Mistä niitä miehiä löytää?
Tai yksi riittää. Olen tinderissä. En pidä siitä.
Olen 38 v nainen ja normaalipainoinen ja näköinen.
Kommentit (109)
Kyseleekö AP jotain paikkaa jossa niitä miehiä on ja josta sellaisen voi löytää itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en todellakaan tiedä! Ainakin Helsingissä ihan mahdotonta tavata ketään fiksua.
Kaduthan on täynnänsä komeita miehiä!
:-0
Niinpä. Olin eilen ystävien kanssa muutamalla lasillisella Helsingin kalliossa, ja kyllä siellä oli komeita miehiä yllin kyllin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on ylipainoisia miehiä älyttömästi ja kulahtaneita. Pienellä panostuksella ja puunauksella saisivat parempia kuvia. Ei tee mieli swaipata kun tekstinä on pari sanaa diipadaapaa ja kauheita kuvia.
Siis haluatko filtteröityjä kuvia, joita ei tunnista livenä vai ihmisiä?
Itse muutin juuri Stadiin pitkän tauon jälkeen ( olen mies ). Ei minua varmaan bongaa mistään.
Jätin alkoholin ja baareilun minimiin, jonka jälkeen elämäni koostuu lähinnä etätyöstä. Käyn toki teatterissa, museoissa ja juoksemassa.
Bändi hajosi, joten soitan omaksi ilokseni ja luen paljon.
Kenellekään en kehtaa kertoa yksinäisyydestäni, tai parisuhdekaipuustani.
Tinderiä en siis vain pysty käyttämään.
Täytynee ottaa varmaan riski alkoholiongelman uusiutumisesta ja kierrellä baareja.
En halua filtteröityjä kuvia vaan kuvia jotka on otettu hyvässä valossa, hyvästä kulmasta, vaatteet ei retkota miten sattuu, parta ja hiukset on siististi. Ei paljoa vaadittu mutta resupekkoja on liikaa tinderissä. Ei treffeillekkään yleensä mennä räjähtäneenä.
Eikö tuosta toisaalta näe totuuden, niin voi helposti jättää väliin.
Niin ja siitä palaamme alkuperäiseen kysymykseen. Ei niitä matcheja voi tulla kun ei tee mieli swaipata.
Vierailija kirjoitti:
Kaduilla onkin komeita miehiä. Niistä ei ikinä tiedä onko ukkomiehiä. Luultavasti on.
Totta. Jotkut niistä miehistä voi hyvinkin olla varattuja, joten älä missään nimessä lähesty ketään heistä.
Älä missään nimessä tee muutenkaan mitään sellaista, mikä saattaisi edesauttaa sitä että tapaisit mukavan ja komean miehen.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi olevan helppoa. kun tälläkin palstalla näitä kyseisiä sikoja jätetään sata päivässä.
Mutta palstasian kalsareita nainen joutuu pesemään koko päivän, vaikka palstasika ei edes vaihda kalsareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on ylipainoisia miehiä älyttömästi ja kulahtaneita. Pienellä panostuksella ja puunauksella saisivat parempia kuvia. Ei tee mieli swaipata kun tekstinä on pari sanaa diipadaapaa ja kauheita kuvia.
Siis haluatko filtteröityjä kuvia, joita ei tunnista livenä vai ihmisiä?
Itse muutin juuri Stadiin pitkän tauon jälkeen ( olen mies ). Ei minua varmaan bongaa mistään.
Jätin alkoholin ja baareilun minimiin, jonka jälkeen elämäni koostuu lähinnä etätyöstä. Käyn toki teatterissa, museoissa ja juoksemassa.
Bändi hajosi, joten soitan omaksi ilokseni ja luen paljon.
Kenellekään en kehtaa kertoa yksinäisyydestäni, tai parisuhdekaipuustani.
Tinderiä en siis vain pysty käyttämään.
Täytynee ottaa varmaan riski alkoholiongelman uusiutumisesta ja kierrellä baareja.
En halua filtteröityjä kuvia vaan kuvia jotka on otettu hyvässä valossa, hyvästä kulmasta, vaatteet ei retkota miten sattuu, parta ja hiukset on siististi. Ei paljoa vaadittu mutta resupekkoja on liikaa tinderissä. Ei treffeillekkään yleensä mennä räjähtäneenä.
Eikö tuosta toisaalta näe totuuden, niin voi helposti jättää väliin.
Niin ja siitä palaamme alkuperäiseen kysymykseen. Ei niitä matcheja voi tulla kun ei tee mieli swaipata.
Älä lähesty ketään tosielämän puolella. Älä myöskään svaippaa ketään Tinderissä oikealle. Valita kuitenkin Vauva palstalla sinkkuudestasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö baareissa käy? Ei ole siellä kukaan tullut ikinä juttusille? Entä töistä? Samasta rappukäytävästä? Bussipysäkiltä?
Bussipysäkiltä? Pikkuisen epätoivoista.🤣
Onko ystävällinen jutustelu epätoivoista? Ei, jos sitä ei tee epätoivoisista motiiveista.
Samaan tyyppiin voi törmätä äkkiä uudelleen ja sitten onkin jo helpompi jatkaa juttua.
Jos me osattaisiin tämä niin yksinäisiä ihmisiä olisia olisi äkkiä vähemmän. Kaikista ei tule pareja, mutta kaikki sosiaalisuus yleensä edistää parin löytämistä. Sellainen "älä vaan nöyrry avaamaan suutasi tai katsomaan vahingossakaan ketään silmiin" on oman kuopan kaivamista mutta sitä moni tuntuu rakastavan. Pääsee taas itkemään surkeuttaan ja maailman paskuutta nettiin.
Minusta niitä sosiaalinen taitoja kannattaa harjoitella eri tilanteissa ja jututtaa eri-ikäisiä ihmisiä luontevasti kohdatessa. Ei siis vain silloin kun kuvittelee löytäneensä sen "elämänsä naisen" , jolle pitäisi sanoa jotain fiksua ja hauskaa ja samalla yrittää tehdä mahdollisimman hyvä ensivaikutelma. Silloin taatusti kipsautuu eikä osaa sanoa mitään järkevää.
Laita hakutoiveeseen alle 179 senttinen niin alkaa löytyy.
Oikeastikko luulette että sama henkilö on kirjoittanut nuo kaikki kommentit? En ole yhtäkään kommenttia kirjoittanut livetapaamisista. Sitä vähän niinkuin kysyinkin että missä olisi hyvä tavata sinkkumiehiä kun tinderi ei toimi.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kaduilla onkin komeita miehiä. Niistä ei ikinä tiedä onko ukkomiehiä. Luultavasti on.
Yleensä ne mielenkiintoisimmat naisetkin ovat tukevasti varattuja ja heillä on luultavasti joku karvainen uros kotona odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastikko luulette että sama henkilö on kirjoittanut nuo kaikki kommentit? En ole yhtäkään kommenttia kirjoittanut livetapaamisista. Sitä vähän niinkuin kysyinkin että missä olisi hyvä tavata sinkkumiehiä kun tinderi ei toimi.
-ap
Saitko vain 100 tykkäystä viikossa? Jaxuja!
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin hymyilen ja katon pitkään, niin vähitellen selviää, onko ne varattuja :)
Ja kyllä tässä yhtenä aamuna tuli mulle joku mies sanomaan ihan vaan kadulla kävellessä, että ootpas kaunis nainen. Piristi päivääni!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne mielenkiintoisimmat naisetkin ovat tukevasti varattuja ja heillä on luultavasti joku karvainen uros kotona odottamassa.
Tämä onkin outo tilanne, koska olen seurustellut koko aikuisikäni.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä ainakin hymyilen ja katon pitkään, niin vähitellen selviää, onko ne varattuja :)
Ja kyllä tässä yhtenä aamuna tuli mulle joku mies sanomaan ihan vaan kadulla kävellessä, että ootpas kaunis nainen. Piristi päivääni!
Kiva juttu. Mutta mistä sä kadulla kävellessä sekuntissa tiedät täysin tuntemattomasta miehestä, onko hän kiinnostava? Vai yritätkö silmäpeliä ja hymyilyä jokaisen miehen kohdalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä onkin outo tilanne, koska olen seurustellut koko aikuisikäni.
-ap
Ehkä aikasi on poistua taka-alalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Jotkut niistä miehistä voi hyvinkin olla varattuja, joten älä missään nimessä lähesty ketään heistä.
Älä missään nimessä tee muutenkaan mitään sellaista, mikä saattaisi edesauttaa sitä että tapaisit mukavan ja komean miehen.
En ole ap, mutta en ainakaan itse ole ikinä kiinnostunut jostain täysin tuntemattomasta miehestä, jonka näen kadulla kävelemässä. Mistä siinä oikein kiinnostuisi? Kun ei toisesta tiedä mitään. Harvan ulkonäkö on niin mielenkiintoinen, että senkään perusteella kiinnostuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva juttu. Mutta mistä sä kadulla kävellessä sekuntissa tiedät täysin tuntemattomasta miehestä, onko hän kiinnostava? Vai yritätkö silmäpeliä ja hymyilyä jokaisen miehen kohdalla?
No se vanhanaikainen: mies on mielestäni komea/kiinnostava.
No ainakin meidän kuntosali on aikamoinen iskupaikka. Siellä käydään silmäpeliä ja jutellaankin. Jännä, miten tällainen hikinen nainen saisi seuraa halutessaan helposti. On tullut kerran jopa kommenttia, että mentäiskös suihkuun tän jälkeen - yhdessä.