Petite-mallisto on iso vitsi.
Jokainen Petite vaate jonka olen ostanut, on älyttömän suuria. Koot samaa luokkaa kuin normaalissa mallistossa. Koko XXS-petite ei koskaan ole ollut sopiva itselleni, aina liian suuri. Alkaa ärsyttämään kun myydään tuotetta X pienille ja lyhyille suunnattuna, mutta tosiasiassa vaate samaa kokoa kuin ns. normaalit.
T. Turhautunut 152/42kg nainen.
Taas joutui itse kaventamaan ja lyhentämään toppatakin
Kommentit (49)
Mun teini 158/45kg on kokoa xxs-petite. Sä tarvit 1-2 äxksää lisää :)
Osta suosiolla lasten puolelta. Tuon kokoiselle sopivat näyttää monesti jo ihan aikuisten vaatteilta.
Tall mallistot yleensä samanlaisia, liian lyhyitä.
Tällä kertaa sitten tällainen fantasia-avaus (provo) 100-kiloiselta palstamammalta.
Vierailija kirjoitti:
Olet k@@piö.
Suosittelen peruskaavakurssia ja ompelutaidon opettelua.
Luetun ymmärtäminen hallussa :D
Haluaisin ottaa sinut taskuun ja kantaa ympäriinsä.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa sitten tällainen fantasia-avaus (provo) 100-kiloiselta palstamammalta.
Kai tiedät, että ihmisiä on erikokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Jep, falskaa 10km päähän.
Kyllä taas huomaa kun ylipainoiset av-mammat pitävät trollina naista joka on normaalipainoinen kokoonsa nähden.
Vierailija kirjoitti:
Osta suosiolla lasten puolelta. Tuon kokoiselle sopivat näyttää monesti jo ihan aikuisten vaatteilta.
Lasten puolella olevat vaatteet ovat malliltaan erilaisia kuin naisten puolelta. Eivät istu päälle hyvin.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miltä merkeiltä olet ostanut?
Melkein jokaiselta halpaketjulta mm. Only, H&M, Gina, Selected, Vila.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas huomaa kun ylipainoiset av-mammat pitävät trollina naista joka on normaalipainoinen kokoonsa nähden.
Toi on mies jolla tuo lihavuus fetissi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä merkeiltä olet ostanut?
Melkein jokaiselta halpaketjulta mm. Only, H&M, Gina, Selected, Vila.
T. Ap
Ralph Laurenilla on ihan hyvä mallisto
Vierailija kirjoitti:
Olen about apn kokoinen joten en voi suositella lasten puolen vaatteita. Vaatteet todella ovat muodottomia, usein myös vaatteista löytyy pieniä lapsellisia yksityiskohtia kuten sydämiä, kukkia, timantteja tms.
Vierailija kirjoitti:
Tall mallistot yleensä samanlaisia, liian lyhyitä.
Tall-mallisto on täyttä kuraa!!
Indonesiasta vaatteet pienille naisille. Siellä naisten keskipituus on 152,8 cm.
Kansainvälisen mittataulukon mukaan naisten vaatteet on kaavoitettu 164cm pituiselle naiselle.
Jos pituus on 152 cm muttasuhteet ovat liian suuria esim. hihan pituus, housujen lahkeet, keskivartalon mittasuhteet jne. jolloin vaate ei istu.
Taas naisilla, joiden pituus on 174 cm, mittasuhteet ovat liian lyhyet.
Huomannut saman! Tosin vain pituuden puolesta. Olen 155cm ja olleet liian pitkiä. Mahaa minulla on joten liian leveitä eivät.