Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia (sugar) daddyista?

Vierailija
25.09.2022 |

Mulla on daddy, mutta suhteessamme ei ole kysymys rahasta. Hän tuo mulle tuo paljon turvaa ja rakkautta elämääni, enkä vaihtaisi tätä mihinkään.

Me tapaillaan, hän vie minua syömään ja tarjoaa hotelliöitä ja pikku lomia. Meillä on aina hyvää seksiä, jossa mies on dominoiva. Hän tekee toisinaan rajujakin juttuja ja pieni nöyryytys kuuluu meidän juttuun.

Muuten hän pitää mua kuin kukkaa kämmenellä ja huolehtii musta. Toivottavasti ihmiset ei tuomitse meitä, arvostelevat katseet tuntuu pahalta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän voisitte olla isä ja tytär joten missä ongelma? Kuljetko kadulla pannassa?

Vierailija
2/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehän voisitte olla isä ja tytär joten missä ongelma? Kuljetko kadulla pannassa?

Hän on varakkaampi ja menestyneempi, ja kylläkin vanhempi. Mutta hän ei ole iskä-ikää mulle, enkä kulje kaulapannassa.

Minä saan tästä suhteesta vakautta ja turvaa elämään kun toinen kypsempi ihminen huolehtii musta. En ymmärrä miksi kaikki kavereista lähtien arvostelevat. Kun me molemmat nautimme tästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä näitä tyttöjä oikein löytää, ei satu kaverisi  oleen kiinostunut samanlaisesta puuhista jossa veisin sitä hotelleihin ja syömään ja se imis munaa matkan aikana ja kotipäin lähtisin kevein kassein

Vierailija
4/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on varakkaampi ja menestyneempi, ja kylläkin vanhempi. Mutta hän ei ole iskä-ikää mulle, enkä kulje kaulapannassa.

Minä saan tästä suhteesta vakautta ja turvaa elämään kun toinen kypsempi ihminen huolehtii musta. En ymmärrä miksi kaikki kavereista lähtien arvostelevat. Kun me molemmat nautimme tästä.

Millaiset häpyhuulet sulla on? Miten daddy käsittelee niitä?

Vierailija
5/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otsikko on kysymysmuodossa vaikka teksti ei sisällä mitään kysymystä; ainoastaan heikon trollin.

Vierailija
6/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievät ja pienet. Hän haluaa että olen posliini tai ajelen häntä miellyttävän mallin.

Vierailija
7/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sievät ja pienet. Hän haluaa että olen posliini tai ajelen häntä miellyttävän mallin.

Mikä sinun kysymyksesi on tuossa aloituksessa?

Vierailija
8/28 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinun kysymyksesi on tuossa aloituksessa?

Että onko muilla vastaavia juttuja. Siksi kysymys, kokemuksia?

Vierailija
9/28 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisia naisia ap kaltaiset

Vierailija
10/28 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisia naisia ap kaltaiset

Nykyään puhutaan sponsseista.

Vierailija
11/28 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa oikeesti jonkun fantasialta, mutta mikäs siinä jos kiihottaa.

Vierailija
12/28 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlainen suhde. Ihan ok. ollut jo kohta 8 vuotta. Ei seksi ole pääasia ainakaan meillä.

Vierailija
13/28 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on samanlainen suhde. Ihan ok. ollut jo kohta 8 vuotta. Ei seksi ole pääasia ainakaan meillä.

Oletko daddy vai tyttö? Mitä te teette yhdessä jos seksi ei ole pääasia.

Vierailija
14/28 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon daddyn pitäis investoida per kk? Jos 500 riittää niin olen in.

Vierailija
15/28 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sponssauksella joku minimi mihin leidit on suostunu. kokemuksia? paljonko kuluu rahaa?

Vierailija
16/28 |
28.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiorjuus on mukavaa, samoja fantasioita minullakin

Vierailija
17/28 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa 500/kk ei taida ihan seksiorjaa irrota, mutta miten olis kimppaorja? Jos vaikka useampi sijoittais ja jaettais vakivuorot? Puolukkapäivät olis tietty vapaata

Vierailija
18/28 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en arvosta enkä pidä prostituutiosta, en myöskään pidä sugardaddyistä tai heidän kanssaan hengailevista hempukoista. Kaunistelua puhua jostain sugardaddyista, samaa prostituutiota tuo on kuin muukin seksin myyminen.

Vierailija
19/28 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en arvosta enkä pidä prostituutiosta, en myöskään pidä sugardaddyistä tai heidän kanssaan hengailevista hempukoista. Kaunistelua puhua jostain sugardaddyista, samaa prostituutiota tuo on kuin muukin seksin myyminen.

Mutta ap ei Kait myy seksiä.. muuten se on ok. Mulle kelpaisi.

Vierailija
20/28 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon daddyn pitäis investoida per kk? Jos 500 riittää niin olen in.

Ei taida riittää. Omani ostaa pikku lahjoja esim 300e kellon tms usein, vie hyviin ravintoloihin, hotelleihin, kaupunkilomille. Lähemmäs 2000e ainakin kuussa, vaikka eihän tällä ole mitään tekemistä rahan kanssa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä