Eliittikumppani, Valo vai joku muu?
Mitä suosittelisit? Hakusessa seurustelusuhteeseen 40-50-vuotias mies. Minulla vakituinen, hyvä työpaikka, talous kunnossa, omakotitalo, lapset jo hiukan isompia, elämä tasapainossa (+ olen hoikka & urheilullinen). Näitä samoja haluaisin miehelläkin olevan.
Kiitos neuvoista!
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Eliitti ainakin ihan surkea. Ilmaseksi ei ole mitään hyötyä, kun ei näe yhtään kuvaa eikä saa edes viestiä laitettua. Kuukausimaksu on 69,90 tai halvin vaihtoehto 149,40 / 6kk. Melko tyyris hinta siitä, että saa mukamas itselleen sopivia ehdotuksia kourallisen päivittäin. Näistä vähistä voin jo yli puolet nakata pois lukematta pidemmälle eikä ole mitään merkitystä miltä näyttää, kun haluavat lapsia. Kriteereissä kysyttiin tätä ja minulla ehdoton ei lasten hankinnalle, mutta silti tulee lapsia haluavien profiileja reilusti.
Aika paha kyllä, että maksullisessa sovelluksessa, jossa on kerätty perustiedot lapsitoiveista, kuitenkin menee tuon suhteen pieleen siinä, että ketä tarjoaa mahdolliseksi matchiksi. Kertonee siitä, että niitä oikeasti kriteereihin sopivia siellä ei ole juurikaan. Tinderistä sikäli sama kokemus, että korkeakoulutetuissa, hyvätuloisissa, urheilullisissa miehissä oli paljon niitä, ketkä vielä halusivat lapsia 40+ ikäisinä. Ilmeisesti heräsivät lapsikysymykseen 10v liian myöhään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eliittiä sinussa on? Ihan siis yleisesti kiinnostaa, että minkälaiset ihmiset arvioivat oman tasonsa sellaiseksi että he sopivat sinne? Minun mielikuvissani lähinnä yli kuuden tonnin kuukausitulot, ehdottomasti kaikin puolin miellyttävä ja terve ulkonäkö, akateeminen koulutus ja sellainen kosmopoliittinen elämäntyyli, mutta eihän tällaisia sinkkuja Suomessa jonoksi asti ole.
Muhun osui aika hyvin tämä (tosin itse nyt aika vaikea sanoa, että olenko kaikin puolin miellyttävä - eihän kukaan tietenkään aina ole, ja itse asiassa, kun tulot on yli 100ke vuodessa, niin väkisinkin joutuu tiukkoihin tilanteisiin, joissa ei voi olla kovin miellyttävä, näin siis ainakin yritysmaailmassa). Mullakin on jo kaksi lasta ja lapsiluku täynnä ja ikä lähellä ap:ta, että seuraan mielenkiinnolla.
En ole tällä hetkellä missään sovelluksissa ja pakko sanoa, että nuo neuvot livemaailmasta on mielestäni aika huonoja sikäli, että eihän sitä voi tietää, kuka tuntematon mies on sinkku, ja varsinkin ympyröissä, joissa on puolituttuja (töissä, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.) olisi todella noloa mennä iskemään jotain varattua. Yli 40v ihmisistä on parempi olettaa, että ovat varattuja, jos parempaa tietoa ei ole. Sovelluksissa voisi ainakin olettaa, että toinen on sinkku, tai ei ole sinun vikasi, jos esitti sinkkua, mutta olikin varattu.
Lapset tekevät kyllä aika ison miinuksen muuhun "eliittiyteen". Kaikenlaista kivaa aiheesta toki lässyteään, mutta muiden lapsia ei todellisuudessa kukaan halua arkeensa. Eliittimies ei kiinnostu mistään uusperhesirkuksesta.
