Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gallup naisille: pidätkö "täynnä olemisen" -tunteesta?

Vierailija
28.09.2022 |

Eli siitä, kun vagina on aivan täynnä ja sen seinämät hieman venyvät? Tuosta, jonka saat vain todella paksulla peniksellä (tai lelulla/kädellä)? Vai kuulutko siihen joukkoon, jonka mielestä tämä ei ole miellyttävä tunne?'

Olen nimittäin huomannut, että naiset eroavat tämän mieltymyksen suhteen paljon, ja tuo määrittää myös sen, miten tärkeää peniksen paksuus on heille.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. Kahden miehen kanssa kokenut tuon ja kyllä se sattuu. Täytyy vain keskittyä, ettei enempää sattuisi eli nautinto jää saamatta. 

Ärsyttää, kun täällä ei uskota, että on paljon naisia, jotka ottavat mieluiten keskikokoisen tai pienemmän peniksen.

Vierailija
2/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tykännyt. Sanonut, että pitäähän sen tuntuakin jossain.  Ottanut aina tyveä myöten sisään ja pitänyt siellä kietoen jalat ympärilleni. Siten saanut hierontaa sekä pillun perillä, sivulta ja klitorikseen häpyjen hieroessa yhteen. Yhdynnät olleet enemmän keinumista ja hieromista vastakkain kuin jyystöä. Oli vähän vaikea nuorena tottua, mutta kun ei päässy liikkumaan, niin aika nopeasti ymmärsi mikä on jutun juoni.  Olen rakastanut sitä tunnetta kun vaimon pillu ollut tuusan täynnä, eikä missään ole enää tilaa. Pillu on puristanut joka suunnasta kaluani. Näin meillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on tykännyt. Sanonut, että pitäähän sen tuntuakin jossain.  Ottanut aina tyveä myöten sisään ja pitänyt siellä kietoen jalat ympärilleni. Siten saanut hierontaa sekä pillun perillä, sivulta ja klitorikseen häpyjen hieroessa yhteen. Yhdynnät olleet enemmän keinumista ja hieromista vastakkain kuin jyystöä. Oli vähän vaikea nuorena tottua, mutta kun ei päässy liikkumaan, niin aika nopeasti ymmärsi mikä on jutun juoni.  Olen rakastanut sitä tunnetta kun vaimon pillu ollut tuusan täynnä, eikä missään ole enää tilaa. Pillu on puristanut joka suunnasta kaluani. Näin meillä. 

Äänestitkö vaimosi puolesta?

Vierailija
4/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään enemmän peniksen taktisuudesta, eli siitä että osuu oikeisiin kohtiin, siinä jopa liika paksuus voi olla huono juttu. Tuntuu että paikat repeää eikä voi keskittyä nauttimaan.

Saanut tosi mahtavan orgasmin sellaisella melkoisen kapealla mutta muuten normaalimittaisella peniksellä. Piti olla vaan valmiiksi ihan kiimassa niin huh huh kun osui oikeaan kohtaan niin se oli menoa. Ei siis vaikuta paksuus mun nautintoon parantavasti.

Vierailija
5/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu itselleni yhtä epämiellyttävän tukalalta kuin se, jos ok syönyt itsensä aivan liian täyteen. Eli todella pahalta.

Vierailija
6/6 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut paksua niin en tiedä, mutta kieltämättä kiinnostaisi joskus kokea. Ainakaan itselleni normaalipaksuisesta peniksestä ei kyllä tule millään lailla täysi olo, mutta muuten tuntuu toki tosi hyvältä.