Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisin niin, että olisi sosiaalisesti hyväksyttyä kysyä tuntemattomilta ihmisiltä mitä hajuvettä he käyttävät

Vierailija
26.09.2022 |

Josksus vain joku tuoksuu niin älyttömän hyvältä, mutta ei kehtaa kysyäkään. :/

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi lopettakaa noiden myrkkyjen suihkiminen, ette te tuoksu hyvälle vaan ällöttävälle ja aiheutatte allergisille ja astmaatikoille hengenahdistusta ja päänsärkyä. 

Kuules kun minulla on migreeni, joka laukeaa oikeasti TODELLA monista asioista. Silti käytän hajuvettä. Salaisuus piilee siinä, että kävelen hajuvesipilven läpi, hyvin harvoin suihkautan suoraan iholle. Jos minä en saa migreeniä OMASTA hajuvedestäni, niin ei saa kyllä kovin moni muukaan. Kyllä minä haistan nimittäin liialliset hajut. Hajustetut pesuaineet aiheuttavat takuuvarman migreenin, ja haistan jatkuvasti sen hirveän löyhkän.

Vierailija
22/22 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin voi kysyä, kohde varmasti ilahtuisi siitä. Itselleni kävi hiukan eritavalla kerran apteekissa. Olin kassalla ja mieskassa katsoi hetken aikaa takkiani ja kysyi että mistä olen ostanut tuollaisen takin, hän on etsinyt pitkään samanlaista. Hiukan hämmennyin, enkä ilahtunut. Takki oli naisten trenssitakki. Mutta ehkä hän oli etsiskellyt takkia tyttöystävälleen 😁

Jos nyt unohdetaan se fakta, että vaatteilla ei ole sukupuolta, mutta trenssitakit noin tyyliltään on melko samalaisia riippumatta mainostetaanko niitä naisten vai miesten takkeina. Ehkä hän vain etsi tietyn tyylistä takkia, tai saattoi olla pre-op transnainen. Veikkaisin silti, että ensimmäinen vaihtoehto on todennäköisempi.

No jos hän oli itselleen etsimässä samanlaista takkia, niin minusta sama malli ei olisi sopinut hänelle. Hän oli kaapin kokoinen mörököllipeikko ja minä pieni siro nainen. Mutta makuja on tietysti erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yhdeksän