Okei, lisään: En minäkään lähtökohtaisesti halua miestä arkeeni. Lähinnä vapaa-ajalle. En tietenkään poissulje vaihtoehtoa, että jollain aikavälillä yhteenmuuttokin voisi olla mahdollista, mutta se ei olisi ensisijainen suunnitelma ainakaan toistaiseksi. Että lähinnä jos tilanne ajautuisi siihen, että toisen asunto on aina tyhjillään, kun vietetään kaikki yöt yhdessä toisen luona, niin sitten voisi harkita yhteenmuuttoa. Tuossa todennäköisesti menisi pidempi aika ennen kuin noin tapahtuisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi sinä miestä haet? sinulla on lapsia, joten sinulla oli jo mies. mihin sinä toista tarvitset?
Eli jos eroaa elämänsä ekasta parisuhteesta, niin hyvää loppuelämää sitten sinkkuna.
Koska sinullahan oli jo seurustelukumppani/puoliso.
Nämä on näitä katkeria sekopäitä joita tämä palsta on täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä eliittiä sinussa on? Ihan siis yleisesti kiinnostaa, että minkälaiset ihmiset arvioivat oman tasonsa sellaiseksi että he sopivat sinne? Minun mielikuvissani lähinnä yli kuuden tonnin kuukausitulot, ehdottomasti kaikin puolin miellyttävä ja terve ulkonäkö, akateeminen koulutus ja sellainen kosmopoliittinen elämäntyyli, mutta eihän tällaisia sinkkuja Suomessa jonoksi asti ole.
Muhun osui aika hyvin tämä (tosin itse nyt aika vaikea sanoa, että olenko kaikin puolin miellyttävä - eihän kukaan tietenkään aina ole, ja itse asiassa, kun tulot on yli 100ke vuodessa, niin väkisinkin joutuu tiukkoihin tilanteisiin, joissa ei voi olla kovin miellyttävä, näin siis ainakin yritysmaailmassa). Mullakin on jo kaksi lasta ja lapsiluku täynnä ja ikä lähellä ap:ta, että seuraan mielenkiinnolla.
En ole tällä hetkellä missään sovelluksissa ja pakko sanoa, että nuo neuvot livemaailmasta on mielestäni aika huonoja sikäli, että eihän sitä voi tietää, kuka tuntematon mies on sinkku, ja varsinkin ympyröissä, joissa on puolituttuja (töissä, harrastuksissa, lasten harrastuksissa jne.) olisi todella noloa mennä iskemään jotain varattua. Yli 40v ihmisistä on parempi olettaa, että ovat varattuja, jos parempaa tietoa ei ole. Sovelluksissa voisi ainakin olettaa, että toinen on sinkku, tai ei ole sinun vikasi, jos esitti sinkkua, mutta olikin varattu.
Lapset tekevät kyllä aika ison miinuksen muuhun "eliittiyteen". Kaikenlaista kivaa aiheesta toki lässyteään, mutta muiden lapsia ei todellisuudessa kukaan halua arkeensa. Eliittimies ei kiinnostu mistään uusperhesirkuksesta.
Niin niin, olen 39 vuotias nätti, urheilullinen nainen, saan seuraa erittäin helposti ja erittäin tasokkaista miehistä. Suurimmalla osalta heistäkin on tämän ikäisenä lapsia eikä se todellakaan haittaa ketään!!
Ne joilla ei ole lapsia on usein luonteessa jotain vikaa ja ovat jääneet yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Kyse oli miellyttävästä ulkonäöstä, joka on huomattavasti vähemmän subjektiivinen asia. Melkolailla yksilöstä riippumatta ylimmäksi "eliitiksi" voisi arvioida normaalipainon alemmalle puoliskolle asettuvat (BMI alle 21, urheilullisilla miehillä hiukan enemmän), aktiivisesti liikkuvat, hyväihoiset, hyvähampaiset, symmetrisillä piirteillä varustetut ihmiset. Joka muuta väittää, valehtelee.
Tuli viimeisen 6 vuoden aikana kahlattua oikeastaan noi kaikki paitsi Valo läpi. Ateistina en pidä sitä itselleni oikeana paikkana.
