Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteet aina valtavia pettymyksiä!

Vierailija
28.09.2022 |

Ehkä minusta ei vain ole tähän hommaan.

Koen parisuhteet hirvittäväksi energia syöpöiksi, saan aina paljon vähemmän takaisin kun annan ja juuri ennen kuin laitan hommat poikki huomaan aina miten huonovointiseksi olen tullut.

Ymmärrän että me ollaan erilaisia, parisuhteet ovat erilaisia, mutta jukolauta! Tätäkö ihmiset huutaa ja parkuu että pääsevät kokemaan?

Sanokaa että on muitakin joille nämä jutut ei vain sovi?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen!

Yli kymmenen vuotta yritin löytää sopivaa kumppania ja pitkään luulin että parisuhde on pakollinen, että muuten on outo eikä voi elää hyvää elämää.

Aina menetin identiteettini kun jonkun miehen kanssa taas kokeilin.

Stressi oli kamala aina.

Sinkkuna herään eloon ja olen onnellinen.

Vierailija
2/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän näitä ole paljon!

Jotkut (monet) on suhteissa ja fiksuimmat pysyy sinkkuina.

Ei siinä mitään!

Tärkeintä oppia mikä tapa itselleen ja myös muille on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteessa ei saa olla oma itsensä, tottakai se on raskasta. Te etsitte vääriä tyyppejä tai ette arvosta itseänne tai yritätte liikaa miellyttää.

Kaikenmaailman väittelyt kannattaa parisuhteissa jättää vähemmälle ja jatkuva valitus. Näitä ei jaksa kuunnella kukaan, ei työkaverit, naapurit, ystävät. Ja ehkä puoliso. Väitellä voi, mutta ei joka asiasta.

Nim 25v parisuhteessa., arvomaailma oli lähtökohdiltaan samanlainen, joten hankala riidellä joka asiasta. Jos etsii itsensä vastakohtaa, on jatkossa ongelmissa.

Vierailija
4/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut miellyttäjä ja sopeutujatyyppi ja parisuhde on raskas taakka. Sinkkuna saan itse päättää onnellisuudestani.

Vierailija
5/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ollut parisuhteessa väärien ihmisten kanssa. Joustatko itse liikaa ja yrität miellyttää? Se kannattaa lopettaa. Sopivan ihmisen kanssa parisuhde on elämää rikastuttava asia. Mulla on hyvä parisuhde nyt eikä ole ollenkaan raskasta.

Vierailija
6/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttumisleikit parisuhteessa ovat raskaita. Kannattaa siis naida kaltaisensa, eikä potentiaalista koulutusprojektia. Etenkin kun voi käydä niin, että koulutusprojekti onkin kouluttajan paikalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän