Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen? Ostaja ei hae ostamaansa tavaraa, olen kuitenkin saanut rahat jo kesäkuussa.

Vierailija
28.09.2022 |

Ei myöskään vastaa viesteihin. Tuotteet ovat sellaisia joita ei helpolla postiteta ja aikoi laittaa kaverinsa hakemaan tavarat. Mitään ei kuulu ja hiukan oudoksuttaa tämä... ei haittaisi ollenkaan muuten, mutta kun tosiaan rahatkin on jo saatu. Kyseessä 400e ostos. Puhelinnumeroa mulla ei ole tallessa, on viestitetty messengerin kautta. Mitä tekisitte?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Odottaisin että hakee tavarat. Ilmeisesti asia ei ole hänelle kovinkaan tärkeä ja kiireellinen. 

Vierailija
2/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Odottaisin että hakee tavarat. Ilmeisesti asia ei ole hänelle kovinkaan tärkeä ja kiireellinen. 

Olen tässä jonkin aikaa odotellut, eikä se nyt sinänsä haittaa. Ovat kuitenkin hiukan tiellä ja pelkään että joku lapsista jollain tavoin saisi rikottua vahingossa (on kai jonkinlainen keräilyjuttu, sellaisia lasisia lampun kupuja). Ehkä vain odottelen kuitenkin vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lie kuollut. Pystytkö tarkistamaan.

Vierailija
4/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö kuitenkin nimen ja paikkakunnan niin että voisit yrittää saada puhelinnumeron?

Vierailija
5/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudolle kuulostaa. Herättää kyllä epäilykset että onko hänelle sattunut jotain, noinkin kallis ostos kuitenkin, luulisi ettei voi vaan unohtaa. Pystytkö googlaamaan ihmisen ja yritä ottaa yhteyttä jotain muuta kautta? Löytyisikö numeroa fonectasta tms?

Vierailija
6/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän nimen, mutta en paikkakuntaa, mutta sen voisi ehkä yrittää selvittää jos on julkisena vaikka Facebookissa. Jotenkin vaan niin outo juttu, kun itse olen tosi tarkkana nettiostosten kanssa ja sitten tulee tällainen. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme