Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te laihat naiset , jotka syötte "koko ajan" ja "todella paljon"

Vierailija
25.09.2022 |

Niin miten oikeasti on?

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti en syö muuta kuin salaatin kerran päivässä ja sen jälkeen lenkkeilen vähintään 5km. Jatkuvasti on nälkä ja heikottaa. Oliko tämä nyt se mielikuva jota haluat ylläpitää?

Vierailija
2/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin se nyt vaan oikeasti on. Jotkut ei vaan liho. Mulle tulee painoa vaan oikeisiin paikkoihin :D, ei esim. koskaan vyötärölle eikä selkään. Ehkä sitten kun ikää tulee lisää, nyt olen 39.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ruokaa 1-2 kertaa päivässä (riippuu milloin olen herännyt, arkena tulee syötyä ruokaa 2 kertaa päivässä ja viikonloppuisin kerran päivässä) ja välipaloja vetelen oikeastaan ihan koko ajan. Rakastan hedelmiä, marjoja, pullaa, jugurtteja, vanukkaita, pähkinöitä, sipsejä ja suklaata.

Vierailija
4/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin se nyt vaan oikeasti on. Jotkut ei vaan liho. Mulle tulee painoa vaan oikeisiin paikkoihin :D, ei esim. koskaan vyötärölle eikä selkään. Ehkä sitten kun ikää tulee lisää, nyt olen 39.

Minulle on kommentoitu ensimmäisen kerran 14 vuotiaana ootas vain kyllä sinäkin lihot tuolla ruokavaliolla. Sitä odotellessa, tätä on kuunnellut sen 30 vuotta.

Vierailija
5/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei pidä paikkaansa. Syön pieniä annoksia ja tarkkailen kaloreita.

Vierailija
6/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka noin on sanonut? Mutta kyllä tällä viikolla on mennyt 2 karkkipussia, jäätelörasia ja keksipaketti,lisäksi normaalit syömiset. Kävelen kaikkialle, en omista autoa. Kaikki aina luulee etten syö mitään. 

Vierailija
7/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön kolme ateriaa päivässä + pari välipalaa. Urheilen viitisen kertaa viikossa (salitreeniä, lenkkeilyä, astangaa) ja harrastan hyötyliikuntaa. Voin todella hyvin.

Vierailija
8/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni syön aika paljon, mutta en pidä ruokapäiväkirjaa. Mässäilen useamman kerran viikossa pitsalla, karkilla, millä milloinkin Toisaalta rakastan raikkaita salaatteja ja kalaa. Itsekin välillä ihmettelen, syökö lihavat vaan niin paljon enemmän, mutta eiköhän geeneillä ole tässä iso merkitys.

Vierailija
9/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä jätän tosiaan salamin ja majoneesin, pitsan ja burgerit vähemmälle, jos farkut tuntuu vyötäröstä piukalta. Leikkaan siis kaikkein energiaintensiivisimmistä ruoka-aineista, muuten syön ihan normaalisti ja liikun tavallisesti. Juon ehkä teetä vähän enemmän, se jotenkin helpottaa, jos on turhia mielitekoja.

Kun olo on taas keveä, syön täysin vapaasti mielihalujen mukaan.

Kaupasta en osta karkkeja tai sipsejä kuin hyvin harvoin. Limsaa vältän, joskus ostan vichyä. En juo mehuja, kuin hyvin harvoin. Vaaleaa leipää tai pullaa syön hyvin harvoin.

Suosittelen, että pitää suht selkeät ruoka-ajat.

Vierailija
10/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan syö koko ajan. Syön tasan sen verran mitä mua huvittaa laskematta kaloreita. Tänään oon tainnut syödä 2 lautasellista perunoita, lihamureketta ja kasviksia sekä yhden keksin. Kohta otan jotain iltapalaa. Saatan syödä myös sipsiä :D

Vierailija
11/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka noin on sanonut? Mutta kyllä tällä viikolla on mennyt 2 karkkipussia, jäätelörasia ja keksipaketti,lisäksi normaalit syömiset. Kävelen kaikkialle, en omista autoa. Kaikki aina luulee etten syö mitään. 

Mäkin oon syönyt pari karkkipussia, poppareita ja itse leipomani kakun :D Tosin kun syön paljon herkkuja, en jaksa niin paljon normiruokaa.

Vierailija
12/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön varmaan enemmän herkkuja kuin ruokaa, mutta aina pieniä annoksia niin että vatsalaukku pysyy pienenä. Sitten ei pysty isoja annoksia edes syömään. Harrastan pelkkää arkiliikkumista eli en pysty istumaan paikoillani tai makoilemaan sohvalla pitkiä aikoja. Siinä tulee varmasti liikuntaa ainakin näiden suklaalevyjen edestä. Ei tarvitse käydä salilla, lenkillä tms.

Vierailija
13/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että syön paljon, mutta etelän reissu ylipainoisen ystävän kans avas silmät .  Ja tämä ystäväki kuulemma syö sopivasti vaan mutta geenit..

Vierailija
14/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön viikonloppuisin mielestäni nykyään "ihan törkeästi", mutta välillä kun katson kanssaihmisiä jossain buffassa niin huomaan olevani oikeastaan aika pieniruokainen. Kaikki on suhteellista.

Työni on fyysistä ja kuljen työmatkat pyörällä, kymmenen kilometriä suuntaansa. Lisäksi kaikki harrastukseni ovat liikuntaa, joten on minulla ihan syytäkin syödä. Painan 52kg.

Vierailija
15/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän luonnollisesti pätkäpaastoa, eli en ole koskaan ollut aamupalaihmisiä, aamukahvia menee kyllä litra. Puolenpäivän jälkeen syön lounaan, joka  on salaatti tai munakas ja pari leipää, iltapäivällä syön kahvin kanssa usein pari hedelmää ja karkkia tai pullaa ja sitten syön illalla jonkun perusruuan ja jälkkäriksi taas vähän jotain makeaa.

En rajoita noita ruokiani ollenkaan, syön sen verran kun maistuu ja vaikka hampurilaisia, jos meillä sellaisia on tarjolla. Karkkipussi kestää yleensä 3-4 päivää, että kai ne määrät sitten on maltillisia. Jos joskus vedän koko pussin, niin en jaksa ruokaa.

Näin on tosi hyvä syödä, ei tule mitään kamalia mielitekoja, kun kaikki on sallittua. Saattaa siis näyttää just siltä, että voin syödä mitä vaan.

Vierailija
16/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä syö niin paljoa, mutta ihan kunnolla syön. Sillä ruokavaliolla mitä muut minusta olettaa, en olisi enää laiha, vaan sellainen kuin vakavasti anorektinen, bmi 13.

Vierailija
17/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen oppinut, että koska olen lyhyt, niin pysyäkseni laihana saan syödä maksimissaan 800-1000 kaloria päivässä, vaikka kävelen 5 kilometriä joka päivä (työmatkat). Joten syön sen 800-1000 ja todellakin elän nälässä, mutta se on hinta laihuudesta. Olen kateellinen, myönnän. Ja olen siis käynyt lääkärillä ym. asian suhteen, ei ole löydetty syytä. Enkä laske alakanttiin syömiäni kaloreita, sillä olen ammatiltani kokki, joten tiedän ja osaan ruoka-asiat.

N31

Vierailija
18/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen täysin välinpitämätön ruoan suhteen. Syön mitä huvittaa mutta mieluiten olisin kokonaan syömättä.

En saa ruoasta mitään mielihyvää.

Se on vaan pakollinen polttoaine.

Koko aikuisikäni oon ollut sama painoinen.

Nyt keski-iässä ruokahalu on huonontunut entisestään.

Vierailija
19/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystäväni entinen laihdutti.Kysyin miten oksentamalla kaiken lopulta minkä söi.Kun kerralla ahmi oksenuksen oppi ja sitä ei tullut ääntä.Työpaikan palveluala kahvi huoneeseen mymälä puoli osti kaikille kaikkea suklaata, herkkua ja söi sinä itsekin paljon..Muut kysy miksi pysyt laihana syöt noin paljon suklaa kaikea? Sanoi ei liho. Ei kertonut muille.Hiljaisin äänin siirtyi Wc tila oksentamaan, juuri ennen kahvi/ ruoka tauon loppumista.

Vierailija
20/61 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina ole totta. Sairastaessani syömishäiriötä olin tosi laiha, sanoin että en vain liho, peitelläkseni syömishäiriötä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän