Estonian vuosipäivä lähestyy!
Totella, totella pahalta näyttää tässä nyt kyllä..
Kommentit (17)
Missäpä olitte kun Estonia upposi? Minä istuin työkkärin aulassa ja katselin töllöstä uutisia.
Todella paha, todella paha, pahalta näyttää se nyt tässä kyllä
28 vuotta. Tuntuu siltä, kuin se olisi tapahtunut vasta eilen. Olin silloin 18-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Kohtelias pitää olla, vaikka laiva on uppoamassa alta.
Ammattimies oli tämä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Missäpä olitte kun Estonia upposi? Minä istuin työkkärin aulassa ja katselin töllöstä uutisia.
Ysiluokalla ja aamun tunnilla kuulin uutiset kaverilta.
Katselin uutisia Tampereen Teknillisen Korkeakoulun Sähkötalon kahvilassa tuolloin. Aika moni muukin katseli.
Lähden risteilylle ensi viikolla. Nostan maljan tuolle ukolle joka toivotti hyvät huomenet vaikka peli oli jo pelattu!
Vierailija kirjoitti:
Uppoamishetkellä olin kotona nukkumassa. Kuulin siitä koulussa, olin 4-luokalla ja katsottiin tunnilla telkkarista uutisia.
Mitä kuuluu tutkimussukelluksille ja laivan kyljen halkeamalle?
Lihapullia kermakastikkeessa (L, G) ja lohilasagnea (L) lisukkeineen sekä pizzavalikoima, salaatti- ja leipäpöytä, ruokajuomat.
Vierailija kirjoitti:
Lihapullia kermakastikkeessa (L, G) ja lohilasagnea (L) lisukkeineen sekä pizzavalikoima, salaatti- ja leipäpöytä, ruokajuomat.[/quote
Missä tarjoilut?
Vierailija kirjoitti:
Lähden risteilylle ensi viikolla. Nostan maljan tuolle ukolle joka toivotti hyvät huomenet vaikka peli oli jo pelattu!
Otatko albumin mukaan?
Merellä ollaan, yöt ovat pimeitä ja muisto elää mielissä ja pohdituttaa mikä sen laivan, niin nopeasti upotti, en usko selityksiin...
Hyvää huomenta. Kohtelias pitää olla, vaikka laiva on uppoamassa alta.