Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄHIPPUSTEN tiistai 31.10

31.10.2006 |

Toivottavasti kukaan ei pahastu kun aloitin jo uuden pinon:)

Niin elikkä siis huomenet kaikille!

(.) Viime yö meni ihan päin sanonko mitä... Esikko päätti herätä puoli kolmelta, eikä suostunu enää nukkumaan.. Otin sen sitte viereen nukkumaan.. kyllähän se siinä puolisen tuntia nukahti mutta minä en.. Mies ja vauva nukkuivat niin leveästi ettei mulle jääny tilaa:)eipäs ole eka kerta.. Aamulla 5 aikaan olin jo niin väsy ettei pysyny silmät auki ja nukahdin lattialle kun leikin esikon kanssa.. Sitten onneksi mies kanto minut sänkyyn ja pääsin nukkumaan...Sepä siitä...

Nyt kp7/12-28 ja vielä tänä aamuna tuli sitä vaaleanpunaista limaa... mikä lie seki.. Elikkäs varmaan loppuviikosta alan jo tikutteleen ku viime kireo tosiaan oli vain 12pv....

Mitäs muilla?? onkos testaajia tälle päivälle???

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiota, että meitä plussanneita alkaa olla jo mukavasti kasassa. Ei muuta kuin plussapuhureita ylt ympäriinsä!!! (Minut voi siis myös päivittää onnellisten plussanneiden listalle.)

En ole vielä ainakaan itse uskaltanut aloittaa heinäkuisten pinoa Odotus-puolella. Jotenkin ei uskalla vielä " julistaa" mitään, vaikka kaksi testiä on jo tehty. Ensi raskaudessa en pelännyt missään vaiheessa keskenmenoa, mutta nyt se vähän pelottaa... No, toivotaan vauvaliimaa kaikille!

Oireet tuntuvat eilen ja tänään vähän vähentyneen... Toivottavasti ei ole paha merkki. No, kivahan se on, ettei aina iltaisin palella.

Liipe (muistinko nikin oikein), joko testasit? Tuliko selvempi plussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla