Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiinnostunut vai pelkästään ystävällinen?

Vierailija
26.09.2022 |

Taas näitä, pahoittelut. Tapaan säännöllisesti töiden merkeissä naimisissa olevaa miestä, olen miehen asiakas ja asiakassuhteemme on jatkunut puolisen vuotta ja tulee jatkuvat vielä toiset puoli vuotta. Mies on puhelias ja sosiaalinen ja kohtelias kaikille, siksi en osaa tulkita, onko kyse ystävällisyydestä vai kiinnostuksesta.

Mies on alusta alkaen jäänyt juttelemaan helposti lähes puoleksikin tunniksi niitä näitä töiden hoidon jälkeen. Alkuun puhuimme työasioista, sitten aloimme jutella myös kaikesta muusta maan ja taivaan välillä ja nykyään hoidamme nopeasti työt ja saatamme niiden ohella puhua pari, kolme tuntia kaikesta muusta. Mies vie minut syömään joka kerta kun tapaamme (ei alalla yleistä. Isompi asiakas saatetaan viedä projektin päätteeksi lounaalle, mutta ei asiakkaita joka tapaamisella viedä ulos. Viimeksi vei minut kaupungin hienoimpaan ravintolaan lounaalle). Mies on kuitenkin aina asiallinen ja todella kohtelias.

Itse olen aina ajatellut etten koskaan missään tilanteessa rakastuisi varattuun. Lähes neljäänkymmeneen ikävuoteen mennessä en kuitenkaan ole koskaan kokenut vastaavaa sielujen sympatiaa kenenkään kanssa. Meillä natsaavat kaikki ajatukset ja kiinnostuksenkohteet yhteen. Oman ihastukseni takia voi olla että ylitulkitsen miestä. Sen tiedän että hän viihtyy seurassani, mutta onko tuo sitten vain ystävällisyyttä ja kohteliaisuutta vai kiinnostusta? Ja ainahan ihminen voi toki mahdollisesta kiinnostuksesta huolimatta olla edistämättä asiaa millään tavoin.

Olen kiinnittänyt huomiota, että mies naurahtaa joka kerran puhelun aluksi soittaessaan minulle, samoin puhelun lopuksi. Olen huomannut tekeväni itse samaa, ja omalla kohdallani se johtuu ihastuksesta ja siitä että ilahdun aina kun saan puhua miehen kanssa.

En olisi uskonut että tässä iässä itsensä löytää googlaamasta merkkejä miehen kiinnostuksesta (ja totesin että mies osoittaa aina jalkateränsä minuun päin, sukii hiuksiaan ja pyörittelee kelloaan seurassani :D) ja vielä kyselemässä netistä, onko kiinnostusta vai ei.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut varatut miehet etsivät seuranaisia ja kaverinaisia, hoviinsa. Vaikea arvioida. Ellei saalista seksua vaan. Ihastus miehellä ei kerro edes, että eroaisi joskus vaimostaan. Yleensä varattu mies ei eroa koskaan. Vaikea sanoa onko mies potentiaalinen rakastuja (joka voisi erota vaimostaan) tai miten tulkita tuollaista käytöstä. Sinulle aika vaarallinen tilanne, jos mies ei olisikaan kiinnostunut vakavasti ja jäisit kiinni mieheen itse ihastuneena. Kannattaako ruokailuun saakka mennä enää. Jos miehellä olisi selvät aikeet edetä, luulisi että pian selviää tai sitten vaan roikottaa "ystävällisenä".

Narsistiset myyntimiehet keräävät useinkin tuota hovia.

Vierailija
22/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies vanhempi sinua? Voi olla hyvinkin että on innostunut nuoremman. Aisen seurasta mutta myyntimiehethän on kohteliaita (ja osaavat flirttailla hienotunteisesti) ja mukavia kaikille. Eri asia haluaako pöksyihisi..seksiseuraako olet vailla? Tuskin nyt mitään suurta rakkautta sentään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen heteromies on kiinnostunut helposta.

Vierailija
24/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi epäselväksi oletko siis itse kiinnostunut paneskelemaan tuota tautipesäkettä? Vai miksi kiehnäät hänessä?

Vierailija
25/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen heteromies on kiinnostunut helposta.

Helppo kassientyhjennys kieltämättä kiinnostaa.

Vierailija
26/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Kyllä tuo mies on selvästi kiinnostunut.[/quotK

Kysymys olikin mistä se on kiinnistunuy?

Vierailija
27/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

fhjyukl kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Kyllä tuo mies on selvästi kiinnostunut.[/quotK

Kysymys olikin mistä se on kiinnistunuy?

Reiästä.

Vierailija
28/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksiköhän tällä palstalla ihan avoimesti vihataan ja oksennellaan myyntimiehille? Toinen ryhmä on viennin ihmiset. Tulee ihan urakalla paskaa niskaan.

Vierailija
29/31 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama aloitus täällä.

Vierailija
30/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on järkeä päässä, niin muista koko ajan, että mies on naimisissa. Älä kuvittele mitään äläkä hölmöile, pidä "asiakassuhteenne" asiakassuhteena. Juttelette useita tunteja.. noi voi sentään

.. Toivottavasti se asiakassuhde ja kaikki muukin loppuu ilmoittamanasi ajankohtana, mieluummin jo aikaisemmin.

En ollenkaan usko mihinkään "vakavampaan" keskenänne ja älä missään nimessä ainakaan mene sänkyyn hänen kanssaan!

Jos mielikuvituksesi noin alkanut laukkaamaan, niin lopeta ja luovu tuosta asiakassuhteesta tai sen hoitamisesta niin pian kuin mahdollista, mieluimmin ihan heti.

Vierailija
31/31 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän tällä palstalla ihan avoimesti vihataan ja oksennellaan myyntimiehille? Toinen ryhmä on viennin ihmiset. Tulee ihan urakalla paskaa niskaan.

Niin mistähän johtuneekaan.

Eräs suomalainen ulkomaankaupan miesporukka oli lennolla kaakkoisesta Aasiasta Japaniin, ja siinä avoimesti juttelivat edellisen pysähdyspaikan kokemuksistaan paikallisten naishenkilöiden kanssa ilmeisen tietämättöminä että lennolla oli vielä joku muukin suomea ymmärtävä, niin sanotusti hieman 'eri maata' oleva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi