Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten uskallatte asua pientalossa tai kerrostalossa maantasalla???

tabu
27.09.2022 |

Taas oli M.URHAA.JA tunkeutunut pihan kautta asuntoon ja vienyt hengen täysin tuntemattomalta.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan rauhallista on ollut. 24 vuotta pihallisessa asunut.

Terveisiä Länsi-Helsingistä.

Vierailija
42/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koiraa + mieheni turvana

Miehes murhaa sut ja koirat syö raatos nälkiinnyttyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pelota. Asun vielä itärajalla.

Vierailija
44/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tulla kokeilemaan. Viillän kurkun auki siltä kusipäältä joka tulee tuosta ovesta tai ikkunasta

Vierailija
45/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaksi koiraa + mieheni turvana

joo taas laitetaan mies ihmiskilveksi, missä on tasa-arvo?

Hän harrastaa itsepuolustuslajeja. Mikään ihmiskilpi hän ei olisi.

Vierailija
46/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskallakkaan, enkä  todellakaa missään mettänkorvessa. Hui.

Vierailija
47/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naapuri yritti tulla kirveen kanssa oven läpi. Käytti huumeita ja oli täysin hullu muutenkin. Omistin aseen silloin, ja olisin varmana ampunut. Se naapuri oli hakannut monta ihmistä ja ottanut panttivangin toisesta talosta. Ollut linnassa monta kertaa. Kadulla se yritti kuulemma tappaa kirveellä jonkun.

Poliisi ehti väiin kun se yritti tulla oven läpi. No se kuoli sitten aika pian onneksi en tiedä miten kuoli mut huumeisiin varmaan.

Vierailija
48/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua korkealla. Maan tasalla on omat ongelmansa, mutta niin on ylempänäkin. Kolmas kerros on ihan ok. Naapuri pääsi taannoin alas ehjänä ränniä pitkin, kun viereisessä asunnossaan roihui tulipalo. Mutta aika motivoitunut pitäisi varkaan/murhaajan olla, että jaksaisi kiivetä lasitetun parvekkeen kautta tänne tihutöitään tekemään.

Vierailija
49/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiipeilee ne parvekkeiden kauttakin asuntoihin, ei sielläkään ole turvassa.

Tuttavani raiskattiin, asui neljännessä kerroksessa, oli jättänyt parvekkeen oven auki, mies kiipesi ensin puuhun, siitä parvekkeelta toiselle. Tiedän myös toisen vastaavan tapauksen, se oli lehdissä muutama vuosi sitten.

Asun rivitalossa, minulla on hyvät lukott, murtoraudat lukoissa. En pelkää.

En voi kuvitellakaan asuvani kerrostaloläävässä, enkä varsinkaan korkealla, kolme tuttavaa kuollut savukaasuhin ja kaksi liekkeihin eri kerrostalopaloissa, asuivat yläkerroksissa.

Joskus näitä lukiessa ihmettelen elämääni, sillä omassa tuttavapiirissäni ei ole 42-vuoteen sattunut mitään tällaista edes lähimainkaan. Millaisissa porukoissa ja alueilla pitää osata hengata, että tapahtuu noin paljon?

Vierailija
50/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttavani raiskattiin, asui neljännessä kerroksessa, oli jättänyt parvekkeen oven auki, mies kiipesi ensin puuhun, siitä parvekkeelta toiselle. Tiedän myös toisen vastaavan tapauksen, se oli lehdissä muutama vuosi sitten.

En voi kuvitellakaan asuvani kerrostaloläävässä, enkä varsinkaan korkealla, kolme tuttavaa kuollut savukaasuhin ja kaksi liekkeihin eri kerrostalopaloissa, asuivat yläkerroksissa.

Onko ikkunoissasi kalterit?

Vierailija
51/69 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun osan kuukaudesta omakotitalossa ja osan kerrostalossa. Täytyy sanoa että pelkään joskus omakotitalossa. Vaikka kerrostaloasuntoni sijainti (asuntola ja alkoholistien "kuntotuskeskus" sekä hostelli, jossa asutetaan vankilasta vapautuvia) saattaisi pelottaa osaa av-mammoista.

Vierailija
52/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maantasolla asuminen ihan kammottavaa.Yksinasuva  työkaveri muutti kerrostalosta pois, kun öisin sakkia kävi  kusek....simassa  hänen patiollaan. Maalla taas kaikenmaailman hiippareita, varkaita  nurkissa. 3kerroksesta ylöspäin, niin on jo turvallinen hyvä olo.

Vierailija
53/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun rivarissa, eikä mua pelota. Enemmän pelotti kerrostalossa, kun vuokralaisina oli päihdeporukkaa. Nyt mun oven edessä ei päihdeporukka norkoile niin kuin kerrostalossa.

Vierailija
54/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla ei ole parveketta, kellään tässä talossa ei ole, ja asun 14. kerroksessa. Tervetuloa kiipeilemään. Ulko-ovi on turvaovi.

Mä en ikinä uskaltaisi asua tornitalossa. Entä jos tulee tulipalo?

Meillä on 1 tasoisessa okt:ssa 3 ovea ja avattavat ikkunat joten pelastautuminen on helppoa

Vierailija
55/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin hyvin, on rauhallista kun ei asu Suomessa jossain slummissa.

Vierailija
56/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sun tuttavapiirissä sattunut ja tapahtunut aivan erikoisen paljon.

Vierailija
57/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas sun tuttavapiirissä sattunut ja tapahtunut aivan erikoisen paljon.

Sellaista se on kun asuu toisten yhteiskunnan elättien seassa, siellä sattuu ja tapahtuu koko ajan.

Vierailija
58/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten uskallat asua kerrostalossa? Naapuri voi rakennelle siellä mitä vain pommia ja räjäyttää sen vahingossa.

Vierailija
59/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurini ovat koulutettuja, fiksuja varakkaita nuoria ihmisiä. Kukaan ei ole yhteiskunnan loinen eikä mölise yötä myöten humalassa. Päihdeporukat hakeutuvat kaltaistensa ihmisroskien seuraan.

Vierailija
60/69 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun maan tasalla ja pidän kesällä ikkunaa ja parvekkeen ovea auki yöllä. Ei ole ketään tullut murhaamaan, eikä edes viereen nukkumaan.