Helsingissä ei ole jäljellä koulutettuja miehiä!
Helsingissä ei ole enää sinkkumiehiä jäljellä korkeastikoulutetulle naiselle. Taas katson, miten ystävät viettää yhdessä viikonloppuja miesystäviensä kanssa. Miten täältä voi löytää esim. juristimiehen tai muun koulutetun miehen itselleen? Kaikki tuntuvat menneen jo vuosia sitten. Opiskeluaikojen tyylisestä tarjonnasta voi vain haaveilla, olisi varmaan silloin täytynyt ehdottaa rohkeammin ja olla aktiivinen...
N 26, DI ja KTM
Kommentit (271)
Kelpaisko kiinteistönhoitaja, koulutettu ammattiin?
Aika heikosti menee jos olettaa, että parisuhteeseen alkaminen vaati pohjille korkeakoulusta. Enemmän koulutusta vaatii vaikkapa pistorasian asentaminen.
Monet mainitsemasi ammattiryhmät (etenkin juristit ja lääkärit, lienee sama Aallossa) tapaa toisensa jo opiskeluaikana. Vinkki: jos menet treffeille, kerro avoimesti, millä tarkoituksella olet. Saatat hämmästyä, ettei ”kaikki juristit” tai ”kaikki lääkärit” ole varattuja, vaan ainoastaan jakavat elämästään niukahkosti.
-pian valmistuva juristi, mies, 25
No hei, laajenna vähän. Omani löytyi Nurmijärveltä. Kokeile vaikka Keravaa.
Kouluttakaa ne miehet itse seurusteluvaiheessa.
Muuta Ouluun, olen jo täällä 😁, no joo.
Vierailija kirjoitti:
Monet mainitsemasi ammattiryhmät (etenkin juristit ja lääkärit, lienee sama Aallossa) tapaa toisensa jo opiskeluaikana. Vinkki: jos menet treffeille, kerro avoimesti, millä tarkoituksella olet. Saatat hämmästyä, ettei ”kaikki juristit” tai ”kaikki lääkärit” ole varattuja, vaan ainoastaan jakavat elämästään niukahkosti.
-pian valmistuva juristi, mies, 25
Röhönaurua. Noissa ammattikunnissa nimenomaan on korkeimmat eroprosentit. Keskiverto juristi käy läpi elämänsä aikana varmaan päälle 5 parisuhdetta
Mäolen merko nomi!
Mennää heseen kahville, kumpikin maksaa oman.
Sit suunnitellaan kesähäät.
Minä tapasin mun korkeakoulutetun miehen Tinderissä. Ootko kokeillut?
n32
Rovaniemeltäkin voisi löytyä juristi? Tai jos kelpuutat hopeaketun?
Ei siellä ennenkään ole kaikille riittänyt, mutta hyvällä tuurilla voit löytää jos ei täydellistä niin täydellisen hyvän. Lisäksi tarjonta lisääntyy, kun idästä tulee miehiä ja laajenna tosiaan.
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Saimaan rannalle tekis mieli lähtee, uimassa ja saunomassa ois kiva käydä.
Sopiiko ;) ?
Voi kuule, löytyy niitä! Jo minun niukassa lähipiirissä on viisi komeaa ja urheilullista 26-33 vuotiasta vapaata koulutettua miestä (jos ne spesifit koulutukset kiinnostavat niin ne ovat 2x lakimies, 2x DI, 1x ekonomi).
T. Mamma 52-v Kruununhaka
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Tinder on karkkikauppa stadilaiselle top10% miehelle. Tavallinen korkeakoulutettu mies on Stadissakin kuin ilmaa vastakkaiselle sukupuolelle.
Itä-Helsingissä on paljon eksoottisia miehiä! Etsivät vaaleaa Eloveena naista
Koulutetun naisen löytäminen vasta vaikealta tuntuu, monilla tuntuu pyörivän useampi mies, eikä sitten ”tunnetta olekaan” jne. Sori off-topic!
M 28, korkeasti koulutettu
Luojalle kiitos!