Miten uskallatte asua pientalossa tai kerrostalossa maantasalla???
Taas oli M.URHAA.JA tunkeutunut pihan kautta asuntoon ja vienyt hengen täysin tuntemattomalta.
Kommentit (69)
Taas? - Onko sitten mukavampaa kuukahtaa ja saada surmansa ylemmissä kerroksissa?
Vierailija kirjoitti:
Kiipeilee ne parvekkeiden kauttakin asuntoihin, ei sielläkään ole turvassa.
No mulla ei ole parveketta, kellään tässä talossa ei ole, ja asun 14. kerroksessa. Tervetuloa kiipeilemään. Ulko-ovi on turvaovi.
Asun yhdessä Smith § Wessonin veljesten kanssa. Eikä huimaa, kun katson ikkunasta ulos kylmään maailmaan.
Joo ihan tärisen aina maantasalla.
Meillä on ovikin auki, jos ollaan kotona, toistaiseksi ei ole murhaajia käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulla ei ole parveketta, kellään tässä talossa ei ole, ja asun 14. kerroksessa. Tervetuloa kiipeilemään. Ulko-ovi on turvaovi.
Kuulostat henkilöltä, joka osaa pitää hauskaa ja nauttia elämästä!
mä välillä pelottelen tolla ajatuksella itseäni, että hullu vaanii ikkunan takana, kun yöllä lähden vessaan.
Pohjanmaalla eräs Timo hiippailee pimeän aikaan ikkunoiden takana ja katselee naisia
Puolituttu mies kiipesi ränniä pitkin kerrostalon kolmanteen kerrokseen, tuli parvekkeen lasista läpi mukiloimaan ex avovaimonsa. Kyllä ne keinot keksii kun vaan tahtoa on.
Vierailija kirjoitti:
Kerrankin siitä on jotain hyötyä, ettei ole parveketta.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
En uskaltaisikaan. -70 luvun rivi ja ok taloja on maantasalla. Lähes poikkeuksetta kosteusvaurioita.
Kyllä oikea sokkeli pitää olla, mieluummin tuulettuva rossipohja. Että nii.
Taas? Ei se nyt niin järin yleistä ole, että tuota tapahtuu.
Pelkään enemmän tulipaloja. Tästä maan tasalta on aika helppo poistua asunnosta useita reittejä, jos sellainen sattuu.
Sitten tässä on helppoa asua, vaikka talon hissi hajoaisikin (kuten joskus on käynytkin).
Vierailija kirjoitti:
Tuttavani raiskattiin, asui neljännessä kerroksessa, oli jättänyt parvekkeen oven auki, mies kiipesi ensin puuhun, siitä parvekkeelta toiselle. Tiedän myös toisen vastaavan tapauksen, se oli lehdissä muutama vuosi sitten.
Asun rivitalossa, minulla on hyvät lukott, murtoraudat lukoissa. En pelkää.
En voi kuvitellakaan asuvani kerrostaloläävässä, enkä varsinkaan korkealla, kolme tuttavaa kuollut savukaasuhin ja kaksi liekkeihin eri kerrostalopaloissa, asuivat yläkerroksissa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjanmaalla eräs Timo hiippailee pimeän aikaan ikkunoiden takana ja katselee naisia
Ei hiippaile kuulema enää, tullut vanhuus, ei pääsen enää juosten pakoon.