Miten miehen katse voi vaikuttaa naiseen niin voimakkaasti?
Olen katseella "tipauttanut" monet tuntemattomat naiset sillä tavalla hämilleen, että silmät pyöristyvät, posket punoittavat ja heillä tulee sellainen ujo hymy tai suu jää auki. Teen tätä omaksi huvikseni välillä. En tiedä, onko sydämiä haavoittunut tai särkynyt, en jää ottamaan selvää vaan jatkan matkaani.
Kommentit (54)
Ilmiö on hieman sama kuin muistan lapsena hevoskyydissä ollessani että kun vastaan tuli toinen hevonen ja hevoset kohtasivat nii tamma skruittas kaaressa kun totesi vastaan tulevan hevosen urokseksi.
Oikea hopeakettu kun katsoo naista tapahtuu lähes sama ilmiö.
Täytyy sanoa että yhtäaikaa aina sekä huvittaa että toisaalta myös herättää kateutta se miten uskomaton itsetunto miehillä on. Vaikka heitä katsoisi "mitä ihmettä tuijotat" -ilmeellä, he vaan muitta mutkitta tulkitsee että taisi nyt nainen rakastua ja särkeä sydämensä :'D
Vierailija kirjoitti:
Aina jos joku mies katsoo mua noin, avaan suuta vähän raolleen, kohennan ryhtiä ja näytän hämmentyneeltä tyttöseltä.
Mä teen muuten samoin, mut yritän näyttää välttelevältä pojulta.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että yhtäaikaa aina sekä huvittaa että toisaalta myös herättää kateutta se miten uskomaton itsetunto miehillä on. Vaikka heitä katsoisi "mitä ihmettä tuijotat" -ilmeellä, he vaan muitta mutkitta tulkitsee että taisi nyt nainen rakastua ja särkeä sydämensä :'D
Sama!🤣
Näköjään ap on tyhmä ja myös trolli. Mutta ap ei ehkä tiedä, mitä tekee toisille, niin se tulee vastaan sinua joku "kaunis" päivä. Ap ei ole vielä nähnyt ja kokenut kaikkea. Ja mielestään hauska ja loukkaava. Mutta kuule ap, kun elämää on nähnyt paljon, niin sen tietää heti, että se tulee sinulle vastaan. Eli miten käyttäytyy toisia kohtaan, niin metsä vastaa, niinkuin sinne huudetaan. Ap ja sinun aloituksesta huomaa heti, että naiset eivät ole lainkaan kiinnostuneita sinusta, kunhan vain laitoit aloituksen kiusataksesi naisia. No, ei voi kuin sanoa sinulle, että näkemiin. Et ikinä tule saamaan naista ja aika yksinäinen elämä sinua odottaa.
Mulla oli aikoinaan sellanen työkaveri joka lähes nai silmillään jokaista vastaantulevaa naisenpuolta. latasmvissiin itseään sillämja kun pääsi kotiin emäntänsä kimppiin niin silloin rävähti.
Tuo aloittajan asia huvitti suuresti. Katsele vaan edelleenkin ja jatka matkaasi. Tuskin kuitenkaan olet haavoittanut tai särkenyt sydämiä, turhat luulot!
Katsoa saa vaan ei koskea. Minäkin jatkan matkaani.
Vierailija kirjoitti:
Miehet taas menee ihan sekaisin, kun tuollaiseen katseeseen vastaa katsomalla takaisin kiinteästi ja rohkeasti, antamatta mitään vihjettä onko kiinnostunut vai vittuuntunut.
Olen miehenä tehnyt tuon saman. Melkein huvitti seurata, kun nainen poistuu tilanteesta korvat punottaen.
Ja olen kyllä itsekin joutunut poistumaan ....
Iän myötä ei vaan enää huvita tollanen leikkiminen.
Se on harvemmin niin mitä sä luulet. Luulet liikoja itsestäs.
Naisiin voi luoda monenlaisia katseita.
Vierailija kirjoitti:
No tämä. Usein tulee hymyiltyä hieman takaisin, ettei selkeästi psykopaatti mies ärsyynny ja tee jotain odottamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Tuo aloittajan asia huvitti suuresti. Katsele vaan edelleenkin ja jatka matkaasi. Tuskin kuitenkaan olet haavoittanut tai särkenyt sydämiä, turhat luulot!
Katsoa saa vaan ei koskea. Minäkin jatkan matkaani.
