Mistä niitä miehiä löytää?
Tai yksi riittää. Olen tinderissä. En pidä siitä.
Olen 38 v nainen ja normaalipainoinen ja näköinen.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en todellakaan tiedä! Ainakin Helsingissä ihan mahdotonta tavata ketään fiksua.
Eipä ihme, ettet löydä miestä jos vain fiksut kelpaavat. Alenna vaatimuksia tai opettele elämään ilman miestä.
Juu, alenna tasoa. Sepä mukava olisi kun oma äo 120 niin miehellä 70
70 ja alle äo ihmisiä on vähemmän kuin 120 ja yli. Siihen väliin mahtuu sitten melkein 90% väestöstä. Mutta ainahan pitää mennä ääripäihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö baareissa käy? Ei ole siellä kukaan tullut ikinä juttusille? Entä töistä? Samasta rappukäytävästä? Bussipysäkiltä?
Bussipysäkiltä? Pikkuisen epätoivoista.🤣
Onko ystävällinen jutustelu epätoivoista? Ei, jos sitä ei tee epätoivoisista motiiveista.
Samaan tyyppiin voi törmätä äkkiä uudelleen ja sitten onkin jo helpompi jatkaa juttua.
Jos me osattaisiin tämä niin yksinäisiä ihmisiä olisia olisi äkkiä vähemmän. Kaikista ei tule pareja, mutta kaikki sosiaalisuus yleensä edistää parin löytämistä. Sellainen "älä vaan nöyrry avaamaan suutasi tai katsomaan vahingossakaan ketään silmiin" on oman kuopan kaivamista mutta sitä moni tuntuu rakastavan. Pääsee taas itkemään surkeuttaan ja maailman paskuutta nettiin.
Aivan. Samat " epätoivoiset" sinkut päivästä toiseen seisoo työpäivän jälkeen samalla bussipysäkillä, kaikki tuijottaa puhelimiaan ja menee kotiin avaamaan tälläisiä keskusteluja, että mistä löytää, kun ei käy missään. Ei keskustelun tarvii päätyä mihinkään, kun kerran vaikka sanoo jollekkin : Terve, sä oot kanssa usein oottamassa samaa bussia. Ootko kenties kanssa tossa töissä missä minäkin.? Jada jada jaa.. Ok, juttelua voi jatkaa tai ei seuraavana päivänä. Tai nyökätä vaan pysäkillä, tai jatkaa oman puhelimen tuijottamista tai ties vaikka vaihtaa kokonaan työpaikkaa.
Paljon on meilläkin töissä porukkaa, joiden nimiä en edes tiedä, mut sana sinne tänne, jos satutaan olee kahvilla samaan aikaan. Ei sen homman sen pidemmälle tarvii jatkua.
Se on suomalaisille kauhistus, kun pitää muutama sana sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on jokaista 10 naista kohden noin 40 miestä. Miettikääpä hetki tuota suhdelukua.
Miten on edes mahdollista että nainen ei kykene saamaan tinderistä miestä itselleen, kun siellä on miehiä 4 kertaa enemmän kuin naisia? Oikeasti naiset, miten te teette sen? Kertokaa, olen vilpittömästi ymmälläni
Taidat olla fossiili? Tinderistä haetaan vain seksisuhteita/seuraa eikä vanhanaikaista ja ummehtunutta parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä löytää kun katselee ympärilleen. Kun sopivantuntuinen osuu kohdalle menee jutusille. Aika pian saa selville, onko kiinnostunut.
En ole koskaan ollut missään paritussivuistoilla. Kaikki elämäni miehet olen tavannut ihan livenä; töissä, kadulla tai baarissa. Jostain syystä edelleen moni mies tulee juttelemaan vaikka bussipysäkillä tai kaupassa? Ehkä olen liian hyväntuulinen ja puhelias ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis en todellakaan tiedä! Ainakin Helsingissä ihan mahdotonta tavata ketään fiksua.
Eipä ihme, ettet löydä miestä jos vain fiksut kelpaavat. Alenna vaatimuksia tai opettele elämään ilman miestä.
Oletko niin läheisyysriippuvainen, että et edes harkitse elämään ilman miestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut löytää lenkkeilemässä,autiotaloja kuvaamassa sekä uimassa hiljaisilla rannoilla.
Kuulostat mun unelmamieheltä. Harrastan samoja, paitsi en ui, mutta hengailen syksyisin rannoilla
-ap
Älä hätäile. Naisen ei kuulu julistaa miestä unelmakseen "ensikättelyssä", vaikka hän sitä olisikin.
