Mistä niitä miehiä löytää?
Tai yksi riittää. Olen tinderissä. En pidä siitä.
Olen 38 v nainen ja normaalipainoinen ja näköinen.
Kommentit (109)
Etkö baareissa käy? Ei ole siellä kukaan tullut ikinä juttusille? Entä töistä? Samasta rappukäytävästä? Bussipysäkiltä?
Elämästä. Tinder on ongelmajätelaitos.
Mut löytää lenkkeilemässä,autiotaloja kuvaamassa sekä uimassa hiljaisilla rannoilla.
Tinder on roskaa sitä en ole käyttänyt kokeile jutella mielenkiintoisten ihmisen kanssa livenä näin ite tapaan edelleen ihmisiä enkä netin kautta.
Mene tyttöhyvä deitti.nettiin.
-Äm190/85
Vierailija kirjoitti:
Etkö baareissa käy? Ei ole siellä kukaan tullut ikinä juttusille? Entä töistä? Samasta rappukäytävästä? Bussipysäkiltä?
Bussipysäkiltä? Pikkuisen epätoivoista.🤣
Vierailija kirjoitti:
Eikö sieltä Tinderistä löydy vai oletko niin ruma että ei löydy?!
Miehet on niin rupsahtaneita
Vierailija kirjoitti:
Mut löytää lenkkeilemässä,autiotaloja kuvaamassa sekä uimassa hiljaisilla rannoilla.
Kuulostat mun unelmamieheltä. Harrastan samoja, paitsi en ui, mutta hengailen syksyisin rannoilla
-ap
Vierailija kirjoitti:
En käy baareissa. Olen niissä rampannut riittävästi nuorempana
-ap
Miten ovat rupsahtaneita? Itse en ole koskaan ollut tinderissä.
Miehiä löytää kun katselee ympärilleen. Kun sopivantuntuinen osuu kohdalle menee jutusille. Aika pian saa selville, onko kiinnostunut.
Tinderissä on tuhansia miehiä, ei pitäisi olla liian vaikeaa saada itselleen yhtä niistä.
Jos et pysty tinderistä houkuttelemaan yhtään miestä itsellesi, niin miten ihmeessä sinä siihen pystyisit missään muuallakaan, kysynpä vaan.
Tinderissä on ylipainoisia miehiä älyttömästi ja kulahtaneita. Pienellä panostuksella ja puunauksella saisivat parempia kuvia. Ei tee mieli swaipata kun tekstinä on pari sanaa diipadaapaa ja kauheita kuvia.
Kotoota harrastuksien parista. Toooodella harvoin baarista.
T: Komee, tumma, 188cm, 43v mies.
Eipä kiinnosta tinder minuakaan. Pitäisi tavata livenä. Nettitreffit ovat vain pintaliitäjille. M37
Siis en todellakaan tiedä! Ainakin Helsingissä ihan mahdotonta tavata ketään fiksua.
Jos Helsingissä on vaikeaa, niin mitenhän sitten pienillä paikkakunnilla? Taitaa olla toivotonta.
Kun ihmiset vaan kohtaisivat paremmin toisensa ja olisivat ennattoluulottomia. Ennen kuin nettideitit pilattiin sieltä löyty ns sokkotreffejä ja näillä tapaamisilla käytiin. Siinä oli se jänskätyskin. Jos fiksun jutun kirjoittanut niin ihan normi nainen tai tyttö siihen aikaan tuli kahville tuopille puistoon..museoon.. Ja monen kanssa oli mukavat jutustelut vaikkei sitten välttämättä suhteeseen asti menty. Olihan niitä "tapauksiakin" sitten.
Eikö sieltä Tinderistä löydy vai oletko niin ruma että ei löydy?!