Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Roikun puolet työajasta netissä ja silti teen tiimini parasta tulosta

Vierailija
28.09.2022 |

Jos johonkin hommaan on budjetoitu yhden työpäivän verran työtä, mulla menee siihen 3-4h. Joskus 'joustan' ja teen lisäksi jonkun ylimääräisen kiireellisen työn tai autan toisia. Eipä tällä työtahdilla kuormitu. Palkkakin on niin hyvä, ettei kiinosta ottaa lisävastuita.
Ihmetyttää, miten jotkut nysvää samoja hommia, eikä arvioidut työtunnit edes riitä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kunhan on niin rento, ettei puutu negatiivisella tavalla hoitoalan palkkapainiin.

Vierailija
22/24 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on suunnittelu/konsulttimaailmassa kokemusteni mukaan aika laajasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Olen laiska ja siksi löydän aina tehokkaimman tavan tehdä hommat.

Tiimistä erottaa kyllä ne turhantekijät esimerkiksi siten, että palaverin alussa käytetään useampi minuutti siihen "joku vois jakaa näytön, vai jaanko minä, no jaa sinä, ai sekö ei aukea, no jos mä sitten jaan, näkyykö mun näyttö nyt kaikille, entä nyt". Kun mun vetämä palsu alkaa, aletaan hommiin eikä vaihdeta kuulumisia. Kun asia loppuu, totean että tämä oli tässä tällä kertaa, palataan asiaan

tarvittaessa.

Olisipa sinunlaisia enemmän! Tsemppiä!

Vierailija
24/24 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta joillakin on vaan sellainen sisäänrakennettu kiireen tunne ja tarve vakuutella että kiire on kova. Että eihän sitä töitä ole oikeasti tehnyt jos ei ole muistanut kertoa että on aivan kaaauhea kiire.