Pistät treffi-ilmoituksen lehteen. Ilmoitat että pidät miehen pojubimbbiin penetroidumisesta omalla ströbbörillösi. (Ö = Ä) Seura on taattu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut löytää lenkkeilemässä,autiotaloja kuvaamassa sekä uimassa hiljaisilla rannoilla.
Kuulostat mun unelmamieheltä. Harrastan samoja, paitsi en ui, mutta hengailen syksyisin rannoilla
-ap
Älä hätäile. Naisen ei kuulu julistaa miestä unelmakseen "ensikättelyssä", vaikka hän sitä olisikin.
No ei me oltu parisuhdetta tässä rakentaas
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on ylipainoisia miehiä älyttömästi ja kulahtaneita. Pienellä panostuksella ja puunauksella saisivat parempia kuvia. Ei tee mieli swaipata kun tekstinä on pari sanaa diipadaapaa ja kauheita kuvia.
Siis haluatko filtteröityjä kuvia, joita ei tunnista livenä vai ihmisiä?
Itse muutin juuri Stadiin pitkän tauon jälkeen ( olen mies ). Ei minua varmaan bongaa mistään.
Jätin alkoholin ja baareilun minimiin, jonka jälkeen elämäni koostuu lähinnä etätyöstä. Käyn toki teatterissa, museoissa ja juoksemassa.
Bändi hajosi, joten soitan omaksi ilokseni ja luen paljon.
Kenellekään en kehtaa kertoa yksinäisyydestäni, tai parisuhdekaipuustani.
Tinderiä en siis vain pysty käyttämään.
Täytynee ottaa varmaan riski alkoholiongelman uusiutumisesta ja kierrellä baareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko niin läheisyysriippuvainen, että et edes harkitse elämään ilman miestä?
Mitenhän läheisriippuvainen on jos on sinkkuna nytkin 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on ylipainoisia miehiä älyttömästi ja kulahtaneita. Pienellä panostuksella ja puunauksella saisivat parempia kuvia. Ei tee mieli swaipata kun tekstinä on pari sanaa diipadaapaa ja kauheita kuvia.
Itse muutin juuri Stadiin pitkän tauon jälkeen ( olen mies ). Ei minua varmaan bongaa mistään.
Jätin alkoholin ja baareilun minimiin, jonka jälkeen elämäni koostuu lähinnä etätyöstä. Käyn toki teatterissa, museoissa ja juoksemassa.
Täytynee ottaa varmaan riski alkoholiongelman uusiutumisesta ja kierrellä baareja.
En halua filtteröityjä kuvia vaan kuvia jotka on otettu hyvässä valossa, hyvästä kulmasta, vaatteet ei retkota miten sattuu, parta ja hiukset on siististi. Ei paljoa vaadittu mutta resupekkoja on liikaa tinderissä. Ei treffeillekkään yleensä mennä räjähtäneenä.
Miehed pidäväd siidä gun heidän beräauggoaan sormededaan julgisella baigalla! Suosiddelen!
Parasta ennen päivä on ylitetty 9 vuotta sitten. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Parasta ennen päivä on ylitetty 9 vuotta sitten. Ei jatkoon.
En usko että meillä olisikaan mitään yhteistä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö baareissa käy? Ei ole siellä kukaan tullut ikinä juttusille? Entä töistä? Samasta rappukäytävästä? Bussipysäkiltä?
Bussipysäkiltä? Pikkuisen epätoivoista.🤣
No eikä ole. Jos näet jossakin elämäsi rakkauden, niin totta kai sitä pitää lähestyä, tai se menee ohi! Paikasta viis.
Itse tulin löydetyksi Sokoksen hissistä :D Komea mies alkoi jutella ja meidän jutut jatkuikin sitten naimisiin asti. Jatkunut jo 19 vuotta.
Nämä ikärasistit on pikkupoikia. Oikeat miehet arvostaa muutakin kuin numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Kaduthan on täynnänsä komeita miehiä!
:-0
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua filtteröityjä kuvia vaan kuvia jotka on otettu hyvässä valossa, hyvästä kulmasta, vaatteet ei retkota miten sattuu, parta ja hiukset on siististi. Ei paljoa vaadittu mutta resupekkoja on liikaa tinderissä. Ei treffeillekkään yleensä mennä räjähtäneenä.
Eikö tuosta toisaalta näe totuuden, niin voi helposti jättää väliin.
No en täältäkään naista löytänyt. Kokeilin reilun viikon ilmais tinderiä, tykkäyksiä kyllä tuli mutta mulla hakuna 100km niin ei sillä säteellä. Olis maksanut niin olisi nähnyt että mistä kaukaa olivat.
Enkä nyt heti lähde ympäri Suomea ajelemaan.