Oletteko koskaan käyneet Raskasta joulua-konsertissa?
Kerrankin olisi lähistöllä ja arvelin mennä. Kannattaako?
Kommentit (51)
Kirkkokonserteissa pitäisi esittää yksinomaan kirkonpolttoheviä. Jari Sillanpää lapsikuoron kanssa lämppäriksi.
Hevibändin nimeksi kävisi The Getsemanes.
Riippu mistä tykkäät. Itse en kävisi. En hevimusiikkisoundista niin perusta ja toiseksi jos joulukonserttiin menen, niin kaipaan suht perusversioita joululauluista. Jarkko Aholan kirkkokonsertissa kävin ja tykkäsin paljon.
Vierailija kirjoitti:
En mene koska tässä hommassa ei ole mitään järkeä. Jos metallifaneilla olisi tarpeeksi munaa, niin menisivät ihan reilusti kuuntelemaan joululaulut joululauluina ja metallimusat metallimusana. Tää raskasta joulua on kertakaikkiaan naurettavaa. Yhtäkkiä metalliheput laulaa jostain Jeesuksesta ja seimestä,haloo!
Sama täälä. Ihan naurettavaa p...kaa. iIhmettelen, miten noi hevarit edes lähtee tällaseen skeidaan mukaan. No, tietty hyvät rahathan ne siitä saa. Itse inhoan joululauluja ja oon sitä mieltä, että ei se p...ka kiillottamalla parane
Joululauluista on väännetty teräsbetoni-tyyppistä heviä.
Ekalla kerralla hauska juttu, mutta yllätysmomentin mentyä kaikki on nähty.
Viehätys on kadonnut aikaa sitten.
Siitä on useampi vuosi kun kävin ja kyseisessä konserttisalissa mummot olivat ihan hurmoksessa yleisössä.
Ei ollut mun juttu, vaikka esiintyjien omia bändejä kyllä kuuntelen, mutta tää raskasta joulua hilluvine mummoineen oli jotain ihan liikaa 🤣
Kävin ja tykkäsin. Mummot lähti väliajalla ja pidot parani. Oikeasti oli kyllä noloa kun puolet yleisöstä lähti ottamaan iltalääkkeet ja nukkumaan. Tänä vuonna kävivät pienemmässä salissa, jonne en ennättänyt saada lippuja. Toivottavasti yleisö oli sellaista, että tulevat ensi jouluna uudelleen! Mieluummin näitä kuuntelee kuin vesku loiria ym.
Jos siellä esiintyy Hevisaurus niin varmana menen.
Mitäs jos metalliheput rupeaisivatkin levyttämään pelkkiä virsiä vaan. Virsikirja käteen ja niittivyöt kilisemään. Vaikka örinälaulu sopisi virsiin mainiosti, kun lauletaan vaikka taivaan iloista.