G. kummalle plussa, Mira vai Kaki?
Kommentit (8)
En oo paljon BB:tä seurannu ja Mira vaikuttaa ihan ok tyypiltä.
Mä uskon, että Kaki antoi täysin kohteliaisuudesta Miran valita ensin joukkueeseen jäsenen. Miran piti heti vääntää se pahaksi, valitti joukkueelleen, että Kaki juonitteli, jotta saisi itse enemmän juotavaa. No Mirahan olisi voinut kieltäytyä kunniasta, jos itse on niin keiton perään.
En oo kylläkään vielä huomannut että nimetyt olisi paljastettu
Kaki ällöttävä ihramahainen törkeyksiä suoltava, itseriittoinen ja itsevarma sovinisti-sika! Miralle plussat, Karille miinukset! Vaikka se taitaa olla kyllä Hanne se toinen äänestettävä.
Vierailija:
Mä uskon, että Kaki antoi täysin kohteliaisuudesta Miran valita ensin joukkueeseen jäsenen. Miran piti heti vääntää se pahaksi, valitti joukkueelleen, että Kaki juonitteli, jotta saisi itse enemmän juotavaa.
Miralle plussaa.
Tiesittekö, että teekkareilla on Kaki-kampanja, jossa keskittävät äänensä tälle? Mira alkaa jo kuvottaa niin, että taidan iskeä itsekin muutaman miinuksen sille.
turhaa spekulaatiota. Mira nyt ei vaan ole johtaja ainesta. Ketäs Mira fanit tällä viikolla syyllistää, kun Jenni tippui pois?
Kakin naista halventavat jutut kuvottaa!
Ei mitään annettavaa ohjelmalle.
Mira on tsempannut niin monta kertaa, vaikka on ollut jo viidessä äänestyksessä.