Exän kanssa viestittely
Olemme seurustelleet tyttöystäväni kanssa pari vuotta, kyseessä on toinen pidempi parisuhde kummallekkin. Olen hyvissä väleissä exäni kanssa, viestitellään esim synttäritoivotusten jälkeen whatsapissa kuulumisia muutaman viestin verran mutta asumme nykyään eri paikkakunnilla joten kasvokkain ei tule nähtyä oikeastaan ollenkaan. Tyttöystäväni alkoi viimeksi vihjailemaan että onkohan tätä pientä viestittelyäkään pakko harrastaa saatikka miksi pitää edes exää onnitella syntymäpäivänä, hänellä ei edes ole exänsä puhelinnumeroa tallessa. Mutta kun vasta-argumenttina kysyin että jos lopetan viestittelyn ja yhteydenpidon exääni niin poistaako hän exänsä facebook kavereistaan niin vastaus oli että se on ihan eri asia. Itse siis en ole somessa kaveri exäni kanssa. Minulla siis ei ole tarvetta olla exäni kanssa tekemisissä ja toisaalta ymmärrän nykyistäni mutta mielestäni en näe eroa vaihtaako kuulumisia puhelimella viestittelemällä vai kyttääkö exäänsä somessa.
Mitä mieltä?
Kommentit (2)
Palatkaa molemmat exienne helmuksiin / lahkeisiin.
Joko tyttöystäväsi lopettaa exänsä seuraamisen facebookissa tai sitten antaa sinun viestitellä rauhassa exäsi kanssa. Kuitenkin puhelimella viestittely on aidompaa kanssakäymistä, some on vähän säälittävää stalkkausta jos ei oikeasti siellä kirjoittele vaan esim. korkeintaan tykkäilee kuvista jos sitäkään.