Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opinnot korkeakoulussa - ei uskoisi millaista sakkia siellä on!

Vierailija
28.09.2022 |

Ryhmäni koostuu pääosin ihan aikuisista ihmisistä, mutta välillä tuntuu, että asenne on kuin yläasteella. Hirveästi ollut valitusta, kun tehtävän palautuspäivä mennyt yli ja palautuskansio luonnollisesti sulkeutunut. Ei ole yksi eikä kaksi kertaa, kun tunnit alkavat opettajien paasauksella, että palautuspäivistä tulee pitää kiinni.
Toinen ihmetyksen aihe on, että ollaan ihan kädettömiä asioiden suhteen. Ei löydetä jotakin tehtävää tai aihealuetta, joka piti lukea. Kaikki informaatio käyty tunneilla läpi ja niistä on aika hyvät tiedotteet koulun omilla alustoilla. Mutta ei, ei edes vaivauduta etsimään. Mukavampi ennemmin valittaa, miten huonot ohjeet saatu. Kaiken kruunaa se, että jotkut kantavat tavaroitaan muovipussissa. Viimeksi näin kirjojaan muovipussissa kantavan oppilaan silloin, kun olin yläasteella yli 10 vuotta sitten, mutta en osannut kuvitella näkeväni sitä näkyä korkeakoulussa.

Valitin nyt vähän itsekin, kiitos ja anteeksi siitä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kurssilla taa yliopistossa puolet jotain neroja. Ei kovin mahtava fiilis sekään olla melko keskivertona sellaisessa joukossa....

Vierailija
62/63 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen sama meno munkin AMK:ssa 😂 + ihmiset jotka laiskottelee ryhmätöissä ja ihmiset ketkä juoruilee selän takana💖

Itse opiskelen KAMK:ssa, niin tänne pääsee aika helposti ja se näkyy :/

Mitä alaa opiskelet?

T. toinen KAMKilainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tismalleen sama meno munkin AMK:ssa 😂 + ihmiset jotka laiskottelee ryhmätöissä ja ihmiset ketkä juoruilee selän takana💖

Itse opiskelen KAMK:ssa, niin tänne pääsee aika helposti ja se näkyy :/

Mitä alaa opiskelet?

T. toinen KAMKilainen

Apua, kylläpä meitä on täällä!😂

Mutta komppaan aloitusta täysin.

T. Kolmas KAMK:n opiskelija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän