Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eliittikumppani, Valo vai joku muu?

Vierailija
25.09.2022 |

Mitä suosittelisit? Hakusessa seurustelusuhteeseen 40-50-vuotias mies. Minulla vakituinen, hyvä työpaikka, talous kunnossa, omakotitalo, lapset jo hiukan isompia, elämä tasapainossa (+ olen hoikka & urheilullinen). Näitä samoja haluaisin miehelläkin olevan.

Kiitos neuvoista!

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkkä sana: eliittikumppani,

saa minut voimaan pahoin. Tietää heti jo pelkästään yhdestä sanasta että nyt olisi tarjolla pelkkää höttöä. Että ei kiitos, keskity jatkossakin vain itseesi, tai etsi kumppanisi jostain ihan muualta, koska minusta et sitä tule saamaan.

T: mies joka edellyttää kumppanilta tasoa.

Vierailija
42/54 |
18.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni eliittikumpparissa tulee vastaan ihan samat persjalkaiset tavikset kuin muuallakin, ero on vaan siinä että ihmisellä täytyy olla melko harhainen käsitys itsestään jos edes luonnehtii itseään eliitiksi millään epäironisella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä deittisivusto - https://hespac.com/datefi.htm Liittyminen on ilmaista ja suurinta osaa sivuston ominaisuuksista pääsee käyttämään ilmaiseksi.Täysjäsenyys ei ole ehkä ihan markkinoiden edullisin, mutta seuranhaussa laadusta kannattaa maksaa.

Vierailija
44/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hyi v ddu. En mä millään huna ,ja ans alla tule valtiolle töihin.

Vierailija
45/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani Valo... Ooh...

Vierailija
46/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat hyvän miehen niin suuntaa ulkomaille. Suomalaisilta saat vain hyväksikäyttöä ja väkivaltaa.

Vierailija
47/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli viimeisen 6 vuoden aikana kahlattua oikeastaan noi kaikki paitsi Valo läpi. Ateistina en pidä sitä itselleni oikeana paikkana.

Ei se paikasta edes riipu, samaa pa*kaa tarjolla 98%. Samat tyypit tulee tarjolle eri palveluissa. 

Tinderissä notkuin viimeisen vuoden, ihana mies kuitenkin löytyi sitten Happy Pancakesta. 

Eliittikumppaneissa, e-kontaktissa ainakin pitää iskeä heti seteleitä tiskiin, että näkee mitään ehdokkaita. 

Miehet tuntuvat hyvin huonosti maksavan näistä palveluista, en osaa sanoa miksi. 

Tinderin otin maksullisena välillä, samoin S24 Treffit. 

Ei-uskovainen frendi meni Valoon, sanoi, että ihan samanlaista materiaalia ja lähestymistä kuin Tinderissä (eli seksin vonkaajia lähinnä). 

Nämä ovat deittimarkkinan Lidl ja ruoka-apu.

Raya, league, ja hinge hieman parempitasoisia. 

Vierailija
48/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppanit on vain ko. palvelun nimi, sinne saa kuitenkin mennä kuka tahansa, ei sillä ole väliä onko tai tunteeko kuuluvansa mihinkään "eliittiin". Jonkinlaista tasoa yritetään pitää yllä sillä, että hinta on aika korkea, mutta eihän se takaa sitä, että siellä olisi vain fiksuja, kauniita ja rikkaita ihmisiä kumppania hakemassa. 

Vierailija
49/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei-varattu tai ei-pelimies jolla on asiat kunnossa ja joka on terve päästään on pitkälti taruolento. En edes tuhlaa aikaani sellaisen etsimiseen. Tulee vastaan jos on tullakseen. 

Vierailija
50/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eliittiä sinussa on? Ihan siis yleisesti kiinnostaa, että minkälaiset ihmiset arvioivat oman tasonsa sellaiseksi että he sopivat sinne? Minun mielikuvissani lähinnä yli kuuden tonnin kuukausitulot, ehdottomasti kaikin puolin miellyttävä ja terve ulkonäkö, akateeminen koulutus ja sellainen kosmopoliittinen elämäntyyli, mutta eihän tällaisia sinkkuja Suomessa jonoksi asti ole.

Muhun osui aika hyvin tämä (tosin itse nyt aika vaikea sanoa, että olenko kaikin puolin miellyttävä - eihän kukaan tietenkään aina ole, ja itse asiassa, kun tulot on yli 100ke vuodessa, niin väkisinkin joutuu tiukkoihin tilanteisiin, joissa ei voi olla kovin miellyttävä, näin siis ainakin yritysmaailmassa). Mullakin on jo kaksi lasta ja lapsiluku t

En ymmärrä tätä liikkuvien naisten pilkkaamista. Toisaalta miehet vinkuvat, kun nainen ei harrasta liikuntaa, mutta sitten toisaalta vinoillaan. Harrastan itse todella paljon liikkumista ja se näkyy kropassa. Deittimaailmassa monet miehet suhtautuvat juuri pilkallisesti, että vähän olet lenkillä käynyt. Eivät kyllä itse yleensä ole näitä lenkillä käyneitä. Todellisuudessahan tarpeeksi liikkuva aikuinen on Suomessa vain pieni vähemmistö. 

Vierailija
51/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliittikumppaneissa, e-kontaktissa ainakin pitää iskeä heti seteleitä tiskiin, että näkee mitään ehdokkaita. 

Miehet tuntuvat hyvin huonosti maksavan näistä palveluista, en osaa sanoa miksi. 

Katsoin vuosi sitten Eliittikumppanin ja e-kontaktin niissä oli todella vähän aktiivisia tilejä ja naiset vastasivat yhtä vähän mitä esimerkiksi Happy Pancakessa. Oma kokemus noista oli huono. Ihan saman saa ilmaisilla palveluilla. 

Vierailija
52/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo urheilullinen sisältää? Käy juoksemassa päivittäin?

Riittää että katsoo lätkää telkkarista.

Vierailija
53/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittikumppani-sovelluksessa ei ole kyllä niin mitään eliittiä. Paljon ilmoituksia joissa ei ole kuvaa lainkaan, varattuja ihmisiä, juoppoja ym. No mutta tulipahan kokeiltua.

Vierailija
54/54 |
17.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako urheilullinen sitä, että on pienet tissit?