Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset halloween-juhlat - mitä tarjoiluksi?

Vierailija
26.09.2022 |

Mietin ainakin pan de muertoa ja viiniä tietysti, mutta muuten olen todella huono keksimään ruokia ja juomia. Minkälaisia tarjoiluja teidän halloween-juhlissa on ollut tai mitä ajattelitte keksiä tälle kerralle?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! En ole koskaan ollut akateemisissa halloween juhlissa. Halloween juhlissa kyllä yleensä joka vuosi. Akateeminen koulutuskin minulla on, mutta silti en moisista ole koskaan kuullutkaan. Mitä siellä tehdään? Käyttekö läpi tieteellisiä tekstejä vai onko luvassa kenties tutkimuksen tekoa?

Etkö ole kokenut akateemisia pöytäjuhlia? Ei sielläkään käydä läpi tieteellisiä tekstejä tai tehdä tutkimusta.

Vierailija
22/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesärannan akateemisista juhlista saat osviittaa... bissee, mietoi, siiderii, väkevii, jauhoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se De Muerto o ketä sää aiot pan?

T: Turkulainen

Saisinko saman suomeksi, kiitos

Vierailija
24/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! En ole koskaan ollut akateemisissa halloween juhlissa. Halloween juhlissa kyllä yleensä joka vuosi. Akateeminen koulutuskin minulla on, mutta silti en moisista ole koskaan kuullutkaan. Mitä siellä tehdään? Käyttekö läpi tieteellisiä tekstejä vai onko luvassa kenties tutkimuksen tekoa?

Minusta olisi kiinnostavampaa keksiä ohjelmaa kuin ruokia. Riippuu minkä alan ihmisiä olisi koolla. Historioitsijat ja kirjallisuustieteilijät arvuuttelisivat kuuluisia henkilöitä/kauhuhahmoja. Kemistit arvailisivat boolin koostumusta ja musiikkitieteilijät pitäisivät levyraadin, missä biisissä on parhaat kauhuleffaan sopivat riitasoinnut. Juristit langettsisivat tuomioita Frankensteinin hirviölle ja elokuvatieteilijöillä olisi kunnon leffamaraton.

Vierailija
25/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saa halloweenmunaa, niin sitten halua kokonaisen kurpitsan pieneen ja tiukkaan perseeseeeeni.

Vierailija
26/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisuus tekee teistä jotenkin muita parempia? Kaikkien puolisotkin ovat akateemisia?

Vierailija
27/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on akateemiset Halloween-juhlat? Mitä jos oma kumppani on vain amis - ei kutsua? :D

Heh, minua huvitti tää kans!

Onko akateemisilla eri Halloween kuin muilla?

:D

Olen aina nähnyt akateemisen näyttelemisen läpi. Ja olen akateeminen itsekin. En vain näyttele.

Vierailija
28/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin Kekriä/Samhainia eli noitien vuoden päättymistä lihapadoin ja viinein.

Halloween on toki idealtaan kiva (tykkään kauhusta) mutta muovinen krääsäjuhla.

Vierailija
29/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinään tuntemani akateeminen ei pidä juhlia onnistuneina ilman ilmaista viinaa ja helppoa humalaa 😋

Vierailija
30/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisuus tekee teistä jotenkin muita parempia? Kaikkien puolisotkin ovat akateemisia?

Onhan akateemisten aikuisten juhlat ihan erilaisia kuin lastenjuhlat, mikä tulee suunnittelussa huomioida. Ja kyllä, kaikkien puolisotkin ovat akateemisia. 

Vierailija
31/34 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesärannan akateemisista juhlista saat osviittaa... bissee, mietoi, siiderii, väkevii, jauhoi.

Kuulostaa aina ihan poliisilta tai nuoriso-ohjaajalta joka ei tunne varsinaista alan sanastoa mut esittää ja melkein osuu oikein arvaamalla, kun käytetään sanaa "jauhot" : D

Vierailija
32/34 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin turha aloitus!

Vierailija
33/34 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäs päivänä akateemisten juhlat järkätään ?

Vierailija
34/34 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halloween-juhlassa on syytä pitäytyä kauhussa. Mikä voisi ap:ta ja juhlaväkeä pelottaa enemmän kuin duunari-teema?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä