En minä vain pysty enää katsomaan Haluatko Miljonääriksi ohjelmaa
Tuo Holma on vain niin puiseva, että meinaan kuolla tylsyyteen. Yritin katsoa, mutta kesken jäi.
Kommentit (96)
Holma on hyvä ja hauskakin mutta eilisessä jaksossa jäi jotenkin jumiin höpöttäessään presidenttien rouvien piirakoista ja tortuista. Oli jo vähän noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vähiin on jäänyt katsominen minultakin tuon Holman takia.
Kävi samoin aikoinaan Hauskat kotivideot -ohjelman kanssa, kun juontaja vaihtui.
Eipä se Ronin kausi kauaa kestänytkään.
Eipä ole kotivideoita tehty kenenkään muunkaan kanssa sittemmin. Sampo Marjomaa sinänsä on taitava esiintyjä mutta hänen tyylinsä vetää kotivideoita oli hieman outo, Roni osasi sen paremmin vaikka on ymmärrettävää että kaikki eivät henkilöstä tykkää.
Harmitti sen mukavan oloisen opiskelijapojan putoaminen jo toisen kysymyksen jälkeen.🙁
Antti Holma on ihan hyvä.
Minäkin aloitin katsomaan ohjelmaa Holman takia. Hän on niin älykäs, lahjakas, hyvä käytöksinen, aito, rehellinen, rohkea, empaattinen, rakastettava, että huh huh.
Toivoisin hänelle omaa keskustelu ohjelmaa. Taannoinen Antti Auttaa, oli parasta ikinä, mutta nyt jotain sellaista, ettei hän itse tuuperru toisten huolien alle. Jotain kohottavaa. Mitä tahansa, kunhan kuulisi häntä enemmän. Kiitos.
nämä samat äänessä kun härkönen selostaa ammattilaisen ottein futista mutta ovat orgas*** partaalla kotikatsomoissaan kun Antero kurkku suorana keuhkoaa noloja miljoona kertaa kuultuja muka hauskoja juttuja kendon parissa.
En voi katsoa. Koko ajan näyttää että juontajan pään päällä lukisi suurin kirjaimin: HOMO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi samoin aikoinaan Hauskat kotivideot -ohjelman kanssa, kun juontaja vaihtui.
Eipä se Ronin kausi kauaa kestänytkään.Eipä ole kotivideoita tehty kenenkään muunkaan kanssa sittemmin. Sampo Marjomaa sinänsä on taitava esiintyjä mutta hänen tyylinsä vetää kotivideoita oli hieman outo, Roni osasi sen paremmin vaikka on ymmärrettävää että kaikki eivät henkilöstä tykkää.
Ronin vielä oudompi. Sampo oli se ainoa ja oikea luotsimaan Hauskat kotivideot ohjelmaa. Roni taas osaa YouTube homman.
Eilen oli jälleen idiootti pelaamassa. Tuli kysymys jääkiekosta johon hän ei tiennyt vastausta. Tiesi, että hänen kaverinsa tietäisi vastauksen, mutta silti tämä järjen jättiläinen kysyy yleisöltä. Siis miksi? Kaverilla on 30s aikaa miettiä ja yleisöllä rajattomasti. Lisäksi yleisössä on noin 100 henkilöä, joista kuullaan kolmen vapaaehtoisen vastaus.
Seuraavaksi tulikin kysymys presidenteistä, jota ei tiennyt, eikä tiennyt varmaan hänen kaverinsakaan, kun ei heiltä kysynyt. Käytti 50-50 ja arvasi tämän jälkeen väärin. Aivan varmasti joku yleisöstä olisi tiennyt vastauksen. Tyhmä!
Vierailija kirjoitti:
En voi katsoa. Koko ajan näyttää että juontajan pään päällä lukisi suurin kirjaimin: HOMO.
Tästä kommentista paistaa, että kirjoittaja asuu kaapissa eikä tykkää kohdata asioita jotka muistuttavat itseä itsestään.
