Kokemuksia (sugar) daddyista?
Mulla on daddy, mutta suhteessamme ei ole kysymys rahasta. Hän tuo mulle tuo paljon turvaa ja rakkautta elämääni, enkä vaihtaisi tätä mihinkään.
Me tapaillaan, hän vie minua syömään ja tarjoaa hotelliöitä ja pikku lomia. Meillä on aina hyvää seksiä, jossa mies on dominoiva. Hän tekee toisinaan rajujakin juttuja ja pieni nöyryytys kuuluu meidän juttuun.
Muuten hän pitää mua kuin kukkaa kämmenellä ja huolehtii musta. Toivottavasti ihmiset ei tuomitse meitä, arvostelevat katseet tuntuu pahalta.
Kommentit (28)
Samanlaista myymistä aviossa. Mies maksaa ja saa joskus seksii
Mulla vanhempi mies jo 6 vuotta, hän nyt 55 v ja mä 29. On luotettava, huomioi naisen ja naisen tarpeet. Todellinen turva ollut mulle. Saan kyllä vaatteita jne, mutta en ole milloinkaan pyytänyt häneltä rahaa.
Suositus: seeking ja seeking arrangements
https://www.clevescene.com/sponsored/best-free-sugar-dating-sites-and-a…
Vierailija kirjoitti:
Musta vanhempi mies on ihana, on elämänkokemusta ja osaa kohdella naista herrasmiesmäisesti. Ei ole rahasta kiinni.
Tietysti sit on haittapuolia kuten ei ymmärrä nykyajan musiikkia ja muotia. Haluaisi että pukeudun korkokenkiin ja sukkanauhoihin jotka on yök tätijuttuja, kun itse haluan pitää tennareita ja sporttisempia vaatteita.
Voisiko ajatella pukeutua sukkiin, sukkanauhoihin ja vaikka niihin korkokenkiin nautiskeluhetkellä, tiedä vaikka kävisi tietynlaisesta esileikistä.
Muualla voi sitten mennä sporttisemmissa.
p.s. tennarit sukkien tai stayuppien kera voisivat olla myös seksikkät ja jos käytät sukkahousuja niin sukat ja sukkanauhat niiden sijaan ovat kyllä omaa luokkaa!
Vierailija kirjoitti:
Musta vanhempi mies on ihana, on elämänkokemusta ja osaa kohdella naista herrasmiesmäisesti. Ei ole rahasta kiinni.
Tietysti sit on haittapuolia kuten ei ymmärrä nykyajan musiikkia ja muotia. Haluaisi että pukeudun korkokenkiin ja sukkanauhoihin jotka on yök tätijuttuja, kun itse haluan pitää tennareita ja sporttisempia vaatteita.
Sokerideitin idea on tarjota sokeria. Sponsori lähtee menemään ellet tarjoa iloa silmälle. Älä ryhdy sokeriksi asenteen ollessa haista 💩
Vierailija kirjoitti:
Hahahaa 500/kk ei taida ihan seksiorjaa irrota, mutta miten olis kimppaorja? Jos vaikka useampi sijoittais ja jaettais vakivuorot? Puolukkapäivät olis tietty vapaata
Sokerideittailu perustuu juurikin tohon. Jokainen sponsori lähettää joko rahaa tai aitoustodistuksella varustettuja laukkuja ja koruja. Yhdellä naisella voi olla jopa 12 sponsoria. Exclusive datingissa liikutaan isommissa summissa naisen ollessa kiinni vain siinä yhdessä maksajassa.
Elämäni parasta-aikaa kirjoitti:
Mulla vanhempi mies jo 6 vuotta, hän nyt 55 v ja mä 29. On luotettava, huomioi naisen ja naisen tarpeet. Todellinen turva ollut mulle. Saan kyllä vaatteita jne, mutta en ole milloinkaan pyytänyt häneltä rahaa.
Saan vaatteita, mun vuokra maksetaan tai siinä avustetaan, saan käyttää autoa tai mulle ostettiin oma ja mua viedään kalliisiin rafloihin syömään ja matkoille.
Mutta tällä ei oo siis mitään tekemistä rahan kanssa enkä koskaan pyydä rahaa.