Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halvin asumismuoto

Vierailija
25.09.2022 |

Sanotaan että omakotitalossa asuminen on halvin tapa asua. Kertokaa te jotka olette jo asuntolainanne maksaneet ja velattomia, paljonko asumiskulunne ovat kuussa omakotitalossa. Tietysti sähkölämmitys tulee kalliiksi tällä hetkellä. Asia kiinnostaa kun pitäisi saada asumiskulut alas. Toki nekin voivat vastata joilla vielä on lainaa jäljellä että paljonko kulut tulevat olemaan sitten kun lainat on maksettu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalo on AINA rahareikä.

Vierailija
2/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni paras päätös oli kun myytiin iso omakotitalo pois ja muutettiin ihanaan ja huolettomaan kerrostaloon. Voin sanoa että olen taputtanut itseäni olalle ja tuntenut kiitollisuutta joka päivä kun luen omakotiasuja-piruparkojen ahdingosta energiahintojen noustessa.

Ei pihatöitä

Ei lumen luontia

Ei remontteja

Ei yllättäviä kustannuksia

Ei kalliita sähkölaskuja

Ei jatkuvaa huolta asumisesta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni paras päätös oli kun myytiin iso omakotitalo pois ja muutettiin ihanaan ja huolettomaan kerrostaloon. Voin sanoa että olen taputtanut itseäni olalle ja tuntenut kiitollisuutta joka päivä kun luen omakotiasuja-piruparkojen ahdingosta energiahintojen noustessa.

Ei pihatöitä

Ei lumen luontia

Ei remontteja

Ei kalliita sähkölaskuja

Entäs ne putkirempat?

Ja pitää kai sitä kerrostaloa muutenkin rempata.

Vierailija
4/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 euroa tällä hetkellä, hirsimökki 40 neliötä, ulkosauna. Talvisin noin parisataa.

Vierailija
5/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pihatöitä

Ei lumen luontia

Ei remontteja

Ei kalliita sähkölaskuja

Entäs ne putkirempat?

Ja pitää kai sitä kerrostaloa muutenkin rempata.

Putkirempat tehty, seuraavan kerran ehkä 25 vuoden päästä. Rempata pitää juuri niin usein kun haluaa vaikkapa uuden keittiön. En minä ainakaan kovin usein sellaista tarvitse.

Vierailija
6/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin edullisimpana asumismuotona kerrostalohuoneistoa, alakerrassa liiketiloja, jolloin hoitovastike 0 e. Jos euroja säästyy vielä, tuleviin kunnostuksiin ja peruskorjauksen ei tarvitse olla kaivamassa niin paljon omaa kuvetta.

Vierailija
7/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin edullisimpana asumismuotona kerrostalohuoneistoa, alakerrassa liiketiloja, jolloin hoitovastike 0 e. Jos euroja säästyy vielä, tuleviin kunnostuksiin ja peruskorjauksen ei tarvitse olla kaivamassa niin paljon omaa kuvetta.

Paitsi Pieksämäellä. Lue uutinen jostain

Vierailija
8/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullisinta kerrostalossa yhdessä asuminen.

Asumismuoto mikä hyvänsä niin yksin asuessa pitää lämmittää isompi määrä neliöitä ja pitää tehdä putkiremontit aina jokaista yksin asujaa varten ja keittiö jokaiseen asuntoon.Isolle perheelle riittää yhden keittiön uusiminen asuntoon.

Jos tarvitsee kutsua putkiasentaja niin kulut jakautuminen yhdelle vrs koko perheelle on iso ero

Sähköä ja pyykinpesuvettä, siivousaineita yms kuluu yhden ihmisen taloudessa myös enemmän.

Vierailija
9/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

350 eur/kk (sis. vesi, sähkö, vakuutus, kiinteistövero, nuohous, jätehuolto, polttopuita)

Vierailija
10/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotitalossa kulut voi tulla aika yllättäen niin että se on sitten kaikki itse maksettava remontista.

Tai jos koko talo homehtuu niin kulut on omat.

Vierailija
11/11 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omakotitalossa kulut voi tulla aika yllättäen niin että se on sitten kaikki itse maksettava remontista.

Tai jos koko talo homehtuu niin kulut on omat.

Ei katso omistusasumisen muotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä