Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En päässyt läpi (helposta kokeesta)

Vierailija
28.09.2022 |

Kokeesta pitää saada puolet oikein, jotta pääsee läpi.
Koe oli lääkehoidosta. Olin lukenut oikeasti kokeeseen mutten vain osaa siltikään asioita.
Ei ollut paljosta kiinni mutta silti.
Eikä yhtään helpota se että istun takarivissä istumajärjestyksen takia, kokeessa muut olivat aikoja sitten valmiit kun olin vasta ensimmäisellä sivulla jolloin tuli kokoajan häiriötä siinä kun porukkaa lähti ulos luokasta. Mitä mä sanon vastuuopettajalle kun pitää uusinnan ja kysyy varmasti miksen päässyt läpi. Olisiko helpompi vain sanoa etten lukenut?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä ap itse olet? Oletatko kykeneväsi suorittamaan opinnot loppuun asti? Pidätkö itseäsi soveltuvana lähihoitajan ammattiin? 

Koen. Oon jops päättäny hakea jatkoopiskeluihin. Ei mulla oo ollu onglemia muidne kurssien kanssa.

Vierailija
22/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tule ongelmia lääkelaskujenkaan kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tule ongelmia lääkelaskujenkaan kanssa?

No on vähän niidne kanssa onglemia mut neköhän niistä selviä harjouttelemalla

Vierailija
24/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeinkirjoituksessa olis vähän petrattavaa

Vierailija
25/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeinkirjoituksessa olis vähän petrattavaa

Joo varmasti kun en tarkista täällä kirjoittaessa kirjoitusvirheitä. Mulle tehty lukihäiriö testi, jossa ei huomattu mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
26/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin huolestuttavaa, että lääkehoidon kokeen läpäisemiseen riittää se, että saa puolet oikein.

Mahdollisena tulevana potilaana en haluaisi lukea tällaista.

Sinulle ehdotan opiskelualan vaihtoa. On paljon ammatteja, joissa ei tarvitse leikkiä ihmishengillä.

Lääkelaskut ovat eri asia. Niissä pitää olla kaikki oikein.

No tuota... ihan näin potentiaalisen potilaan näkökulmasta olisi suotavaa, että myös lääkehoidossa olisi "kaikki oikein".

Niin että sinä muistaisit ulkoa kaikki ruiskujen nimet sun muut injektiot. Lisäksi muut lääkkeen antotavat parenteraalisesta enteraaliseen?

Ei niitä lääkkeenantotapoja nyt niin montaa ole. Osaisin ilman hoitoalan koulutustakin. Ja hoitajan on ilman muuta tiedettävä miten lääke tulee antaa jos lääkäri on määrännyt i.m. tai p.o., perusjuttu jossa ei saa tehdä virheitä.

Vierailija
27/27 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanvaihtoa suosittelen. Opiskelija on itse vastuussa opinnoistaan, on tehtävä työtä opintojen etenemiseksi. Hoito- ja hoiva-alalle valitettavasti pääsee sellaisia henkilöitä, joita sinne ei missään tapauksessa kuuluisi ottaa.

Arvostettu ammatti on kärsinyt mahalaskun siitä syystä, että kaikki jotka kynnyksen yli pääsevät otetaan opiskelijoiksi.

Mistäkö tiedän, no kokemuksesta.

opettaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi