kerro vielä joku tarina, me uskomme sen toki ;)

AP on niin ristiriitainen AIKUINEN, hän ei "tee sitä", hän on satumaisen rikas, mutta ahne ja kateellinen ihminen. Sekä muistaakseni edellisessä ketjussasi sanoit olevasi jo yli30-v.

mutta "ette tee sitä". on aikuista ap, propsit sulle tästä kaikesta aikuisuudestasi. Me jonnethan jäädään ihan jalkoihin tähän sun kypsyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En myöskään ymmärrä että koko suku mobilisoidaan joka ainoa vuosi lasten synttärien takia ja suututaan jos ei pääse paikalle. Miehen sisarukset oli tälläisiä synttärihulluja ja kyllä saatiin lahjoja kantaa kun oli vielä riparit ja valmistujaiset. Isossa suvussa olisi sukusynttärit voinut älytä lopettaa ajoissa kun siitä tuli kohtuuton rumba.

Sitä selitettiin että kiva nähdä sukua. Mun mielestä oli outoa että aina piti kaivaa kupeesta viisikymppinen kun sukua piti nähdä.

Niimpä sitä sukua on kiva nähdä silloin kun lapsen kautta saa rahastettua sen viisikymppisen. 

Ylppärit on sitten jo ihan oma lukunsa. 

Onneksi itse otiti ylppärilahjaksi vain kukkia ja haleja. Palautit rahat, koska olet niin satumaisen rikas. Huomaatko AP miten sun fantasia kiinnostaa?

Mulle ei kukaan järjestänyt ylppäreitä 

Mä järjestin itse, mutta olinkin aikuislukiossa ja itsellinen ihminen. Kutsuin lempisukulaiseni :)

Vierailija
144/144 |
21.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hepokatti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä ne sukulaiset ihan itse alkaa kysellä että milloin on juhlat ja mitä lahjaksi, jos ei olla ajoissa laitettu kutsuja ja lahjatoiveita. Lahjojen hinnalla ei ole väliä, annetaan eri hintaisia vaihtoehtoja ja jotkut haluaa tuoda kalliimpaa ja jotkut halvempaa.

Yksi lapseton kaverini pitää marraskuun kohokohtana kahden sukulaislapsen synttäreitä ja matkustaa niitten takia toiselle puolelle suomea. Kaikki ei vihaa sukuaan eikä lapsia, vaan ihan haluaa ilahduttaa muita.

No mutta minä vihaan 

No se nyt on sinun oma ongelmasi sitten, muitten syy. Älä mene jos ei kiinnosta.

Korjaus: ei muitten syy

On se muiden syy. Miksi niitä synninhedelmiä pitää tuoda joka paikkaan lapsettomien tielle pyörimään. 

synninhedelmä?

seksi on sinulle syntiä?

mutta kuitenkin miehesi kanssa teette sitä?

AP sä oot niin tekopyhä

Kyllä seksi on syntiä? 

Makuuhuoneessammeko luulet asuvan kun voit väittää että mieheni ja mieheni teemme sitä?

SEKSI EI OLE SYNTIÄ VITUNKUSIPILLU!!! PAINU V####UN TÄLTÄ PALSTALTA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi