Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

clomifen, mitä tehdä!

23.12.2009 |

Hei,

aloitin juuri ensimmäisen kuurin clomifen-lääkkeestä, ja tässä loman ja joulun tohinassa otinkin ekan tabletin jo ensimmäisenä kiertopäivänä kun se olisi pitänyt ottaa vasta tänään (3.kp). Tajusin siis vasta tänään kömmähdyksni. Niitä pitäisi syödä viitenä peräkkäisenä päivä.

Inseminaatiohoidot pitäisi alkaa luultavasti helmikuussa kun vielä tammikuussa ei ei ehditä aloittamaan. Mutta miten tässä pitäisi toimia ja onko olemassa riskejä jonkin asian suhteen kun aloitin kuurin liian aikaisin.

Candy

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi cloministi (eka clomi kierto lopussa).

Sä varmaan tarttisit lääkärin vastauksen tähän, mutta jos oot jo kaks pilleriä syöny ni itse söisin kaikki nyt perä jälkeen ja ehkä mahdollisesti ovis tapahtuu sitten aikaisemmin??? Jos taas olisit ottanu vasta yhden niin sitten varmaan katsis odottaa välissä pari päivää ja jatkaa kuuria.

En yhtään tiedä miten pitäs oikeesti toimia, nää vaan ihan fiilisten perusteella.

Mut hei jos et tiedä ketään lääkäriä jolle voisit pirauttaa ni soita apteekkiin. Siellä on kuitenkin sellasia ihmisiä töissä jotka tietää lääkkeistä kaikista eniten!

Ei varmaan oo kauhea kömmähdys mutta toki harmittaa varmaan jos missaa yhdenki kierron kun niitä saa syödä vaan muutaman kierron. Mulla on lupa vetää se 3 kiertoa ja sit tähystysleikkaus. (epäillän endometrioosia)

Tsemppiä ja hyvää joulua!

Soffu kp 24/28 ja jännät päivät =)

Vierailija
2/2 |
24.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siksi aloitetaan vasta kolmas päivä, että vuoto tulee kaikki pihalle, kun ainakin mulla clomit lyhentää vuotoa monella päivällä...

Mutta jos saat vastauksen, niin tule ihmeellä kertomaan mitä sanoivat, kiinnostaa ihan periaatteesta. :)

Mukavaa joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla