Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusiopehe ja tilitys

Vierailija
24.09.2022 |

Mä tässä uusiopeheen äitinä juon yksin siideriä ja kaikki muut ovat omissa huoneissaan puhelimillaan.
Tälläisiä on meidän kaikki illat ja päivät.
Olen niin kyllästynyt.
Lisämausteena exä joka väittää että olen rikkonut heidän perheen ja vienyt aviomiehen ja tekee kiusaa milloi.n milläkin asialle, siksi täällä ei varmasti osittain porukalla ollakkaan.
Tervetuloa vaan hakemaan takaisin.
Miehen pitää saada olla omissa oloissaan kun hänen tekee niin pahaa kun exänsä ei pääse yli.
Helpotti tämäkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän uusperhe söi juuri yhdessä. Pienet lapset menivät huoneisiinsa ja isot jäivät seurustelemaan.

Aikaa tämä vaati jotta kaikilla on mukava ja helppo olla.

Vierailija
2/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin varmasti vaatii aikaakin.

Minusta vaan tuntuu niin yksinäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusioperhe on sairas konsepti.

Vierailija
4/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kohta lähtee uusikin kun ei viitsi katsella siiderin litkimistä. Ai niin, miehethän ne vaan ryypiskelee.

Vierailija
5/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusperhettä ei kannata perustaa. Kokemus ja tutkimukset ovat osoittaneet, että ne hyvin harvoin toimii ja tuottaa perheenjäsenille muuta kuin kärsimystä. Aina joku on mustasukkainen, ulkopuolinen jne.

Vierailija
6/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kyllä itse kuten myös exänsä eivät jää toiseksi tässä litkimisessä 😀

Sairas kokonaisuus ollut tämä, aivan samaa mieltä.

Olen niin kyllästynyt ja väsynyt.

Vierailija
7/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siitä, usko pois. Uusperheen muodostuminen vie aikaa noin 3-5 vuotta niin alkaa sujumaan. Meillä 10v takana ja menee superhyvin.

Vierailija
8/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se siitä, usko pois. Uusperheen muodostuminen vie aikaa noin 3-5 vuotta niin alkaa sujumaan. Meillä 10v takana ja menee superhyvin.

Itse elin uusperheessä, ekat vuodet oli ihan mukavia ja sitten alkoi mennä päin persettä. Isäpuoli alkoi inhoamaan minua kun tulin teiniksi, vaikka olin edelleen kiltti ja hiljainen tyttö.

Vierailija
9/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE SANA ON UUSPERHE.

Vierailija
10/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perheen pitää viihdyttää sinua? Ei se ole kierrätysperheen ideana ollenkaan eli jos kuvittelit, että miehen lapset on luonanne siksi, että siivoavat, tiskaavat ja lopulta pelaavat kanssasi Kimbleä ja antavat sinun voittaa, niin olet väärässä. Ne miehen lapset ei edes haluaisi olla siellä, niitä oksettaa ja inhottaa se, että joutuu asumaan kahdessa paikassa, noudattamaan kaksia eri sääntöjä ja sitten vielä isin uusi nainen lipittää siideriä ja pienessä sievässä itkee, että te ette ole sellaisia kuin minä haluan, miksi ette tottele.

Vierailija
11/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskonlapsilla oli uusperhe ja vain yksi sellainen, koska äitinsä kuoli. Molemmat lapset muuttivat kotoa 16v iässä eivätkä ole sen jälkeen olleet missään tekemisissä äitipuolen tai tämän lasten kanssa. Heille näitä ei edes ole olemassa. Uusperhe voi olla lapsille hirvein mahdollinen asia.

Vierailija
12/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muistelen aikoja kun asuin pojan kanssa kahdestaan, sain tehdä sen kanssa ja yksin mitä huvitti ilman että kukaan pahoittaa mieltä.

Mies yhteenmuuton jälkeen on joko autotallissa tai makaa sängyllä puhelimella. Suree varmaan ex puolisoaan jonka kanssa osti tämän hänen lapsuudenkotinsa. Ex puoliso joutuu myös nyt jatkuvasti ryyppäämään eikä jaksa olla lastensa kanssa kun olen tehnyt hänen eläämästään helvettiä.

Huhhuh.

Vierailija
13/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako lapsettomana muuttaa uusperheeseen? Ei. Ei koskaan. Pitää olla ne ankkurilapset tai sun ja mun lapset. Meillä on kaksi perhettä samassa asunnossa, vaikka lapset sisaruksia onkin.

Vierailija
14/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusioperhe on sairas konsepti.

Sairasta on ajatella, että jokainen uusperhe on ongelmallinen. Ihan yhtälailla ongelmia voi tulla ydinperheessä.

Sairasta on myös se, että kerran erottuaan ei saisi aloittaa uutta parisuhdetta, muuttaa yhteen ja saada ehkä lisää lapsia. Itse esim. jäin leskeksi 24-vuotiaana yhden lapsen äitinä ja mä en olisi saanut palstan täydellisten besserwissereiden mielestä ilmeisesti löytää uutta rakkautta. Ja ei, en todellakaan olisi jäänyt vuosiksi odottamaan, että lapsi on 18v. Siinähän olisi mennyt oma elämä hukkaan sen osalta, että haluaa lisää lapsia. Löysin uuden miehen kun olin 30v., muutimme yhteen, menimme naimisiin ja saimme kaksi lasta. Oltu nyt yhdessä 13 vuotta ja hyvin on mahtunut mukaan mun lapsi ekasta liitosta ja miehen kaksi lasta aiemmasta liitostaan.

Vierailija
15/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusperhettä ei kannata perustaa. Kokemus ja tutkimukset ovat osoittaneet, että ne hyvin harvoin toimii ja tuottaa perheenjäsenille muuta kuin kärsimystä. Aina joku on mustasukkainen, ulkopuolinen jne.

Mä oon monta kertaa miettinyt miten paljon vaikeampi tilanne olisi ollut , jos olisi ollut eksä. Mutta hän oli kuollut. Emme myöskään koskaan tehneet yhteisiä lapsia. 

Mulla on ollut onni saada onnellinen uusperhe.

Vierailija
16/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan tarvitsekaan, kenenkään heistä.

Edes miehen.

Vierailija
17/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SE SANA ON UUSPERHE.

Se on KIERRÄTYSPERHE. Kierrätyksestä tullut muoti ilmiö. Kaikki on kierrätettävä.

Vierailija
18/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako lapsettomana muuttaa uusperheeseen? Ei. Ei koskaan. Pitää olla ne ankkurilapset tai sun ja mun lapset. Meillä on kaksi perhettä samassa asunnossa, vaikka lapset sisaruksia onkin.

Mitkä hiton ankkurilapset?

Vierailija
19/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaako lapsettomana pmuuttaa uusperheeseen? Ei. Ei koskaan. Pitää olla ne ankkurilapset tai sun ja mun lapset. Meillä on kaksi perhettä samassa asunnossa, vaikka lapset sisaruksia onkin.

Täällä asuu myös minun lapsi ja miehen 2 lasta . Samanikäisiä suunnilleen.

Vierailija
20/28 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SåE SANA ON UUSPERHE.

Se on KIERRÄTYSPERHE. Kierrätyksestä tullut muoti ilmiö. Kaikki on kierrätettävä.

😀

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi