Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun puolisosi on reissussa, viestittelettekö/soitatteko toisillenne päivittäin?

Vierailija
26.09.2022 |

??

Kommentit (110)

Vierailija
101/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 150-200 päivää reissussa vuodesta. Jos ei ole varsinaisesti asiaa, niin kerran viikossa ollaan yhteydessä. Näin on menty vuodesta 1993. Perheen kesken on jotain chattailyä wappi-ryhmän kautta.

Vierailija
102/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin minä olen se joka reissaa enemmän. Viestitellään monta kertaa päivässä ja välillä soitellaan. Näin 20 vuoden jälkeen halipusit ovat jääneet vähemmälle. Käytännön asioista ja päivän kuulumisista puhuminen on sitä välittämistä ja yhteenkuuluvuuden osoittamista arjessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä haluan kuulla joka päivä mieheni äänen ja sanoa hänelle että rakastan häntä sekä kuulla, että hän rakastaa minua.

Soitetaan siis joka päivä, jos ollaan erossa toisistamme.

Vierailija
104/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mies laittaa viestiä joka päivä, jos on pois.

Vierailija
105/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä haluan kuulla joka päivä mieheni äänen ja sanoa hänelle että rakastan häntä sekä kuulla, että hän rakastaa minua.

Soitetaan siis joka päivä, jos ollaan erossa toisistamme.

No voi hellanduudelis...

Vierailija
106/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole konttollifriikki, eikä pitkän yhteiselon jälkeen todellakaan soitella päivittäin kun mies on matkatöissä. Ei meidän tarvitse joka päivä puhua jos ei ole asiaa. Jos on niin tietysti puhutaan. Joskus hyvänyön toivotuksia, usein ei. Mulle olisi liikaa nämä 40-v yhdessä tottakai soitellaan ja ikävöidään aamuin illoin. Tulee mieleen läheisriippuvuus, enkä halua sellaista.

Vierailija
107/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä näkee miten erilaisia suhteita on. Meillä ei ole tapana keskustella jostain mitäs nyt kokataan ja onko pyykit pesty -jutuista, sen verran tärkempiä asioita hoidettavana molemmilla. Muuten kyllä ollaan syvällisiä keskustelijoita, jos keskustellaan. Aina ei voi eikä pysty tai jaksa. Ei siis viestitellä työmatkoilta, ellei ole jotain akuuttia hoidettavana. Ei lässytellä turhia.

Vierailija
108/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ehtii tehdä töitä jos monta kertaa päivässä viestitellään ja vielä puhutaan puhelimessa.

Eihän normaalityöpäivänäkään päivisin olla yhteydessä, miksi sitten kun on työmatkalla.

Aamulla hyvät huomenet jtai ehkä pieni puhelu päivän ohjelmasta.

Illalla sitten hyväbn yön puhelu.

Mitä ihmeen asiaa päivän aikana on? Ellei ole joku poikkeava asia ja tärkeä.

Antakaa nyt hyvät ihmiset toisillenne työrauha.

Ja rauha mutenkin turhalta viestittelyltä.

Nykyisin ihmiset ovat tosiaan riippuvaisia puhelimesta, koko ajan pitäisi viestiä piipata tai muuten et ole tärkeä ihminen.

Ja joka pieraisu ja yskäisy kerrotaan.

Vierailija
109/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työmatkoilla ei tulisi mieleenikään aikaeron, kokousten yms. vuoksi häiriköidä.

Jos jotain järisyttävää, esim. sukulaisen (hänen) vakava sairastuminen tai kuolema , tapahtuisi, silloin soittaisin mihin aikaan tahansa.

Miksi pitäisi viestitelläkään? Ettekö luota puolisoon?

Ikävöintinsä ja rakkautensa ehtii kertoa puolison tultua kotiin.

20v aviossa, vastarakastuneilla ymmärrän.

Meillä viestittely on ihan normaalia. Just laitoin miehelle tekstarin, kuinka istun autoss syystä x ja y. Ja kerroin kuinka loppuvuodesta joudun menemään töihin jo aikaisin aamusta.

Kiinnosti varmaan ihan sikana 🤣

Vierailija
110/110 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan hyvät huomenet ja hyvät yöt. Yleensä viestitellään ja soitellaan lisäksi muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi