Ottaa päähän tää mun miehen käytös
Ku ei ikinä opi sitä, että baarissa voi vaan käydä, ja juoda sen muutaman kaljan, eikä aina vetää pää täyteen ja sen jälkeen maata krapulassa
Kommentit (17)
Mun ukko on samanlainen, joskus jopa niin kännissä että kusee housuihin😝
Jos tuo tapahtuu harvoin. Niin ei huolta.
Ei sitä osaa kun on alkoholismiin taipuvainen. En oppinut itsekään 20v aikana, vaikka monesti yritin. Aika monelle se on korkki kiinni kokonaan tai sitten raipati rai kunnes tulee seinä vastaan.
Ei ole kyse oikeastaan oppimisesta, eli mistään älykkyyteen liittyvästä vaan aivokemioista ja impulssikontrollista.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sentään housuihin. Ex kusi sänkyyn, siinä meni patja ja sängyn alla oleva parkettikin pilalle, kun kusi valui patjan läpi lattialle. :/
En minäkään haluaisi baariin mennä tuhlaamaan rahojani parin juoman takia. Joko pää täyteen tai ei ollenkaan alkoholia. Toki olen kyllä alkoholisti.
Se on kummallista näin alkoholin kohtuukuluttajan näkökulmasta kun joutuu perusetelemaan miksi ei välitä niinkään alkoholista kuin perustelemaan ja selittämään miksi haluaa juoda päänsä täyteen. Kumasti vaan nämä alkoholin suurkuluttajat tuntuvat löytävän kumppaninkin helpommin kuin me kohtuu käyttäjät, vaikka mekin löytänemme helmmoin kuin absolutistit.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä osaa kun on alkoholismiin taipuvainen. En oppinut itsekään 20v aikana, vaikka monesti yritin. Aika monelle se on korkki kiinni kokonaan tai sitten raipati rai kunnes tulee seinä vastaan.
Ei ole kyse oikeastaan oppimisesta, eli mistään älykkyyteen liittyvästä vaan aivokemioista ja impulssikontrollista.
Joo varmaan niinki, paitsi kotona mies kyllä pystyy siihen että juo vaan pari kaljaa, muttei baarissa, siellä pitää olla pilkkuun asti, ja sen jälkeen vielä jatkoille, olis ihan kiva käydä yhdessä, ja myös lähtee sieltä baarista samaanaikaan, mutta se ei vaan onnistu
Kuinka olisinkaan tullut toimeen ilman tätä tietoa?
En minäkään mene baariin, jos en juo paljon. Siksi menen vain harvoin, mutta kun menen, niin se on kaikki tai ei mitään.
Kotona voin juoda vain pari ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään niin tärkeä tieto, että vaivauduit oikein kommentoimaan. Hyvä sinä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, tämähän on tieto etsintä palsta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi sentään housuihin. Ex kusi sänkyyn, siinä meni patja ja sängyn alla oleva parkettikin pilalle, kun kusi valui patjan läpi lattialle. :/
Oliko sun exä ravihevonen vai millainen jumppapatja teillä oli sängyssä?
Miksi te sitten olette pariutuneet tuollaisten miesten kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Se on kummallista näin alkoholin kohtuukuluttajan näkökulmasta kun joutuu perusetelemaan miksi ei välitä niinkään alkoholista kuin perustelemaan ja selittämään miksi haluaa juoda päänsä täyteen. Kumasti vaan nämä alkoholin suurkuluttajat tuntuvat löytävän kumppaninkin helpommin kuin me kohtuu käyttäjät, vaikka mekin löytänemme helmmoin kuin absolutistit.
Alkoholistit varmaan ajattelee eritavalla.
Luin bilettäjän päiväkirjaa ja siinä se kirjoittaja sanoi äitiään että oli sober curious jo sillon kun se ei ollut juttu, saattoi siis juoda lasin viiniä joskus. Onko tuo sober curiousta? :D eikö tuo ole ihan normaalia.
Alkiksilla se viinanhimo on niin kova etteivät ymmärrä että on ihmisiä joille alkoholi on "ihan sama". Voi juoda tai olla juomatta. Jos juo niin se yksi lasillinen oikeasti riittää eikä ole mitään himoja tai tahtojen taistelua että tekisi niin kovasti mieli lisää kun ei tee!
Mun fistaa aina itteensä kun on tarpeeksi kännissä.
Toisilla voi olla toisinpäin, että se on vaimo ku ryyppää enemmän ku mies, mutta kestääkö miehet yhtä hyvin sellasta suhdetta tai avioliittoo, yleensä sitä vaan kuulee että naiset valittaa ku mies ryyppää, eikä toisinpäin
JSS?