Helsingissä ei ole jäljellä koulutettuja miehiä!
Helsingissä ei ole enää sinkkumiehiä jäljellä korkeastikoulutetulle naiselle. Taas katson, miten ystävät viettää yhdessä viikonloppuja miesystäviensä kanssa. Miten täältä voi löytää esim. juristimiehen tai muun koulutetun miehen itselleen? Kaikki tuntuvat menneen jo vuosia sitten. Opiskeluaikojen tyylisestä tarjonnasta voi vain haaveilla, olisi varmaan silloin täytynyt ehdottaa rohkeammin ja olla aktiivinen...
N 26, DI ja KTM
Kommentit (271)
Ihmetyttää, mitä varten miehen koulutustaso halutaan yleisemminkin yhteiskunnassa nostaa jalustalle parinvalinnassa.
M27, KTM
Kun tulet vanhemmaksi, niin huomaat, että korkeasti koulutettu mies voi usein olla koulutuksestaan huolimatta täysin k usi pää. Minäkin aikanaan liian nuorena luulin löytäneeni jonkun sivistyneen siipan. Perustin vielä perheenkin mieheni kanssa. Todellinen luonne paljastui vasta myöhemmin. Nyt arvostaisin käytännöllistä fiksua miestä, jolla itsetunto ja sydän paikallaan. Kouluista viis.
t. pitkälle koulutettu vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet mainitsemasi ammattiryhmät (etenkin juristit ja lääkärit, lienee sama Aallossa) tapaa toisensa jo opiskeluaikana. Vinkki: jos menet treffeille, kerro avoimesti, millä tarkoituksella olet. Saatat hämmästyä, ettei ”kaikki juristit” tai ”kaikki lääkärit” ole varattuja, vaan ainoastaan jakavat elämästään niukahkosti.
-pian valmistuva juristi, mies, 25
Röhönaurua. Noissa ammattikunnissa nimenomaan on korkeimmat eroprosentit. Keskiverto juristi käy läpi elämänsä aikana varmaan päälle 5 parisuhdetta
miehen on helpompi löytää korkeasti kouluttautunut nainen kun päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Kun ikää tulee lisää? Olet 26v eli todella nuori. Vastahan olet valmistunut, ja nyt se opettelu vasta alkaakin. Jatkat etsimistä ja deittisovelluksien käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Mist sä tuut
Kännistä. Mistä sää tuut?
Yliopistoukot kulkee pikkurilli pystössä pillifarmarit jalassa. Ei niistä oo mihkään.
Tuu tänne. T. M Etelä-Pohja.
Koitin selittää naiselle mitä olen opiskellut ja mitä teen työkseni eikä hän tajunnut siitä sanaakaan. Katsoi halveksuen ja silmistä näki, että hän olisi mielummin halunnut minun olevan lääkäri, juristi tai ekonomi vaikka noissa hommissa tienaa vähemmän kuin omalla alallani eikä keskiverto lääkärin älykkkys edes riittäisi alalleni, jostain juristeista tai ekonomeista nyt puhumattakaan. Etsitäänkö siis älykkyyttä vai sosiaalista statusta?
Vierailija kirjoitti:
Koitin selittää naiselle mitä olen opiskellut ja mitä teen työkseni eikä hän tajunnut siitä sanaakaan. Katsoi halveksuen ja silmistä näki, että hän olisi mielummin halunnut minun olevan lääkäri, juristi tai ekonomi vaikka noissa hommissa tienaa vähemmän kuin omalla alallani eikä keskiverto lääkärin älykkkys edes riittäisi alalleni, jostain juristeista tai ekonomeista nyt puhumattakaan. Etsitäänkö siis älykkyyttä vai sosiaalista statusta?
Nörtteily ei aina oikein kiinnosta naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet mainitsemasi ammattiryhmät (etenkin juristit ja lääkärit, lienee sama Aallossa) tapaa toisensa jo opiskeluaikana. Vinkki: jos menet treffeille, kerro avoimesti, millä tarkoituksella olet. Saatat hämmästyä, ettei ”kaikki juristit” tai ”kaikki lääkärit” ole varattuja, vaan ainoastaan jakavat elämästään niukahkosti.
-pian valmistuva juristi, mies, 25
Röhönaurua. Noissa ammattikunnissa nimenomaan on korkeimmat eroprosentit. Keskiverto juristi käy läpi elämänsä aikana varmaan päälle 5 parisuhdetta
miehen on helpompi löytää korkeasti kouluttautunut nainen kun päinvastoin.
No jaa, akateemikko, joka ei satu kuulumaan top 10 % eli ei ole lääkäri/kauppis/juristi, 190 cm pitkä, salibodari, huipputuloinen ja mitä muuta ... on kuin ilmaa
Itse löysin koulutetun mieheni intistä, mutta se ei ehkä sovi kaikille. :D olen itse juristi ja omassa kaveripiirissäni on useampia sinkkuja OTM ja KTM miehiä, mutta he eivät tosiaan roiku missään tinderissä. Varmaan ystävien kautta voisi sellaisen löytää, jos alkaa kyselemään, meidän ystäväpiirissä ainakin mietitään sopivia pareja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko moderni maailma on nörttien rakentama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko moderni maailma on nörttien rakentama
Silti se nörtteily ei usein kiinnosta. Nörttien itsensä mielestä se työ on toki mahtavaa ja mielenkiintoista.
Tuollaisen pinnallisen ä m m ä n sietääkin olla yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itse löysin koulutetun mieheni intistä, mutta se ei ehkä sovi kaikille. :D olen itse juristi ja omassa kaveripiirissäni on useampia sinkkuja OTM ja KTM miehiä, mutta he eivät tosiaan roiku missään tinderissä. Varmaan ystävien kautta voisi sellaisen löytää, jos alkaa kyselemään, meidän ystäväpiirissä ainakin mietitään sopivia pareja.
Tässä osutaan ihan myös mun mielestä oikeaan. Ainakin kaikki tuntemani OTM-miehet nimenomaan tapaa todennäköisemmin toimistolta poistuessa klo 19-21 Espalla kuin Tinderissä, jossa eivät ole. Työnsä takia muutenkin ovat varautuneita.
Ystäväpiirissä parisuhteiden muodostamisessa täytyy olla kyllä varovainen, voi olla entisiä ystäviä, jos parisuhde päättyy.
N30, OTM:n kanssa yhteiselämää opiskeluajoista saakka
Tottakai kaikkien tavoittelema terävä kärki menee nopeasti. Menetit pelin. Joka lähdet landelle(Kerava) etsimään automekaanikkoa tai täytät elämäsi koristetyynyillä, matkailulla, somella ja shamppanjalla.
Aina ne kumppanit on pitänyt varata itselleen nuorena. Mitä teit opiskelija-aikoina?
Miten niin ei ole? Itse olen ammattikoulun käynyt datanomi ja meitä on tuhansia.
Taisi keskittyä opiskeluaikoina opiskeluun eikä suhteisiin. Paha virhe josta kärsit loppuelämän.
Lukiot ja yliopistot naisistuneet, Aallon tekniikan puolella taitaa olla mies enemmistö.