Kyllä katsominen "väärällä" tavalla voi olla lähes pahoinpitely, rasis*mia yms muuta epämääräistä tungettelua toisen ihmisen yksityisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan samahan se on teillä naisilla. Luulette, et just teiän jalkoväli on se graalin malja, jota joka ikinen mies hamuaa. Ja että pahinta mitä voitte miehelle sanoa on, että "sulle en ainakaan anna". Joo ei kiitos kiinnostakaan vähintään 95% suomilahnojen värkit.
Oletpa sinä vihainen. Sinulla on huonoja kokemuksia naisista?
On minullakin paljon huonoja kokemuksia miehistä, mutta en kuvittele, että 95% miehistä olisi siksi huonoja.
Minulla on ihana oma mies ja oman kokemukseni mukaan kuitenkin suurempi osa miehistä on ihan kivoja ja ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ihan samahan se on teillä naisilla. Luulette, et just teiän jalkoväli on se graalin malja, jota joka ikinen mies hamuaa. Ja että pahinta mitä voitte miehelle sanoa on, että "sulle en ainakaan anna". Joo ei kiitos kiinnostakaan vähintään 95% suomilahnojen värkit.
Kyllä se vaan niin on et se on se haluttu asia mikä sisältyy tietty siihen kokonaisuuteen joka tekee siitä entiståkin herkullisemman käännettynå vaikka vaaka-asentoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On minullakin paljon huonoja kokemuksia miehistä, mutta en kuvittele, että 95% miehistä olisi siksi huonoja.
Minulla on ihana oma mies ja oman kokemukseni mukaan kuitenkin suurempi osa miehistä on ihan kivoja ja ok.
En puhunut mitään kenenkään huonoudesta. Ihan omasta kokemuksesta kerroin, että vähintään 95% suomalaisista naisista on sellaisia, joiden kanssa en kuuna päivänä haluaisi sekstata. Kokemukseni on se, että jos mies on mistä tahansa asiasta eri mieltä naisen kanssa, naisen reaktio on, että "tuon takia et saa naista", vaikka yleensä juuri kyseisiä naisia en suin surminkaan haluaisi missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana oma mies ja oman kokemukseni mukaan kuitenkin suurempi osa miehistä on ihan kivoja ja ok.En puhunut mitään kenenkään huonoudesta. Ihan omasta kokemuksesta kerroin, että vähintään 95% suomalaisista naisista on sellaisia, joiden kanssa en kuuna päivänä haluaisi sekstata. Kokemukseni on se, että jos mies on mistä tahansa asiasta eri mieltä naisen kanssa, naisen reaktio on, että "tuon takia et saa naista", vaikka yleensä juuri kyseisiä naisia en suin surminkaan haluaisi missään olosuhteissa.
No olisikin aika outoa, jos haluaisit kuksia jokaista 18-110-vuotiasta naista. Viisi prosenttiakin tuntuu paljolta. Itse olen halunnut harrastaa seksiä noin kahden käden sormilla laskettavan määrän kanssa miehiä 50-vuotisen elämäni aikana. Niistäkin pari olisi saanut jäädä väliin.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat optimisteja. Nytkö sekin on huono asia?
Vai niin. 😆
Ihmettelevät miksi tuijotat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ihana oma mies ja oman kokemukseni mukaan kuitenkin suurempi osa miehistä on ihan kivoja ja ok.En puhunut mitään kenenkään huonoudesta. Ihan omasta kokemuksesta kerroin, että vähintään 95% suomalaisista naisista on sellaisia, joiden kanssa en kuuna päivänä haluaisi sekstata. Kokemukseni on se, että jos mies on mistä tahansa asiasta eri mieltä naisen kanssa, naisen reaktio on, että "tuon takia et saa naista", vaikka yleensä juuri kyseisiä naisia en suin surminkaan haluaisi missään olosuhteissa.
No olisikin aika outoa, jos haluaisit kuksia jokaista 18-110-vuotiasta naista. Viisi prosenttiakin tuntuu paljolta. Itse olen halunnut harrastaa seksiä noin kahden käden sormilla laskettavan määrän kanssa miehiä 50-vuotisen elämäni aikana. Niistäkin pari olisi saanut jäädä väliin.
No sinä oletkin nainen, ja teillä vaistot toimii eri tarkoitusperin kuin meillä miehillä. Kyllä kadulla kulkiessa voisin arviolta joka 20. eukkoa nusaista. Osaa kyllä vähän niinkuin hyväntekeväisyytenä.
Ehkä naistarjonta on sitten parempaa kuin miestarjonta, noin keskimäärin.
Eipä ole omalle kohdalle tällaisia katseita osunut.