Muita kenellä on inhokki-hymiö?
En tiedä olenko vaan outo, mutta en yksinkertaisesti voi sietää 🥴 hymiötä. Siis oikesti vi****aa kun joku sitä käyttää, ja tuntuu että sen suosio vaan kasvaa ilmaistakseen että ei pidä jostain asiasta. Löytyy googlettamalla woozy face jos laitteesi ei tue formaattia.
Entäs muilla, onko teillä hymiöitä joita ette vaan voi sietää, vai onko mulla joku ihan oma fobia 😅😁
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
🙂
Tuo hymiö on silkkaa vittuilua.
Joo, tota kun käyttää vastauksessa niin ilmaisee että mielipiteesi on paskaa tms
Ap
Itkunauruhymiö, voi jestas miten ylikäytetty. Ite käytän vain v*ttuillessani.
Kyllä se on se peukku. Tähän liittyy vahvasti myös se kun varsinkin miesten pitää näyttää aina sitä peukkua nykyään kuvissa, niin kulunutta ja dorkan näköistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙂
Joo, tota kun käyttää vastauksessa niin ilmaisee että mielipiteesi on paskaa tms
Ap
Ehkä nuorison parissa, mutta mulle toi on ihan vaan ystävällinen, hyväntahtoinen hymy.
Harmi, jos kovin moni on tulkinnut mun vittuilevan :D
Vierailija kirjoitti:
Itkunauruhymiö, voi jestas miten ylikäytetty. Ite käytän vain v*ttuillessani.
Onhan se ylikäytetty, mutta toisaalta ilmaisee hyvin että jokin on hauskaa. xD ajaa saman asian mutta sekin ylikäytetty 🤔
Kaikki mitä käytetään täysin epäloogisesti tai väärässä merkityksessä.
Uskovaiset tai kiitollisuutta tuntevat esim. ovat kovia heittelemään yläfemmoja: 🙏🙏🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🙂
ApEhkä nuorison parissa, mutta mulle toi on ihan vaan ystävällinen, hyväntahtoinen hymy.
Harmi, jos kovin moni on tulkinnut mun vittuilevan :D
Kyllähän se riippuu vähän myös keneltä tulee ja missä asiayhteydessä, eli älä murehdi
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mitä käytetään täysin epäloogisesti tai väärässä merkityksessä.
Uskovaiset tai kiitollisuutta tuntevat esim. ovat kovia heittelemään yläfemmoja: 🙏🙏🙏
En ole ajatellutkaan että tuo voi olla yläfemmakin! Itse aina mieltänyt kiitollisuudeksi/rukoukseksi namaste-tyyliin.
Ap
Siis mä oon aina luullut, että toi hymiö tarkoittaa että on kännissä. Tai niin mä olen sitä käyttänyt.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Siis mä oon aina luullut, että toi hymiö tarkoittaa että on kännissä. Tai niin mä olen sitä käyttänyt.
Joo kai se krapulaakin tarkoittaa. Mutta myös inhoa, epämukavuutta jne
;) ;)
Että vihaan tota. Sama varmaan emojina, mutta tuona perushymiönä on raivoa aiheuttava. ;)
Se sekaisin olevan näköinen hymiö missä kieli ulkona. Tämä yhdistetään yleensä johonkin humble bragiin. Tänään en jaksanut kokkailla osso buccoa kummempaa kun muksut tuli Mensan treeneistä vasta kuudelta . 🤪
🙂