Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lapsuusajan kiusaamiskokemukset vaikuttavat sinuun nyt aikuisena?

Vierailija
28.09.2022 |

.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten, että olen erakko enkä kaipaa muiden ihmisten seuraa.

Vierailija
42/46 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitenkään. Yksi  kiusasi ja arvosteli minua 1-9 luokalle asti. Olin silmätikku enkä tiedä miksi ja tuskin kukaan kiusauksen uhri tietää sitä ikinä. Minusta ei pitänyt tulla mitään ja olin luuseri Itseäni jakava. No sain seksiä vasta 25 vuotiaana ja tämä kiusaaja oli ekan kerran paksuna 15v 30v jätkälle. Eli pedarin kanssa seukkasi. Olen lakimies ja hän on Prismassa kassalla töissä. Menin hänen kassalle ja sanoin, että kumpi on luuseri, vaikka en sinun työtäsi hauku, mutta minusta ei pitänyt tulla ikinä mitään. Sinä asut Kontulassa ja minä Jollaksessa talossa. Sanoi minulle, että olet tuttu. Joo olen ja varmasti muistat sen, kun tuhosit elämääni aikasi ja nyt kerron vaan tämän sinulle. Hyvää työpäivää. Musta ei tullu mitään ja sä pääsit prismaan kassalle.

Kuule, et sinä kyllä mikään lakimies ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat vaikuttaneet paljonkin. En esim. luota enää yhteenkään ihmiseen täysin.

Vierailija
44/46 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Vaikka vaikutankin ulospäin iloiselta ja positiiviselta, sisältä olen ihan rikki.

Vierailija
45/46 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ohiksena, mutta minun melkein kaikki kiusaajani ovat olleet rikkaista perheistä tulevia itsevarmoja menestyjiä. On ollut vain yksi syrjäytynyt kiusaaja, jonka syrjäytymisen merkit ja mielenterveysongelmat olivat nähtävissä jo kouluaikana.

Vierailija
46/46 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syrjäytynyt,mielenterveys ongelmia,en luota ihmisiin. Oon muuttunut kylmäksi ja vain harvoille uskallan olla täysin oma itseni.