Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erota vai ei?

Yksinäinenvarjo
25.09.2022 |

Suhdetta takana 6v ja meillä on yhteinen lapsi 3v parhaassa uhmaiässä. Mies tekee paljon töitä ja on siksi paljon pois kotoa ja kotona ollessaan on taas poissaoleva ja väsynyt, joten minä jään vaille huomiota. Sanani menevät usein kuuroillekorville, kun puhelin,telvisio tai pleikkari vievät kaiken keskittymisen pois minusta, kun laitteet laitetaan pois niin onjo liian myöhä keskusteluille ja täytyisi nukkua( seksille kyllä olisi miehellä aikaa) . Tunnen olevani vaeltava varjo vain kotona, jonka olemassa oloa mies ei huomaa. Olen puhunut siitä kuinka koen suhteessa yksinäisyyttä ja huonoa oloa, mutta takaisin tulee et itsekkään huomioi minua sapettaa tämä lause, sillä yritän usein,mutta hän ei ikinä huomaa ja olen kyllästynyt, että hän kuvittelee minun juoksevan heti kainaloon, kun sammuttaa pleikkarin.. ei sen niin pidä mennä että aina kiltisti odotan vuoroa ja kiidän paikalle kun hänelle sopii. Olen kyllästynyt tähän kun tätä on kestänyt jo kuukausia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa erota. Ensimmäinen avioliitto päättyy aina eroon. Toinen sen sijaan voi jo kestää. Kolmas kerta viimeistään toden sanoo. Tää nyt vaan valitettavasti menee näin.

Vierailija
2/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tuo ei ole parisuhde tai lasta huomioiva mies, vaan miehen pleikkari-työura-suhde. Pariterapia vai ero? Taisit hoitaa yksin lapsenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa erota. Ensimmäinen avioliitto päättyy aina eroon. Toinen sen sijaan voi jo kestää. Kolmas kerta viimeistään toden sanoo. Tää nyt vaan valitettavasti menee näin.

niinhän ne tilastotkin sanoo, vai miten se menikään?

Vierailija
4/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

annat kaksi vaihtoehtoa joko pleikkari tai sinä ja perhe . ja jos ei vastaa tiedät itsekin vastauksen ja sanot sitten että se on ero ja muutatte pois lapsesi kanssa. voi olla että on jo toinen kyseessä en siis tiedä. 

Vierailija
5/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa trollipaskaa päivästä toiseen. Eikö näitä saada mielenterveyshoidon piiriin?

Vierailija
6/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmies on viihteensä ansainnut.

Vierailija
7/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläistä se on kun mies ei tarvitse parisuhdetta kuin seksiin.

Vierailija
8/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia tuossa tilanteessa, olisi pitänyt erota.

M35

Vierailija
9/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat sille ensin seksiä, niin kyllä se sitten on myötämielisempi muillekin ajatuksellisi.

Vierailija
10/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa ymmärtämätön kirjoitti:

Annat sille ensin seksiä, niin kyllä se sitten on myötämielisempi muillekin ajatuksellisi.

Juu, pildeä peliin vaan....

11/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ensin ottaa puheeksi, että voit suhteessa niin huonosti, että olet jopa pohtinut eroamista. Se ehkä säikäyttää hänet ymmärtämään tilanteen vakavuuden ja tekemään asialle jotain.

Eikä niin, että mietit eroa itseksesi ja jonain päivänä vain ilmoitat sen puolisolle.

Vierailija
12/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jumankavita jos ei ap:lla ole muuta elämää: menisit töihin, harrastuksiin ja tapailisit kavereitakin. Tulis mielenkiintoisempia keskustelujakin ja piristyisit. Ite muistan ku olin himas pienten lasten kaa, niin oli yksinäistä. Kun menin töihin, nii otin eron ukosta ja elämän laatu parani.

Vierailija
13/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat että lapsen uhmaikä on ohi (se on vaan vaihe, ei kestä ikuisesti, mutta se on todella kuormittava vaihe koko perheelle) ja sitten mieti eroa uudelleen.

Vierailija
14/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en tajua. Seksuaalinen halu on ainakin naisille seurausta suhteen muusta tilasta. Nainen haluaa seksiä, jos suhteessa on asiat hyvin, tulee huomiota, flirttiä ja rakkautta. Nainen ei pysty harrastamaan seksiä miehen kanssa, johon on pettynyt, jolle on katkera tms. (Toki tuntemattoman kanssa voi ns. neutraalissa tilanteessa olla vain fyysistä seksiä, mutta se nyt ei kosketa parisuhdetta.)

Miehet taas vinkuu seksin vähyydestä, ihan niinkuin se olisi se ongelma, kun nainen harkitsee eroa. Miehet ovat ihan sokeita suhteen varsinaisille ongelmille, joiden korjaamisen jälkeen seksikin korjaantuisi ns. itsestään. Ja ovat sokeita silti, vaikka nainen suoraan pointtaisi ne ongelmat (kuittaavat vain naisen nalkutuksena, mikä on siis ihan järkyttävää toisen mitätöimistä ja about henkistä väkivaltaa). Ja sitten ero tulee miehelle ihan yllätyksenä, vaikka nainen on tyytymättömyydestään puhunut lukuisia kertoja.

Vierailija
15/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
16/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jumankavita jos ei ap:lla ole muuta elämää: menisit töihin, harrastuksiin ja tapailisit kavereitakin. Tulis mielenkiintoisempia keskustelujakin ja piristyisit. Ite muistan ku olin himas pienten lasten kaa, niin oli yksinäistä. Kun menin töihin, nii otin eron ukosta ja elämän laatu parani.

En ole sanonut missään vaiheessa että olisin työtön kotiäiti ilman kavereita tai harrastusta.

Minulla on töitä,kavereita ja jopa harrastus mutta ongelma olikin suhde, eikä mikään edellä mainituista.

-ap

Vierailija
17/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä otsikko paljastaa tämänkin miesvihaprovoksi.

Vierailija
18/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Antaisko mieskin mulle sitä huomiota ja kuuntelisi niin saattaisin olla myötämielisempi muillekkin ajatuksille. - ap

Vierailija
19/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että elämä helpottuu yh.na?

Kuulostaa siltä että teillä ei ole alkeellisiakaan kommunikointitaitoja eikä pelisääntöjä.

Kyllä toi varmaan eroon johtaa jos ette hae apua. Mutta tuskin te siitä onnellisemmaksi tulette.

Vierailija
20/26 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos aina kannattaa erota niin eihän silloin onnistu kolmas eikä kolmaskymmeneskään kerta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kahdeksan