Kun puolisosi on reissussa, viestittelettekö/soitatteko toisillenne päivittäin?
Kommentit (110)
Päivittäin. Me soitellaan ihan työpäivän aikana muutenkin, niin ihan samalla tavalla toisen ollessa reissussakin.
Mun reissut on mun omaa aikaa, ukon reissut on sen omaa aikaa!
Tekstailu ei ikävää vähennä, sit on taas sitä ihanampi nähdä.
Joo. Vaikka sanoin vaimolle, että älä turhaan soittele vaan nauti lomasta. Ostin vaimolle 2 viikon matkan Toscanaan, kun on lomalla sairaanhoitajana ja ihan loppu siihen hullunmyllyyn. Kesälomasta pitää puolet vasta nyt. Tilasin matkan ja fudin vaimon maailmalle. Tossa passi, tossa kortti missä on rahaa reissuun. Sun unelma oli, että pääsisit yksin viinitilalle Toscanaan ja syömään pastaa ja muuta eikä ikinä tarttis ajatella perhettä jne. Nyt lähdet yksin ja nautit. Mä pidän meidän lapset kunnossa eikä hätäää. Soittelee silti joka päivä ja kyselee miten pärjätään.
Aamulla soitti taas. Sanoin taas, että nauti lomasta kyllä mä nyt omat lapset osaan hoitaa eikä ole hätää. Vaimo sanoi ettei osaa olla, jos ei kuule meidän kaikkien ääntä. Sanoin opettele, sulla on vielä viikko aikaa. Täällä on edelleen kaikki hyvin eikä ole hätää. Nauti rakas kerrankin. Tää oli sun yksi unelma tässä kaikessa, joten nauti nyt. Soittaa se taas illalla. Se on varma.
Iltatekstarit ja aamu- . Jos ei muuta asiaa. Joskus soitellaankin. 18v yhdessä.
Mies viikot poissa. Joka ilta samaan aikaan on "soittoaika". Silloin vaihdetaan kuulumiset :) Naimisissa 37 vuotta.
Ei se ole mikään luottamusjuttu. En niin suunniltani olis jos puolisolla olisi vähän säpinääkin, niin voisi itsekin vähän säpistä. Tykätään vaan toisistamme ja siksi viestitelläänm
Kannatti taas olla lapseton sinkku. Eihän tuollaista kyttäämistä jaksa kukaan.
Ja kylläpä se tinderi taitaakin alkaa useimmilla laulamaan heti kun työmatkalla hotellille pääsee...
Mies on viikot pois ja on ihan normaalia, että hän ilmaantuu kotiovelle perjantaina enkä ole kuullut hänestä mitään maanantaiaamun lähdön jälkeen. Viestitellään jos on jotain oikeaa asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Vaikka sanoin vaimolle, että älä turhaan soittele vaan nauti lomasta. Ostin vaimolle 2 viikon matkan Toscanaan, kun on lomalla sairaanhoitajana ja ihan loppu siihen hullunmyllyyn. Kesälomasta pitää puolet vasta nyt. Tilasin matkan ja fudin vaimon maailmalle. Tossa passi, tossa kortti missä on rahaa reissuun. Sun unelma oli, että pääsisit yksin viinitilalle Toscanaan ja syömään pastaa ja muuta eikä ikinä tarttis ajatella perhettä jne. Nyt lähdet yksin ja nautit. Mä pidän meidän lapset kunnossa eikä hätäää. Soittelee silti joka päivä ja kyselee miten pärjätään.
Aamulla soitti taas. Sanoin taas, että nauti lomasta kyllä mä nyt omat lapset osaan hoitaa eikä ole hätää. Vaimo sanoi ettei osaa olla, jos ei kuule meidän kaikkien ääntä. Sanoin opettele, sulla on vielä viikko aikaa. Täällä on edelleen kaikki hyvin eikä ole hätää. Nauti rakas kerrankin. Tää oli sun yksi unelma tässä kaikessa, joten nauti nyt. Soittaa se taas illalla. Se on varma.
Sulle 10 pistettä ja papukaijamerkki!
Minä ainakin nauttisin, enkä soittelis vaan luottaisin kaiken olevan hyvin.
No news is good news.
Kyllä viestitellään. Ei liiaksi asti, mutta onhan sentään kiva sanoa hyvää yötä ja huomenta. :-D
Ja molemminpuolista on, kumpi reissussa onkin. Ei koeta kyttäämisenä. Muun ajan saa olla rauhassa. Pieni viesti piristää.
Laitetaan viimeiseksi illalla hyvää yötä -viestit. Lähinnä siksi, että toinen tietää toisen olevan hengissä.
Mitään kuulumisia ei vaihdella, minä en muutenkaan puhu ikinä puhelimessa kenenkään kanssa jos voin sen välttää, ja nautin siitä että saan olla rauhassa ja hiljaa. Minulla on muutenkin tapana "säästää" kaikki kuulumiset ihmisten kanssa siihen, kun nähdään. Tämä on itse asiassa vähän huono strategia, sitten kun näen vaikka vanhempiani on tapahtumista kulunut niin paljon etten jaksa enää niistiä puhua, joten kukaan ei ikinä tiedä mitä elämässäni on meneillään.
17 vuotta yhdessä, hyvä ja rakastava parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Mies on viikot pois ja on ihan normaalia, että hän ilmaantuu kotiovelle perjantaina enkä ole kuullut hänestä mitään maanantaiaamun lähdön jälkeen. Viestitellään jos on jotain oikeaa asiaa.
Nimenomaan JOS on OIKEAA ASIAA! Näin meilläkin.
Ja harvoin sitä asiaa on, hempeilyt sit kasvotusten.
Vierailija kirjoitti:
No en tykkäisi, että ei edes kotiin saisi soittaa, jos siltä tuntuu. Miksi sinun pitää neuvoa aikuista ihmistä?
Sorry tämä OT. Eräs mies petti vaimoaan vuosikymmenen ainakin. Asui viikot pks, vaimo toisessa maakunnassa. Joka ilta vaimo soitti ja mies esitti uskollista, vaikka ilmeisesti koko ajan naiset vaihtuivat, bongasi heitä suomi24-treffeiltä. Tiedän, koska olin yksi hänen netistä löytämä nainen. Meni vähän aikaa tajuta miehen kuvio, siis esiintyi eronneena. Pistin naiselle kirjeen. En tiedä, oliko vaikutusta. ... 28.
Jos ei muuta niin viestillä hyvät yöt päivitäin.
Vähintään puhelu päivässä. Yleensä myös viestejä. naimisissa 39 vuotta.
Viestitellään päivittäin. Vaimoni matkustaa vain euroopassa joten aikaerosta ei synny ongelmaa. Aamuin illoin ollaan yhteydessä. Toki välillä soitellaankin.
Lähes päivittäin tulee mieheltä viesti tyyliin "Elossa". Ja mä kuittaan peukulla.
Laittaa myös viestin kun päässyt perille tai on lähdössä kotiin.
Lisäksi jos on jotain asiaa, niin voidaan viestitellä pidemmin. Harvoin on.
Mies matkustaa paljon. Kohta 30 v yhdessä.
Leskeytynyt jo, mutta miehen kanssa oltiin koko ajan tiiviisti yhteydessä, vaikka nähtiin päivän päätteeksi kotona. Oli kiva höpötellä myös viesteissä. Kumpikin tykkäsi siitä, niin se toimi.
Mieheni yleensä laittelee reissun tapahtumista kuvia ja välillä jotain kirjoittelee.
Itse olen tosi laiska kuvien ( ottaja) ja viestien laittelija. Mutta ihan kiva se on, että laittaa .