Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättehän että pää käsittelee asioita kuin ne oliskin totta

Sinuaepäilläänporkkanaksi
27.09.2022 |

Juoruilu on hyvä esimerkki.

Moniko on päätynyt hassuihin tilanteisiin pöhköpuheitten takia...?

No, käyn kohta testaamassa. Taas.

Jos en palaa, on minut haettu vasten järkiperusteita jollekin heviosastolle.

Taas.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies istuu puiston penkillä. Kuuluu vaimeaa musiikkia. Nainen tuijottaa puhelinta.

Mies ajattelee ettei voi lähestyä naista koska joku deittisovelluspläräys käynnissä.

Nainen räplää kännykkää ja pohtii maksettavia laskuja, kuolevaa isäänsä ja ja omakotitalon tyhjennystä. Hän miettii, olisi kiva jos olisi kumppani joka auttaisi.

Vierailija
2/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies istuu puiston penkillä. Kuuluu vaimeaa musiikkia. Nainen tuijottaa puhelinta.

Mies ajattelee ettei voi lähestyä naista koska joku deittisovelluspläräys käynnissä.

Nainen räplää kännykkää ja pohtii maksettavia laskuja, kuolevaa isäänsä ja ja omakotitalon tyhjennystä. Hän miettii, olisi kiva jos olisi kumppani joka auttaisi.

Ainoa mihin tämmöset sadut inspiroi on keksiin susta julmaa pilaa.

Keksiin. Oletko neanderthal?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa ihmisen aivot ei erota onko käsittelemäsi asiat itse keksimiäsi vai oikeita tapahtumia. Se suorittaa samat kytkennät oli asia kuviteltu tai ei. Silleen me ollaan vähän tyhmiä.

Vierailija
4/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Juu. Toinen valehtelee ja näyttelee niin huonosti. Että mietit mikähän tärähtänyt täti on lastenvahtina naapurissa. Tuumit ettet päästä kohta lapsia leikkimään naapuriin hullun lastenvahdin takia. Olet vieraskorea etkä kehtaa nauraa päin naamaa. Kylällä kerrotaan juorua, että olen sokea, enkä tunnista ihmisiä. Kumman totuus on oikea. Hullun lastenvahti luulo. Vai minun ajatukseni hullusta lastenvahdista?????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi