Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En koskaan saa miesseuraa mistään, koska pisamani ja vähäinen meikkini inhottaa heitä "kun on tarjolla parempiakin"

Vierailija
28.09.2022 |

Olen aina kaveriporukassa se, joka jää yksin pöytään vahtimaan muiden laukkuja. Olen kyllästynyt meikkaamaan paksusti kun en kelpaa. Ystäväni saavat seuraa. En sano pahalla, mutta kaksi ystävääni ovat reilusti ylipainoisia. Mutta ovat blondeja, ripsenpidennykset, heillä on koruja ja flirttaileva olemus. Itse en osaa kikattaa teennäisesti. Olen hoikka, lyhyehkö 155cm punahiuksinen ja minulla on paljon pisamia . Olen aina se viimeinen joka huolitaan jos joku huolii. En ole valikoiva miesten suhteen. Minulle riittäisi että on mukava eikä nyt ala kouria ilman lupaa. Pitäisikö alkaa tehdä paksu meikki tai jotain?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa, missä nainen jää aina yksin, niin kuvan näkeminen olisi melkein pakollinen juttu. Muuten ei pysty sanomaan, mistä kiikastaa.

Olen katsellut tätä paljon tuttavapiirissä ja aika harvoin lopulta se ihan ulkonäkö on syy. Pari tapausta on omassa tuttavapiirissä jossa on, toinen on sairaalloisen lihava lähes polviin roikkuvalla mahalla ja toinen naaman suhteen geneettisesti äärimmäisen epäonnekas, sellainen luihu pitkä naama, missä pitkä väkäleuka ja koukkunokka - noita-akka tulee väistämättä mieleen. Eikä tuollaisia piirteitä peitä edes meikillä.

Mutta useimmat on keskivertoja, ja tuntuu että sosiaalisuus ja iloisuus on tärkeämpiä menestyksessä kuin se onko keskiverto ok vai kaunis. Eräs kaverini on todella kaunis, hoikka mutta kurvikas, tummat pitkät hiukset, kirkkaansiniset silmät, mutta hän on todella sisäänpäinkääntynyt luonne. Jos joku mies tuleekin hänelle juttelemaan, hän menee vaivaantuneen näköiseksi eikä osaa oikein jutella. Sitten ne lähtee pois ja tämä nainen taas tulkitsee, että taas minä en kelvannut koska olen ruma, ja alkaa haaveilla taas kauneusleikkauksista. Samaan aikaan vähän pullukka naamasta ihan tavallisen näköinen kaveri, jolla on yleensä vahva meikki, joka on usein vähän pöhnässä ja käyttäytyy "kiimaisesti" kun miehet lähestyy saa seuraa niin paljon kuin se haluaa. Sitä lähestyykin jo enemmän miehiä, koska siitä tyyliistä ja olemuksesta tulee varmaan sellainen helposti lähestyttävä olo, sellainen että tuo ei ehkä torju suoraan.  

Tiedätkö mistä johtuu, että nuo pullukat saavat seuraa paremmin? Koska miesten ajatukset yleensä ovat, että kauniilta naiselta ei kannata yrittää saada seksiä, mutta pullukan kanssa se voi onnistua.

Vierailija
42/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai sosiaaliset ihmiset ovat vahvoilla paikassa jossa on tarkotus vaikuttaa helposti lähestyttävälle ja tutustua uusiin ihmisiin. Älä lähde baariin etsimään seuraa siveyden sipulina ja korkeamman moraalin naisena. Huoh. Tuskin sillä meikin määrälläkään on niille kännisille miehille mitään väliä.

Tämä. Eikä tuo tarkoita että täytyisi alkaa "helpoksi" jos ei mitkään yhden illan jutut kiinnosta tai sovi omaan moraaliin, se flirtti voi olla ihan vaan peliä ja kiusoittelua joka herättää kiinnostuksen, eikä se tarkoita että täytyy lähteä meille tai teille. Voi myös vaihtaa vain puhelinnumerot seuraavaa tapaamista varten, jos tyyppi on kiinnostava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tapauksissa, missä nainen jää aina yksin, niin kuvan näkeminen olisi melkein pakollinen juttu. Muuten ei pysty sanomaan, mistä kiikastaa.

Olen katsellut tätä paljon tuttavapiirissä ja aika harvoin lopulta se ihan ulkonäkö on syy. Pari tapausta on omassa tuttavapiirissä jossa on, toinen on sairaalloisen lihava lähes polviin roikkuvalla mahalla ja toinen naaman suhteen geneettisesti äärimmäisen epäonnekas, sellainen luihu pitkä naama, missä pitkä väkäleuka ja koukkunokka - noita-akka tulee väistämättä mieleen. Eikä tuollaisia piirteitä peitä edes meikillä.

Mutta useimmat on keskivertoja, ja tuntuu että sosiaalisuus ja iloisuus on tärkeämpiä menestyksessä kuin se onko keskiverto ok vai kaunis. Eräs kaverini on todella kaunis, hoikka mutta kurvikas, tummat pitkät hiukset, kirkkaansiniset silmät, mutta hän on todella sisäänpäinkääntynyt luonne. Jos joku mies tuleekin hänelle juttelemaan, hän menee vaivaantuneen näköiseksi eikä osaa oikein jutella. Sitten ne lähtee pois ja tämä nainen taas tulkitsee, että taas minä en kelvannut koska olen ruma, ja alkaa haaveilla taas kauneusleikkauksista. Samaan aikaan vähän pullukka naamasta ihan tavallisen näköinen kaveri, jolla on yleensä vahva meikki, joka on usein vähän pöhnässä ja käyttäytyy "kiimaisesti" kun miehet lähestyy saa seuraa niin paljon kuin se haluaa. Sitä lähestyykin jo enemmän miehiä, koska siitä tyyliistä ja olemuksesta tulee varmaan sellainen helposti lähestyttävä olo, sellainen että tuo ei ehkä torju suoraan.  