Ei se paikasta edes riipu, samaa pa*kaa tarjolla 98%. Samat tyypit tulee tarjolle eri palveluissa.
Tinderissä notkuin viimeisen vuoden, ihana mies kuitenkin löytyi sitten Happy Pancakesta.
Eliittikumppaneissa, e-kontaktissa ainakin pitää iskeä heti seteleitä tiskiin, että näkee mitään ehdokkaita.
Miehet tuntuvat hyvin huonosti maksavan näistä palveluista, en osaa sanoa miksi.
Tinderin otin maksullisena välillä, samoin S24 Treffit.
Ei-uskovainen frendi meni Valoon, sanoi, että ihan samanlaista materiaalia ja lähestymistä kuin Tinderissä (eli seksin vonkaajia lähinnä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit väärin. Kyse oli miellyttävästä ulkonäöstä, joka on huomattavasti vähemmän subjektiivinen asia. Melkolailla yksilöstä riippumatta ylimmäksi "eliitiksi" voisi arvioida normaalipainon alemmalle puoliskolle asettuvat (BMI alle 21, urheilullisilla miehillä hiukan enemmän), aktiivisesti liikkuvat, hyväihoiset, hyvähampaiset, symmetrisillä piirteillä varustetut ihmiset. Joka muuta väittää, valehtelee.
En nyt ihan lähtisi sanomaan, että Suomen mittakaavassa paremmaksi väeksi laskettavat olisivat tuollaisia ulkonäöltään. Siis missikategoria harvemmin on kovin hyvätuloista tai korkeastikoulutettua. Toki joitain poikkeuksia voi olla, mutta voin vannoa, että sellaisia miehiä, joista he ovat kiinnostuneita, ei myöskään ole Suomessa kuin erittäin harvassa.
Näin ollen laskisin eliittiin vähän tavanomaisemmallakin ulkonäöllä varustetut tapaukset (ei tietenkäään rumia, mutta tarkoitan ehkä sellaista ihan nätti -kategoriaa). Itse asiassa monilla parisuhteessa olevilla laadukkaina pitämilläni miehillä on enemminkin sellainen ihan nätti vaimo, eikä mikään todella hyvännäköinen.
Hassu muuten tuo sun BMI rajaus, varsinkin kun viittasit miehiinkin. Parhaimman näköisinä pitämilläni miehillä bmi kyllä usein varmasti ylittää 25. Miesmaku ei ole mikään bodari (joskin se tyypillinen suoraryhtinen ja vahvan oloinen), vaan sellainen ikänsä urheillut normaalilla rasvaprosentilla varustettu. Heillä on bmi usein siellä 25 tuntumassa, mitä joidenkin kanssa tullut puheeksi. Itsellänikin bmi 22 ja yleensä saan enemmän huomiota, kun olen vähän pyöreämpi, kun laihtuneena musta tulee vähän riutuneen näköinen, näin käy esim. kesäisin, jos juoksen enemmän (tarkoitan sellaista +-2kg vaihteluväliä).
Näin miettimään tätä eliittihommaa. Tää on vähän samalla tavalla hankala kuin luokan käsite. Voisiko joku kertoa, olenko minä eliittiä vai kenties jotain bubbling under -esieliittiä. Speksit
- kolmekymppinen nainen
- eri lapsia
- tohtorikoulutettava
- urheilullinen
- kaunis ja jotakuinkin mallin mitoissa (Tätä on usein kommentoitu, että miksi en tee mallin töitä.)
- MUTTA: nuorempana tutkijana tulot alle mediaanipalkan
Mihin lokeroon kuulun?
Vierailija kirjoitti:
Näin miettimään tätä eliittihommaa. Tää on vähän samalla tavalla hankala kuin luokan käsite. Voisiko joku kertoa, olenko minä eliittiä vai kenties jotain bubbling under -esieliittiä. Speksit
- kolmekymppinen nainen
- eri lapsia
- tohtorikoulutettava
- urheilullinen
- kaunis ja jotakuinkin mallin mitoissa (Tätä on usein kommentoitu, että miksi en tee mallin töitä.)
- MUTTA: nuorempana tutkijana tulot alle mediaanipalkanMihin lokeroon kuulun?
Olet varmasti kyllä todella sellainen, joka useimmille eliittimiehille kelpaisi puolisoksi. Toki tuo tutkimusala vaikuttaa aika paljon, on siis todella eri asia, että tuleeko sinusta naistutkimuksen vai lääketieteen tohtori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt ihan lähtisi sanomaan, että Suomen mittakaavassa paremmaksi väeksi laskettavat olisivat tuollaisia ulkonäöltään. Siis missikategoria harvemmin on kovin hyvätuloista tai korkeastikoulutettua. Toki joitain poikkeuksia voi olla, mutta voin vannoa, että sellaisia miehiä, joista he ovat kiinnostuneita, ei myöskään ole Suomessa kuin erittäin harvassa.
Näin ollen laskisin eliittiin vähän tavanomaisemmallakin ulkonäöllä varustetut tapaukset (ei tietenkäään rumia, mutta tarkoitan ehkä sellaista ihan nätti -kategoriaa). Itse asiassa monilla parisuhteessa olevilla laadukkaina pitämilläni miehillä on enemminkin sellainen ihan nätti vaimo, eikä mikään todella hyvännäköinen.
Hassu muuten tuo sun BMI rajaus, varsinkin kun viittasit miehiinkin. Parhaimman näköisinä pitämilläni miehillä bmi kyllä usein varmasti ylittää 25. Miesmaku ei ole mikään bodari (joskin se tyypillinen suoraryhtinen ja vahvan oloinen), vaan sellainen ikänsä urheillut normaalilla rasvaprosentilla varustettu. Heillä on bmi usein siellä 25 tuntumassa, mitä joidenkin kanssa tullut puheeksi. Itsellänikin bmi 22 ja yleensä saan enemmän huomiota, kun olen vähän pyöreämpi, kun laihtuneena musta tulee vähän riutuneen näköinen, näin käy esim. kesäisin, jos juoksen enemmän (tarkoitan sellaista +-2kg vaihteluväliä).
Näin sitä ollaan erilaisia kun BMI:n mukaan olen sinua hiukan hoikempi (21,5) ja en ole koskaan ennen ollut näin tuhdissa kunnossa. Tiedän olevani normaalipainoinen, mutta minulle tämä lukema on sitä että olen kuormittavan elämäntilanteen seurauksena vähän ns. repsahtanut. Vähintään viisi kiloa sietäisi mennä, että tuntisin olevani taas oma itseni. Tietysti jos nuo kilot ovat sinulla mairittelevasti lähinnä tisseissä se taas on asia erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kolmekymppinen nainen
- eri lapsia
- tohtorikoulutettava
- urheilullinen
Olet varmasti kyllä todella sellainen, joka useimmille eliittimiehille kelpaisi puolisoksi. Toki tuo tutkimusala vaikuttaa aika paljon, on siis todella eri asia, että tuleeko sinusta naistutkimuksen vai lääketieteen tohtori.
Katsoisin että eliittiin millään tavalla kuuluva nainen ei kyllä kysele, kenelle hän *kelpaisi* puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- kolmekymppinen nainen
- eri lapsia
- tohtorikoulutettava
- urheilullinen
Katsoisin että eliittiin millään tavalla kuuluva nainen ei kyllä kysele, kenelle hän *kelpaisi* puolisoksi.
Niin, tässähän puhutaan siis siitä, että kuka on soveltuva Eliittikumppanit-sovellukseen. Ihan vain tarkennuksena, että ei ole kyse nyt siitä hyvin pienestä porukasta, jota voisi pitää jonkunlaisena Suomen eliittinä (siis ei pelkästään multimiljonääreistä).
Eliitti-kumppania käyttää kirurgit, avaruuskirurgit tms.
Lataa Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tinder.
Miksi aina vedetään kirurgit joksikin esimerkiksi laatumiehistä? Heillä on hyvin epämääräiset työajat (ei pysty hakemaan lasta päiväkodista ennen klo17, jos leikkaus venähtää), kaikenmaailman yövuoroja jne. ja hoitajat kertoo, etteivät ole keskimäärin kovin hyviä sosiaalisilta taidoiltaan (toki poikkeuksia varmasti on). En usko, että kovinkaan monen naisen unelmamies on kirurgi. Ei ole muuten lentäjäkään, koska hehän ovat jatkuvasti päiviä poissa kotoa (ja lisäksi se maine, että joka kohteessa joku pano), että koita nyt sellaisen kanssa jotain lapsiperhettä perustaa.
Citymarketissa oli ennen ihan hyvä lihatiski. Silloin markka aikaan.
Nyt ne kanat ja kalkkunat on siellä tinterissä. Ja mikä ihmeellisintä. Kanoilla ja kalkkunoilla on nykyään monesti ankka huulet ja rintafileet jotenkin luonnottoman näköiset. Mutta ne kaakattaa kumminkin niinkuin oikeat kanat.
T: Hopis
Hopee ei oo häpee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin niin, olen 39 vuotias nätti, urheilullinen nainen, saan seuraa erittäin helposti ja erittäin tasokkaista miehistä. Suurimmalla osalta heistäkin on tämän ikäisenä lapsia eikä se todellakaan haittaa ketään!!
Jaa-a, paha sanoa. Onhan näitä erinäisiä hevosnaamoja nähty, jotka kuvittelevat olevansa jotain jumalattaria sillä perusteella, että lenkillä on joskus käyty ja omat hampaat löytyy. Silti esimerkiksi Suomen julkkiksista tulee mieleen aika vähän ihmisiä, joita luonnehtisin ulkonäöllisesti "eliitiksi", juuri siksi että siihen vaaditaan ihan määritelmällisesti vähän enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lataa Tinder.
Miksi aina vedetään kirurgit joksikin esimerkiksi laatumiehistä? Heillä on hyvin epämääräiset työajat (ei pysty hakemaan lasta päiväkodista ennen klo17, jos leikkaus venähtää), kaikenmaailman yövuoroja jne. ja hoitajat kertoo, etteivät ole keskimäärin kovin hyviä sosiaalisilta taidoiltaan (toki poikkeuksia varmasti on). En usko, että kovinkaan monen naisen unelmamies on kirurgi. Ei ole muuten lentäjäkään, koska hehän ovat jatkuvasti päiviä poissa kotoa (ja lisäksi se maine, että joka kohteessa joku pano), että koita nyt sellaisen kanssa jotain lapsiperhettä perustaa.
Ylipäätään pidän outona, miten isoa roolia miehen tulot ja varallisuus näyttää ainakin puheiden perusteella joidenkin pariutumisessa näyttelevän. Parisuhdehistoriassani tällä mittarilla "tasokkaimmat" miehet olivat juristi, ulkomaalainen uutisankkuri ja suuren konsernin johtotehtävissä oleva mies, ja kaikki kolme olivat persoonina sellaisia hyypiöitä, että lopetin suhteet parin kuukauden jälkeen kun alkoi savu nousta korvista turhan usein. Mitään eliittiä heissä ei minun silmissäni ollut, vaikka varsinkin kahden jälkimmäisen kanssa olisi varmasti voinut jättäytyä edustusrouvaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit: olen 39 vuotias nätti, urheilullinen nainen, saan seuraa erittäin helposti ja erittäin tasokkaista miehistä.
-olet silti sinkku?
-miksei näistä treffeistä seuraa jatkoa?
Oma ongelmani on, ettei deittisaiteilla (ja varmasti niukasti live-elämässäkään) kertakaikkiaan ole miehiä, joiden arvot, elämäntapa, olemus ja luonne synkkaisi.