Mistä mulle lämpimät ulkoilukengät? Mitä te pidätte jalassa näin talvella kun ootte lasten kanssa ulkona?
Kommentit (15)
myynnissä. Tämän talven väri tais olla jotain punaista, ei siis kovin kaunis, mutta lämmin.
on pelkät villasukat alle, ei siis missään nimessä mitään villiksien alle.
Ja riittävästi vaatetta päälle muuten ja mieluiten vielä vähän liikettä niveliin, niin jalatkin pysyvät lämpöisinä.
Jotkut villapohjalliset siis. Maasta tulee kylmää jalanpohjaan.
Ennen oli jos mitä Goretexejä jne. ja aina oli varpaan jäässä hetken päästä jos ei koko ajan hyppinyt jne. Viime talvena päätin että kokeilen vielä kuomia kun joku naapurin äideistä niitä kehui ikä tuntunut koskaan palelevan. Ja nyt en enää muita pihakenkinä viitsi käyttää sillä oli oikeesti tosi lämpimät.
Ei taatusti palele, hylkivät myös kosteutta, jotem käyvät räntäkeliinkin. Eivätkä maksa paljoa!
Kokeilin kerran sellaisia kaupassa, ja ne käytännössä tippuivat jaloistani! Miten ihmeessä pystytte kävelemään sellaisilla?
siltikin jää hieman löysää. Ei kuitenkaan niin, että kengät tippuu.
Nämä kengät eivät kuitenkaan välttämättä ole just ne parhaimman näköiset jalkineet.
Ne on karseimman näköiset kengät aikuisella mitä olen nähnyt.
Mrs_Starlight:
Kokeilin kerran sellaisia kaupassa, ja ne käytännössä tippuivat jaloistani! Miten ihmeessä pystytte kävelemään sellaisilla?
Vierailija:
Ne on karseimman näköiset kengät aikuisella mitä olen nähnyt.
Mutta väliäkös sillä! Pääasia, että on lämmin, että voi peuhata lasten kanssa. Käytän myös toppahousuja ja sadekelillä kurapukua! =D
Ei palele varpaita vaikka rumat onki.
Möin juuri kuomat kirppiksellä, kun en pärjännyt niillä.
Huopikkaisiin ei pidä pakata villasukkia vaan idea perustuu että jalan ja kengän välinen ilma lämpenee (kuten ilma sukelluspuvuissa tai vesi märkäpuvuissa).
Omissani on kumipohja, joten aika märälläkin pärjää. Loskasäälle ostin Nokian karvakumisaappaat, löysin Hulluiltapäiviltä sellaiset naiselliset kuviolliset:)