Tiedätkö mistä johtuu, että nuo pullukat saavat seuraa paremmin? Koska miesten ajatukset yleensä ovat, että kauniilta naiselta ei kannata yrittää saada seksiä, mutta pullukan kanssa se voi onnistua.

Joo tuokin varmaan. Toisaalta jos se pullukka on myös sellainen vakava ja vaivaantunut, joka vähän pelkää lähestymisiä ja istuu siellä surullisen/vakavan näköisenä, niin yksin saa olla vielä todennäköisemmin kuin kaunis samanlainen. Mutta joo varsinkin poikkeuksellisen kauniilla naisilla voi pieni lihominen tai laittautumisen vähentäminen lisätä suosiota koska miehet ei oleta että tuo torjuu kumminkin enää.

Vierailija
44/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo tuokin varmaan. Toisaalta jos se pullukka on myös sellainen vakava ja vaivaantunut, joka vähän pelkää lähestymisiä ja istuu siellä surullisen/vakavan näköisenä, niin yksin saa olla vielä todennäköisemmin kuin kaunis samanlainen. Mutta joo varsinkin poikkeuksellisen kauniilla naisilla voi pieni lihominen tai laittautumisen vähentäminen lisätä suosiota koska miehet ei oleta että tuo torjuu kumminkin enää.

Ei tarvitse olla poikkeuksellisen kaunis. Kaunis riittää. Pullukat vievät baariolosuhteissa näistä voiton. Jos minä ylipäätään kävisin baareissa seksi mielessä, niin takuuvarmasti pyrkisin tekemään tuttavuutta hieman pyöreämmän naisen kanssa, kuin jonkun mielettömän upean mallimaisen naisen kanssa. Suurin osa miehistä ei uskalla edes katsoa tuota jälkimmäistä naisryhmää, saatika edes saada seisomaan tosipaikassa suorituspaineiltaan.

Vierailija
45/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoikka, pisamainen ja punatukkainen. Täydellinen nainen!

Eli jotain muuta on todella paskasti jos saa nämä ominaisuudet nollattua.

Vierailija
46/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole meikin puute eikä pisamat vaan tuo että et osaa kikattaa ja esittää.

Näin juuri, hauska ja flirttaileva nainen huomataan. Kunhan ei ole liian tyrkky.

Hiusten värillä ei ole mitään väliä, mutta jos on ohut hapsottava hiirenhäntä ja yleisesti apea olemus, niin eihän se ketään kiinnosta.

MIKSI miehet sitten jatkuvasti hokevat että jokaisella naisella on pitkä jono miehiä rappukäytävässä odottamassa?

Vierailija
47/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä aloitusta. Eikö täällä moneen kertaan ole jo päätetty, että miehet on sikoja, nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja sinkkuna on parempi olla?

Vierailija
48/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt ymmärrä aloitusta. Eikö täällä moneen kertaan ole jo päätetty, että miehet on sikoja, nainen ei tarvitse miestä mihinkään ja sinkkuna on parempi olla?

Juu tosiaan, jos vauvapalstalla joku sanoo jotain, niin sehän tarkoittaa että kaikki maailman naiset ovat samaa mieltä.

Vierailija
49/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma ei ole meikin puute eikä pisamat vaan tuo että et osaa kikattaa ja esittää.

Näin juuri, hauska ja flirttaileva nainen huomataan. Kunhan ei ole liian tyrkky.

Hiusten värillä ei ole mitään väliä, mutta jos on ohut hapsottava hiirenhäntä ja yleisesti apea olemus, niin eihän se ketään kiinnosta.

MIKSI miehet sitten jatkuvasti hokevat että jokaisella naisella on pitkä jono miehiä rappukäytävässä odottamassa?

Ei tietenkään pidä pakkkaansa että kaikilla naisilla, varsinkaan vähemmän halutuilla, olisi kovaa vientiä. Miehet tekee paljon aloitteita halutuimmille naisille ja paljon vähemmän lopuille. Naiset tekee joskus aloitteita halutuimmille miehille ja käytännässä eivät tee koskaan muille (muutama aloite/elämä). Vähän on paljon enemmän kuin ei yhtään, mutta on se silti vähän. Vähemmän halutun osan naisista pitää jotenkin kamppailla miesten huomiosta tai tehdä itse aloitteita.

Vierailija
50/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen väliä miesten mielipiteillä??? Hanki itsetunto ja viis veisaa mitä miehet ajattelevat!

Vierailija
51/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ap hieno kaveri. Haukut ja arvostelet heidät. Voi kyynel. Ehkä toi sun sisäinen katkeruus näkyy ulospäin ja useampi väistää luodin.

Vierailija
52/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti haluaa panoseuraa, pitää käyttäytyä siten kuin haluaisi panoseuraa. Mutta ap kuulostaa haluavansa jotain muuta. Et voi mennä ruokakauppaan ostamaan kenkiä ja sitten valittaa, ettet koskaan löydä S-Marketista sopivia kenkiä. Vaihda taktiikkaa tai osta sitä ruokaa. 

Vierailija
53/53 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pisamat on kauniita, enkä pidä paksusta ja luonnottomasta pakkelista. Minulle kelpaisit kyllä.

luonnollinen nainen on paras

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan