Jari Tervo ei saanut kutsua Veskun hautajaisiin
Kommentit (93)
Minusta Loirista olisi pitänyt kirjoittaa asiallisempi kirja. Ei kaikkia mokia ja pervouksia tarvitse paljastaa. Ei pidä paljastaa jos haluaa, että jälkipolville jää yhtään miellyttävä kuva edesmenneestä.
Jari Tervo ei kirjoita erityisen hyviä kirjoja muutenkaan. Enkä ole unohtanut sitä häneen loukkaavaa esiintymistään Uutisvuodossa silloin muinoin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta Loirista olisi pitänyt kirjoittaa asiallisempi kirja. Ei kaikkia mokia ja pervouksia tarvitse paljastaa. Ei pidä paljastaa jos haluaa, että jälkipolville jää yhtään miellyttävä kuva edesmenneestä.
Jari Tervo ei kirjoita erityisen hyviä kirjoja muutenkaan. Enkä ole unohtanut sitä häneen loukkaavaa esiintymistään Uutisvuodossa silloin muinoin.
Kirja oli juuri sellainen, kuin Loiri itse halusi. Hän itse sanoi että kertoo kaiken ja sen hän myös teki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirja oli juuri sellainen, kuin Loiri itse halusi. Hän itse sanoi että kertoo kaiken ja sen hän myös teki.
Juuri noin. Ja vain Jari Tervo kelpasi kirjoittajaksi.
Luin kirjan pian kun se ilmestyi. Hyvä muisteluteos onkin ja Loiri on hyväksynyt kaiken ja kertoi kaiken minkä halusi, kuten lupasi kertoa.
Ei ole tarpeen kaunistella mitään nykyään. Olen lukenut myös Antti Heikkisen kirjoittamat muistelmateokset eri henkilöistä kuten Juicesta ja hyviä nekin ovat. Erinomaisia ja jotenkin samaa genreä kuin Loiri- teos.
Vierailija kirjoitti:
Jari Terho sai jostain ohjelmasta (uutisvuoto?) Telviksen, Emman tms ja kiitospuheen sijaan kajautti mikrofoniin yleisön edessä; hei, mullahan seisoo!
Meni maku tyypistä jo tuolloin ja tästäkin tapahtumasta taitaa olla jo 30v kohta.
En minäkään saanut kustua koulukiusaajani arkulle. Halunnut olisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjasta puuttui kaikki hienotunteisuus, asiat voi kirjoittaa monella tavalla.
Jos Vesku ei ole lukenut kirjaa itse, mitä luulen, niin kait sen on hyväksynyt hänen managerinsa Pete.
En usko, että kutsumattomuus johtuisi kirjasta.
Pete on muuten todennäköisesti henkilö, joka on Veskun valtuuttamana järjestänyt koko tilaisuuden ja kutsunut vieraat.
Veskun tytär Jenni Loiri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marin tuskin halusi tuolla olla mikään huomion keskipiste. Siksi varmaan pukeutui aika vaatimattomasti.
Mutta instaan oli pakko laittaa tyrkkykuva HAUTAJAISISTA?!?!
Ei kerjää huomiota, ei.
Ei mitään käytöstapoja!
Kuva ei todellakaan ollut hautajaisista ja tekstikin vain osin liittyi noihin hautajaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Tervo ja Vesku olivat läheisiä ystäviä ja kiersivät kirjan julkaisun jälkeen monissa tapahtumissa yhdessä (mm. Kirjamessut) kirjaa buffaamassa niin, että Tervo haastatteli Loiria. Kirja oli tehty yli 40 haastatteluun perustuen. Eikö ole sitten perikunta saanut mielestään tarpeeksi isoa provikkaa kirjan tuotoista, en tiedä, mutta Tervon kutsumatta jättäminen oli tökeröä. Loiri oli myös hänelle soittanut ja kertonut sairaudestaan ja Tervo oli ainoa henkilö, joka sai Loirista elämänkerran tehdä.
Kirjan markkinointiin kuuluu, että kustantaja laittaa kirjailijan ja kohteen kiertämään turuilla ja toreilla. Ei siinä mistään ystävyydestä ole kysymys, puhdasta businessta se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää tuo Tervon tapa puhua Loirista Mattina. Se oli ilmeisesti lapsuuden kutsumanimi. Muut läheiset ystävät somessa puhuivat Veskusta. Kertoo toki jotain Tervosta.
Julkisuuteen puhuttiin aina Vesa-Matista tai Veskusta. Perhe ja läheiset ystävät kutsuivat häntä Matiksi. Jari Tervo todella oli yksi Loirin läheisistä ystävistä.
Vain omasta mielestään. On totta, että Vesku kertoi Tervolle itsestään paljon, mutta se johtui siitä että hänestä oltiin kirjoittamassa kirjaa.
No jokatapauksessa Tervo oli yksi niistä henkilöistä, joiden tuli Loirin mielestä tietää totuus hänen terveydentilastaan. Veikkaan ettei Tervo ollut ainoa ystävä joka jäi ilman kutsua, eiväthän omaiset voi kaikkia tietää tai huomata.
Koska råskakirjailija Tervo kolumnoi ihmisten kimppuun hyökkäilevästä n33ker1råskaväestä?
Ei se kenestäkään mitään kavereita tee jos kirjaa kierretään yhdessä mainostamassa, se on ihan yleinen käytäntö.