Oletteko koskaan käyneet Raskasta joulua-konsertissa?
Kerrankin olisi lähistöllä ja arvelin mennä. Kannattaako?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran käynyt ja en tykännyt, ihan siitä syystä että en pidä rokista tai metallimusiikista. Silloin viimeistään huomasin, että jos ei jostain musiikkilajista tykkää, niin ei joululaulut tee siitä yhtään parempaa.
Mutta metalli tekee joululauluista paremman. Jos tykkää 😊
Infoa Raskasta Joulua -konserteista ja RH Entertainment Oy:n konkurssista
Muun muassa Raskasta Joulua -kiertuetta tänä vuonna järjestävä RH Entertainment Oy on eilen 10.11.2022 hakeutunut konkurssiin. Asiasta uutisointi on ymmärrettävästi aiheuttanut epätietoisuutta konserttien toteutumisen suhteen. Raskasta Joulua -yhtye sekä sitä edustava ohjelmatoimisto Master Events selvittävät parhaillaan tilannetta ja yrittävät löytää kaikin keinoin ratkaisua, jossa konsertteja ei jouduttaisi perumaan.
- Raskasta Joulua -kiertue on löytänyt tiensä suomalaisten sydämiin ja vakiinnuttanut paikkansa osana tuhansien raskaan musiikin ystävien joulunodotusta. Tulemme tekemään kaikkemme Suomen suosituimman joulukiertueen toteuttamiseksi, sanoo Master Eventsin toimitusjohtaja Kari Penttinen.
RH Entertainment Oy:n konkurssi ei johdu Raskasta Joulua -projektista, eikä liity sen soittajiin tai laulajiin millään tavoin. Annamme ajankohtaista tietoa lipun ostaneille mahdollisimman pian tilanteen selkeytyessä.
yhden kerran, mutta se lasketaan kahdeksi: ensimmäinen ja viimeinen. jumalaton älämölö.
Saa nyt nähdä löytävätkö uuden järjestäjän. Iso tilihän tuosta kiertueesta tulisi varmaan nimenomaan järjestäjälle.
Loput konsertit on sitten selvinnyt. Ei yhtään pk-seudulla.
En mene koska tässä hommassa ei ole mitään järkeä. Jos metallifaneilla olisi tarpeeksi munaa, niin menisivät ihan reilusti kuuntelemaan joululaulut joululauluina ja metallimusat metallimusana. Tää raskasta joulua on kertakaikkiaan naurettavaa. Yhtäkkiä metalliheput laulaa jostain Jeesuksesta ja seimestä,haloo!
En. Meille tulee aina ne huonoimmat laulajat.
Vierailija kirjoitti:
En mene koska tässä hommassa ei ole mitään järkeä. Jos metallifaneilla olisi tarpeeksi munaa, niin menisivät ihan reilusti kuuntelemaan joululaulut joululauluina ja metallimusat metallimusana. Tää raskasta joulua on kertakaikkiaan naurettavaa. Yhtäkkiä metalliheput laulaa jostain Jeesuksesta ja seimestä,haloo!
Ööö... laulaahan ne muutkin jeesuksesta ja seimestä...
En ole ollut konsertissa, mutta telkkarista katson aina. Ville Tuomi ja Erkka Korhonen, ihania.
Olen ja minusta hieno konsertti. Katson myös telkkarista.
Olen, ensimmäisen kerran vuonna 2009, sen jälkeen monta monta kertaa. Viimeiset vuodet olen katsonut telkkarista, mutta eihän se ole yhtä hieno kokemus kuin livenä. Ehkä ensi vuonna taas paikan päälle.
Olihan se jotenkin parempi silloin alussa, kun ei ollut vielä niin iso ja viimeisen päälle hiottu kiertue. Eri tunnelma kuin nyt, mutta kyllä nykyinenkin kelpaa.
Tylsää hommaa. Joululaulut on tylsiä, ja "raskaat" laulajat ovat tusinatyyppejä. Kaikki näyttävät ja kuulostavat jokseenkin samalta.
Tykkään raskaasta musiikista, niin ihan TV:stä olen yrittänyt katsoa muutaman kerran noiden konsertteja. En ole myötähäpeältäni onnistunut kertaakaan loppuun katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kerran käynyt ja en tykännyt, ihan siitä syystä että en pidä rokista tai metallimusiikista. Silloin viimeistään huomasin, että jos ei jostain musiikkilajista tykkää, niin ei joululaulut tee siitä yhtään parempaa.
Mutta metalli tekee joululauluista paremman. Jos tykkää 😊
Ei tee. Erilaisen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miksi metalliheput eivät saisi laulaa Jeesuksesta ja seimestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siis miksi metalliheput eivät saisi laulaa Jeesuksesta ja seimestä?
Kenenkään ei pitäisi laulaa jeesuksista ja seimistä.
Olen kerran seuralaisena osallistunut. Kokemuksena menee, mutta en mitenkään erityisesti nauttinut. Muutama hyvä tulkinta löytyi, mutta suurin osa lauluista oli aika keskinkertaista esitystä. Paljon oli itselle tuntemattomia laulajia, muutama jotka tiesin julkisuudesta.
Olen samaa mieltä kuten joku totesi, että joululaulut ja hevi erikseen. Ei se, että tykkää hevistä estä tykkäämästä muistakin musiikkilajeista.