Minä pidän Holmasta enemmän kuin Jaajosta. Kilpailijoiden tietämättömyys sen sijaan on alkanut ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä se Ronin kausi kauaa kestänytkään.Eipä ole kotivideoita tehty kenenkään muunkaan kanssa sittemmin. Sampo Marjomaa sinänsä on taitava esiintyjä mutta hänen tyylinsä vetää kotivideoita oli hieman outo, Roni osasi sen paremmin vaikka on ymmärrettävää että kaikki eivät henkilöstä tykkää.
Voi kuule ei ole Sammon voittanutta. Hän teki kaiken melkein itse, käsikirjoitti jne. SItten kuuleman mukaan sai tiedon uudesta juontajasta tyyliin textarilla. Nyt on tullut vielä uusintoja Sampon juonnoista, aa että siinä juoksee sulavasti tuo sanan säilä. Ainoa miinus Irma nimen käytöstä näissä jenkkivideoissa. Sampo takasi!
Tykkään Holmasta paljon enemmän kuin Jaajosta. Mutta joissain kohdissa tuntuu, että Holma ehkä yrittää vähän liikaa ja sitten on vähän kiusallista katsottavaa. Olisi vain luonnollisempi.
Holma on eri oloinen kuin aikaisemmat juontajat. Aikaisemmat olivat kuin kurinalaiset opettajat ja Homasta huokuu niin mukava persoona.
Formaatin ilme on kyllä muuttunut Holman myötä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin aloitin katsomaan ohjelmaa Holman takia. Hän on niin älykäs, lahjakas, hyvä käytöksinen, aito, rehellinen, rohkea, empaattinen, rakastettava, että huh huh.
Toivoisin hänelle omaa keskustelu ohjelmaa. Taannoinen Antti Auttaa, oli parasta ikinä, mutta nyt jotain sellaista, ettei hän itse tuuperru toisten huolien alle. Jotain kohottavaa. Mitä tahansa, kunhan kuulisi häntä enemmän. Kiitos.
Ihan huippuhyvä on Holman podcastit, joissa hän opastaa ihmisiä oopperan maailmaan. Olen kuunnellut ne monta kertaa, hän todella osaa tuoda tuon taiteenlajin älyttömän hauskalla tavalla esiin niin, että tavallinenkin pulliainen kiinnostuu oopperasta. On ehkä vielä Areenassa.
Holma on ihan ookoo, mutta ohjelma niin hidassoutuinen ettei jaksa. Ei joka väliin niitä sääntöjä, ja nopeammassa tahdissa kysymykset ja vastaukset.
Ja onhan ne ekat kysymykset ihan huvittavia.
Vierailija kirjoitti:
Holma tekee työnsä hyvin annetuissa rajoissa. Minä taas ihmettelen näitä tyyppejä, jotka ohjelmaan pyrkii. Poliisi, joka ei tiedä diplomaattiauton tunnusten nimeä, lähihistorian kuumaa paikkaa Suezin kanavaa, ei osaa lausua ruotsinkielistä nimeä jne. Yleistieto nolla.
Mukanokkela terveydenhuollon ammattilainen, jolla ei ole edes perustiedot hallussa.Joo, en katsokaan.
Ihmetyttää välillä ihmisten tietämättömyys.
Ehkä sitä sit on niin muumio että kaipaa ihan oikeaa vanhan ajan tietokilpailua.
Minua niin harmitti, ettei Valtteri tiennyt Nevan suistoa, vaikka asuu Lappeenrannassa. Pakko oli kääntää kanavaa.
Kilpailijat tyhmiä kuin saappaat. Miksi mennä tonne jos ei mitään tiedä? Maarianhamina Suomenlahden pohjukassa.
"Mulla on vahva aavistus mutta varmistetaan oljenkorrella". Just noin ei pidä pelata jos aikoo isompaa voittaa.
Holma tekee työnsä hyvin annetuissa rajoissa. Minä taas ihmettelen näitä tyyppejä, jotka ohjelmaan pyrkii. Poliisi, joka ei tiedä diplomaattiauton tunnusten nimeä, lähihistorian kuumaa paikkaa Suezin kanavaa, ei osaa lausua ruotsinkielistä nimeä jne. Yleistieto nolla.
Mukanokkela terveydenhuollon ammattilainen, jolla ei ole edes perustiedot hallussa.
Joo, en katsokaan.