Heteromies, joka pidät eturauhasen kiihottamisesta
Eikö sinun koskaan ole tehnyt mieli kokeilla oikeaa penistä eli miestä?
Naisena tiedän, että oikea penis tuntuu niin paljon paremmalta kuin dildo...
Kommentit (13)
Kyllä haluaisin, että joskus joku ohutaseinen mies hieroisi eturauhastani anuksen kautta samalla kun rakastelen kumppanini kanssa lähärissä. Nyt täytyy turvautua anustappiin. Kivaltahan sekin tuntuu, mutta kun aito tuntuu mielestäsi paremmalta.
Kyllähän se aito on aito vaikka sträppikin kiihoittavaa on. Mutta olenkin bi
Ajatuksena kiihottaisi saada kullia suuhun ja pyllyyn, mutta en minä voisi kuvitellakaan seksiä ilman tunteita enkä kuuna päivänä ole ketään miestä kohtaan mitään romanttisia tuinteita kokenut. Niinpä mahdollisuudeksi jäisi kieli, käsi tai lelut naisen kanssa. Kokeiltu onkin, mutta mitään kovin suuria kiksejä en ole tuosta saanut eikä puolisokaan. Mutta jos puolisoni haluaisi strapilla mua panna tai vaikka fistata, niin suostuisin heti.
Kyllähän se mieli tekisi kokeilla, mutta taidan silti olla sen verran estoinen että haaveeksi jää. Tosin vaikka tähän astisessa elämässä olenkin ollut vain hetero, niin ehkä voisin nykyään luokitella itseni kategoriaan bi-curious. Jännä miten homokammoisesta nuoresta on kasvanut keski-ikäinen vähän uteliaampi yksilö. Niin se maailma muuttuu ja minä sen mukana.
Mutta vaikka miesvartalokin voi olla seksikäs, niin silti tämän ikäisenä (45v) tuntuu, ettei keskivartalolihava kaljaa lipittävä kaljuuntuva hopeakettu kuitenkaan olisi se, joka saattaisi kiinnostaa. Ja taas nuoremmat, visuaalisesti kiihottavammat yksilöt pitävät luultavasti minua edellä kuvatun kaltaisena.
On montakin syytä. Ensinnäkin, olen naimisissa, eikä avioliiton ulkopuolisten ihmisten värkit, kullit tai pillut, kuulu meillä kuvioon. Toisekseen, mitä nyt itse olen aika vaatimattoman kokoisen pepputapin kanssa pelannut, niin kyllä siinä olevan kullia selvästi pienemmän pampulan sisään painaminen alkuun aina vähän vihlaisee. Ei olisi ollenkaan mielenkiintoa kokeilla täysimittaisella vehkeellä, aidolla tai kumisellakaan. Ja kolmanneksi, muutenkin mulla ehkä mukavimmat tuntemukset kuitenkin ovat siinä reiällä eikä peremmällä, joten sormi tai pieni tappi sopii tähän touhuun mainiosti.
Yhtenä syynä kuitenkaan ei ole mikään hyihomo-ajatus. Ei mulla mitään kokemuksia omasta sukupuolesta ole, koska olen koko seksuaalisesti aktiivisen ikäni harrastanut seksiä joko vaimon tai käden kanssa. Olen aika vahvasti heteroromanttinen, joten parisuhdetta miehen kanssa en oikein osaa kuvitella, mutta kuitenkin sen verran bi-akselilla, että pidän kyllä miehen kroppaa ja vehkeitä eroottisesti ihan kiinnostavina. Jos olisin sinkku, niin en usko että olisi kovin suurta kynnystä hankkiutua esimerkiksi johonkin kimpparunkkailutilanteeseen vaikka jossain homosaunassa, mutta iholle saati penetraatioon asti en oikein pitäisi siinäkään elämäntilanteessa kovin todennäköisenä.
Kiitos vastauksista. Minulla ei ole homokammoa, päinvastoin, mutta silti olen tyytyväinen, ettei oma mies koe jäävänsä mistään paitsi, kun olen nainen eikä minulta löydy oikeaa penistä.
Tottakai on tehnyt mieli. Paha vaan että miehet ei kiinnosta. Penisnaiset taas eivät yleensä halua panna vaan olla pantavana.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai on tehnyt mieli. Paha vaan että miehet ei kiinnosta. Penisnaiset taas eivät yleensä halua panna vaan olla pantavana.
Tähän sellainen kommentti, että juurikin tuosta eturauhashieronnasta tai - orkusta nauttivana päätin tätä joskus kokeilla reissullani. Täytyypi myöntää, että mälli lähti kuin tykin suusta ja tuntuii aivan järkkyhyvälle kun alun totuttelu olis tehty. Tuntui varmaan jokseenkin samalta, kuin naisilla (arvelen) silloin kun joku mies himokkaana nai ja ottaa. Shemail-typy nautiskeli ja nai rauhassa ja välillä rajummin. Nussi minut kunnolla ja teki mitä halusikaan. Hyvälle tuntui, en enää aio silti uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän sellainen kommentti, että juurikin tuosta eturauhashieronnasta tai - orkusta nauttivana päätin tätä joskus kokeilla reissullani. Täytyypi myöntää, että mälli lähti kuin tykin suusta ja tuntuii aivan järkkyhyvälle kun alun totuttelu olis tehty. Tuntui varmaan jokseenkin samalta, kuin naisilla (arvelen) silloin kun joku mies himokkaana nai ja ottaa. Shemail-typy nautiskeli ja nai rauhassa ja välillä rajummin. Nussi minut kunnolla ja teki mitä halusikaan. Hyvälle tuntui, en enää aio silti uusia.
Miksi?
Haluisin että Nainen komentaisi minut ottamaan miehensä kullin peppuuni
Olen 100 % hetero, joten edes ajatusleikkinä ei kiinnosta. Nainen siinä on se juttu.
En halua miestä vaan Naista joka nai minua sträpillä ;)